TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Marco V 03-04-17 på Münchenbryggeriet
Pages (2): [1] 2 »
Marco V 03-04-17 på Münchenbryggeriet
Ja i alla fall om man ska tro denna boknings guide
http://www.anna-agency.nl/djtempinfo/events.asp?id=36
Hur jävla fett som helst säger jag 
shit!
börjar verkligen hända grejor i vårt kära land 
verkligen
förra gången jag såg (nja, hörde iaf) Marco V live var det **riktigt** fet.
mmm, ja hörde oxå tidigare idag
marco e grym som få...eller hur helly 
å snygg me... mmm
YEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Äntligen lite drag! Fan va kul
Greetz
NL
Faen så fett!!!Alltid hatt lyst til å se denne karen.Aldersgrense?
Hoppas att detta stämmer allså....
| quote: |
| Originally posted by Sand Leaper Faen så fett!!!Alltid hatt lyst til å se denne karen.Aldersgrense? |
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=85526
MARCO V!!!
det händer verkligen grejjor..
"ministry of sound party"
*gråter* räkna med en åldersgräns på 20 år

Om det blir 18 år så syns vi
Shit va tjatigt det börjar bli med åldersgnället!! ALLA fester har åldersgräns 20 (om annat inte sägs) och det är värt att testa om man är under 20 om man har biljett och kommer tidigt 
Klä er lite roligt och så så kommer ni defenitivt in !! 
Står ju inget på hans hemsida om att han ska till stockholm ju....
Hoppas att det stämmer iaf att han ska komma....
Fett nice, men Fleming ser jag mest fram emot.
Det verkar som Trance Nation med MoS är flyttat från 28/3 till 17/4.
http://www.doghouseboys.com/forum/viewtopic.php?t=537
Alltså:
28/3 - Ingenting
17/4 - Trance Nation - Marco V, John 00 Fleming, John Askew
Synd att det inte var två separata fester. 
Edit: Sorry PartyQueen, såg nu att du redan hade postat om detta. 
Åh steike.Det kaller jeg kongekveld.Marco V,J00f og Askew!!!Holy crap....
| quote: |
Originally posted by x-dream Hoppas att detta stämmer allså.... |
| quote: |
| Originally posted by x-dream Står ju inget på hans hemsida om att han ska till stockholm ju.... Hoppas att det stämmer iaf att han ska komma.... |
Fan vad grymt... Marco V också, enda snubben jag inte sett än,
Shit asså, styr jag upp pengar och droger kommer det här bli en riktigt tuff vår, 
OMG! Marco V! jeg tror faen meg jeg skal til stockholm jeg!
Endelig er det noe action igjen i skandinavia

Synd att det är på en torsdag bara 
Skärtorsdagen, du e ledig på Långfredagen, 
Monday Bar ska ju som bekant arrangera en fet fest den 17e april... jag kommer självklart gå på detta.
Några DJs som kommer är bla.
John "00" Fleming
Marco V
John Askew
För den som missat det så är det på denna fest som nästa Trance Nation skiva kommer baseras på
Detta fick jag från Doghouse Boys idag
Påsklovsextra, Skärtorsdag 17 april
Ministry of Sound / TRANCE NATION
Münchenbryggeriet Stockholm
3 dansgolv, 9 djs. Öppet 22-05
Ålder 18år - Fully licensed bars!
Förköp 250kr. I dörren 300kr
Biljetterna släpps 24 februari på
Pitch Control, Gamla Brogatan 27
Vi ses där
/ Steve 
18 ÅR!!!!!!!!!!!Å DRA MEG BAKLENGS INN I.......
GRAAAAAAH,og nå som jeg ikke har penger igjen,grrrrrrrrrr....MÅ oppdrive noe cash fram til da.For dette VIL jeg ikke gå glipp av.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.