TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »
Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden
Don't just live. Experience.
Words are unnecessary. But we love them so we will use a few. Imagine yourself.
Standing still, amongst thousands of people. Moving. Dancing. Soaring tunes sweeps into your ears,
travelling deep inside, embracing your soul. Your body feels the energetic pulse and it sends shivers down your spine.
You raise your hands, touching the magnificent but yet so fragile laserbeam above your head and right there.
At that moment. When you smile. You know.
We call that knowledge the feeling of joy and on the 28th and 29th of March we all will experience it in real life.
Fokused welcomes you all to The Fokused Scandinavian Tour with DJ Ti�sto, Johan Gielen and Parham
accompanied by several other truly excellent djs
Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden
Saturday the 29th of March
at Factory, Nacka Strand, Augustendalstorget 6, Stockholm
Open hours 20.00 - 06.00 (Music starts at 21.00)
Entrance: 380 SEK (+ booking fee), at the door 450 SEK
Capacity: 3000 people
Presale tickets will be available within 2 weeks from BiljettDirekt/TicNet.
All info regarding the ticketrelease will be sent out through our newsletter next week.
Lineup:
Ti�sto (NL)
Johan Gielen (NL)
Damon Wild (USA)
Oliver Ho (UK)
Tom Stephan (UK)
Devilfish LIVE (SWE)
Orkidea (FIN)
Inkfish (NO/SWE)
Oded Peled (FIN)
Parham (SWE)
Tobias Von Hofsten (SWE)
Deep Nature (SWE)
Abi L�nnberg (SWE)
Dana Bergquist (SWE)
Visuals: Martin Malm (SWE)
+ more to be confirmed
OK.Hva i h�lvete er det som skjer?!?!?!?!I flere �r h�rer vi s� � si nada fra Sveriges klubbscene, og s� sier det plutselig KABOOOOOOOOM p� 2 m�neder?!?!?!?!
Japp japp... l�n den 25:e sen g�r en hel del av den p� kryssningsbiljett och Fokused Touren.
Och jag som funderade p� att plugga i Sk�ne och ha n�ra till Gorgeous, snacka om att byta ner sig, 
Nu j�vlar b�rjar det h�nda saker!!
den d�r lineupen va fet...riktigt fet...inte bara det att tiesto � gielen kommer utan �ven massa andra helsjysta lirare som Orkidea, Inkfish � parham bl.a.....riktigt fett 
det b�rjar arta sig!!! 
japp detta event kommer ju �ga! fyfan det kommer bli grymt kul
tiesto o gielen p� samma dag - i sverige
lineupen var imponerande
Sk�nt att man kan best�lla biljetter p� n�tet.
Bra initiativ
fan! vad h�nder d� 
hoppas det f�rs�tter p� den h�r vis 
3000 e helt stor f�r Sverige lr?
(h�r �r det ingenting. mesta stora discotheker �r 4000+) 
| quote: |
| Originally posted by ScuL fan! vad h�nder d� ![]() hoppas det f�rs�tter p� den h�r vis ![]() 3000 e helt stor f�r Sverige lr? (h�r �r det ingenting. mesta stora discotheker �r 4000+) |
Vad i helv...????? Vad �r det som p�g�r!!?!
Det har bara sagt POFF!
Hel snurrigt!
Kommer Sasha eller Diggers hit s� e jag fan inte sen att hoppa p� t�get!

| Originally posted by verminator sier bare tragisk jeg ass diskotere med 4000+ er latterlig |
Han tycker at discotheker med 4000 �r tragiskt.
Oi,s� flink jeg er
Hmm okej.
Takk 
Jag tycker faktiskt det motst�ende.. Hur st�rre det fest hur b�ttre det blir. Jag g�r till detsamma klubb varje m�nad, de har kapacit�t f�r 6000 personer (6 rum). En sm� fest i Holland b�rjar med ungef�r 7500 och en stor som Trance Energy 25.000 till 30.000. Det f�r man kallas en riktigt fest. 3000 �r ingenting 
Det �r klart 3000 personer inte �r mycket i ett land med n�stan 17 miljoner inv�nare, som det dessutom inte tar mer �n tv� timmar att �ka igenom fr�n nord till syd.
