TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vad har hänt med Aftonbladet?


Posted by ScuL on Feb-14-2003 17:46:

Talking Vad har hänt med Aftonbladet?

Klicka här


Posted by robstar on Feb-14-2003 17:54:

quote:
Hans "Big Cock" Blix lade fram vapeninspektörernas slutrapport om Irak inför FN


Hahaha!!


Posted by reveal on Feb-14-2003 18:04:

gamla hederliga pornolizern


Posted by Nyx on Feb-15-2003 01:19:

quote:
storstad - pris 10 kr, bajsa gratis


quote:
Det är enkelt och smidigt att fista med hjälp av din mobiltelefon



Posted by zamson on Feb-15-2003 10:50:

lol aftonbladet är största bajstidningen



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.