TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Marco V 03-04-17 på Münchenbryggeriet
Pages (2): [1] 2 »


Posted by SteveTranz4ever on Feb-12-2003 16:26:

Marco V 03-04-17 på Münchenbryggeriet

Ja i alla fall om man ska tro denna boknings guide

http://www.anna-agency.nl/djtempinfo/events.asp?id=36

Hur jävla fett som helst säger jag


Posted by reveal on Feb-12-2003 16:58:

shit!
börjar verkligen hända grejor i vårt kära land


Posted by cviper on Feb-12-2003 17:05:

verkligen
förra gången jag såg (nja, hörde iaf) Marco V live var det **riktigt** fet.


Posted by Glorie on Feb-12-2003 17:07:

KarateKid

mmm, ja hörde oxå tidigare idag marco e grym som få...eller hur helly
å snygg me... mmm


Posted by NordLight on Feb-12-2003 17:53:

YEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Äntligen lite drag! Fan va kul

Greetz
NL


Posted by Sand Leaper on Feb-12-2003 18:18:

Faen så fett!!!Alltid hatt lyst til å se denne karen.Aldersgrense?


Posted by x-dream on Feb-12-2003 18:35:



Hoppas att detta stämmer allså....


Posted by NordLight on Feb-12-2003 20:12:

quote:
Originally posted by Sand Leaper
Faen så fett!!!Alltid hatt lyst til å se denne karen.Aldersgrense?


Det blir väl 20 eller kanske t.o.m. 18.

NL
(glad som fan)


Posted by Gaby on Feb-12-2003 20:56:

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=85526


Posted by zamson on Feb-13-2003 00:48:

MARCO V!!! det händer verkligen grejjor..


Posted by zamson on Feb-13-2003 00:54:

"ministry of sound party"

*gråter* räkna med en åldersgräns på 20 år


Posted by Kongo_kim on Feb-13-2003 13:13:

Om det blir 18 år så syns vi


Posted by Gaby on Feb-13-2003 13:30:

Shit va tjatigt det börjar bli med åldersgnället!! ALLA fester har åldersgräns 20 (om annat inte sägs) och det är värt att testa om man är under 20 om man har biljett och kommer tidigt

Klä er lite roligt och så så kommer ni defenitivt in !!


Posted by x-dream on Feb-13-2003 19:15:

Står ju inget på hans hemsida om att han ska till stockholm ju....

Hoppas att det stämmer iaf att han ska komma....


Posted by lonne on Feb-13-2003 20:05:

Fett nice, men Fleming ser jag mest fram emot.


Posted by Kraith on Feb-13-2003 22:03:

Det verkar som Trance Nation med MoS är flyttat från 28/3 till 17/4.
http://www.doghouseboys.com/forum/viewtopic.php?t=537

Alltså:
28/3 - Ingenting
17/4 - Trance Nation - Marco V, John 00 Fleming, John Askew

Synd att det inte var två separata fester.

Edit: Sorry PartyQueen, såg nu att du redan hade postat om detta.


Posted by Sand Leaper on Feb-13-2003 22:14:

Åh steike.Det kaller jeg kongekveld.Marco V,J00f og Askew!!!Holy crap....


Posted by kurai on Feb-14-2003 16:56:

quote:
Originally posted by x-dream


Hoppas att detta stämmer allså....


Yeah so true!


Posted by Gaby on Feb-14-2003 17:07:

quote:
Originally posted by x-dream
Står ju inget på hans hemsida om att han ska till stockholm ju....

Hoppas att det stämmer iaf att han ska komma....


Dax för dig att besöka kära Sthlm!!


Posted by WhiteRussian on Feb-14-2003 18:07:

Fan vad grymt... Marco V också, enda snubben jag inte sett än,

Shit asså, styr jag upp pengar och droger kommer det här bli en riktigt tuff vår,


Posted by DJ Ezzian on Feb-14-2003 19:37:

OMG! Marco V! jeg tror faen meg jeg skal til stockholm jeg!
Endelig er det noe action igjen i skandinavia


Posted by wezzman on Feb-15-2003 21:23:

Synd att det är på en torsdag bara


Posted by WhiteRussian on Feb-16-2003 10:52:

Skärtorsdagen, du e ledig på Långfredagen,


Posted by SteveTranz4ever on Feb-21-2003 07:49:

Monday Bar ska ju som bekant arrangera en fet fest den 17e april... jag kommer självklart gå på detta.
Några DJs som kommer är bla.
John "00" Fleming
Marco V
John Askew

För den som missat det så är det på denna fest som nästa Trance Nation skiva kommer baseras på

Detta fick jag från Doghouse Boys idag

Påsklovsextra, Skärtorsdag 17 april
Ministry of Sound / TRANCE NATION
Münchenbryggeriet Stockholm

3 dansgolv, 9 djs. Öppet 22-05

Ålder 18år - Fully licensed bars!

Förköp 250kr. I dörren 300kr
Biljetterna släpps 24 februari på
Pitch Control, Gamla Brogatan 27



Vi ses där / Steve


Posted by Sand Leaper on Feb-21-2003 09:14:

Satan (eek!)

18 ÅR!!!!!!!!!!!Å DRA MEG BAKLENGS INN I.......

GRAAAAAAH,og nå som jeg ikke har penger igjen,grrrrrrrrrr....MÅ oppdrive noe cash fram til da.For dette VIL jeg ikke gå glipp av.


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.