Godverdomme, use your brain.
ey don't get pissed on me now 
vi har just passerat 16 miljon.. inte 17 �nnu.
men det ska bli m�jligt att organisera st�rre festerna �n 3000 tycker jag. speciellt nu Svenska klubbscenen v�xar 
Fyfan vad kul det ska bli. �r det ngn som har koll p� om lokalen �r soft, bortsett fr�n att den rymmer 3000 pers ?.
har jag fattat helt fel om jag s�ger att biljetterna sl�pps 2 veckor f�re eventet?? Runt den 14 mars d� alts�??
Biljetterna har sl�pps,
http://trance.nu/v3/news_show.php?id=1463
tommie
ses d�r 
hoppas att det kommer folk dit
hoppas att det kommer folk dit till Fokused Scandinavian Tour 2003 -
Sweden
har aldrig varit p� Fokused rave s� jag vet inte hur det
kommer att g� om det kommer en massa folk eller att det inte kommer
s� mycket folk.
P,s hur m�nga vet hur man ska ta sig till st�llet?
jag bor i nacka och jag har �kt f�rbi lokalen
kan bara s�aga att ljudetet kommer inte att vara p� det b�sta
i en s� tr�ng lokal det �r en m�ss lokal den �nv�ndes
f�r stockholm �l och vin och s�nt f�rut kommer inte i h�g vad den
anv�ns n�r den st�r tomm f�r det mest
nja Fokused kunde ha valt en b�tter lokal en denna
globen hade inte varit helt fel
den kan ta in mer �n 3000 personer i alla fall
tycker inte att det �r v�rt att sl�nga ut 400 kr f�r 9 timmar
sammt lokalen kunde dom som �r arang�rer kolla inna dom bokar upp den
allts� vad jag mnera �r att dom kunde ha testa lokalen
typ hur bra eller d�ligt ljud kommer att vara i lokalen
och st�lla in mixer och ljud utrstning s� att man har
n�sta perfekt ljud annars finns risken att ljudeet kommer att g�
i rundg�ng om dom inte kollar upp s�nt
har vairt amat�r dj f�rr s� jag vet lite om ljud
lite,
H�r ser ni en som har bokat klockan 9.00 i morse... De h�r blir skit bra ska ni se 
Man f�r inte va bortsk�md med fester i Sverige... s�g ju Gielen f�r bara ett par dagar sen p� Trance Energy och det var AS BRA !!!!
E s�ker p� att lokalen duger till... som jag n�mt tidigare har jag vart d�r ett par g�nger med jobbet d� det vart uppdukat f�r julmiddag till 3000 pers + en stor scen med upptr�dande...
Sisten dit �r en radio NRJ lyssnare
ha ha de vill ju ingen va 
synes SteveTranz4ever
| Originally posted by SteveTranz4ever H�r ser ni en som har bokat klockan 9.00 i morse... De h�r blir skit bra ska ni se ![]() Man f�r inte va bortsk�md med fester i Sverige... s�g ju Gielen f�r bara ett par dagar sen p� Trance Energy och det var AS BRA !!!! Sisten dit �r en NRJ �lskare ha ha |
| jag bor i nacka och jag har �kt f�rbi lokalen kan bara s�aga att ljudetet kommer inte att vara p� det b�sta i en s� tr�ng lokal det �r en m�ss lokal den �nv�ndes f�r stockholm �l och vin och s�nt f�rut kommer inte i h�g vad den anv�ns n�r den st�r tomm f�r det mest nja Fokused kunde ha valt en b�tter lokal en denna globen hade inte varit helt fel den kan ta in mer �n 3000 personer i alla fall tycker inte att det �r v�rt att sl�nga ut 400 kr f�r 9 timmar sammt lokalen kunde dom som �r arang�rer kolla inna dom bokar upp den allts� vad jag mnera �r att dom kunde ha testa lokalen typ hur bra eller d�ligt ljud kommer att vara i lokalen och st�lla in mixer och ljud utrstning s� att man har n�sta perfekt ljud annars finns risken att ljudeet kommer att g� i rundg�ng om dom inte kollar upp s�nt har vairt amat�r dj f�rr s� jag vet lite om ljud lite, |
word ^
| Originally posted by s-case Ingenting �r gratis i den h�r v�rlden. |