TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nexus Pre Party in Progress
Nexus Pre Party in Progress

More coming 
lol...
we want more! 
wtf?!?!?!
mijn BH!!!!
hoe kom je eraan? of lag ie in mijn auto? :P
Tin hier:
vieze foto van Tim BAH!!!!
*KOTS*

hij houd zijn tomatensappens wel flink in op de foto zeg!
TA-freaks

Freaks freaks? Tis hier gewoon gezellig! 
Die chinees is helemaal gek, en ik ben btw nog meer chinees dan hij is 
omfg
als je zo vanavond naar binnen wil, dan zou ik wel wat aan m'n make up doen als ik jou was Tim!!! Hoewel je geile blik alles goed maakt 
tim....
ik wil je.....
HARD!!!

Optimus vingert ons kersthert anaal....
New_Wave gaat om 11 uur sochtends hard op DJ Jean's Madhouse, en Theseus heeft zin in een biertje...
New_Wave wint glorieus de look-a-like wedstrijd...
Sommige mensen sporen echt niet 
Tis nu bijna 6 uur, op naar Deventer om wat te gaan eten.
Ik ben nie te genieten, want doordat ik met SuperSjinees in 1 nest heb moeten pitten kon ik nie slapen. 
Die vent lag me een potje breed & snurkt 
MAFKEZEN!!!

Zo zie je maar weer alcohol maakt meer kapot dan je lief is
Veel plezier vanavond bij Nexus 
Lol stelletje freaks
Volgende nexus gaat ik er weer bij zijn 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe |

)
Ik mail die foto wel ff naar omroep apeldoorn new_wave

oke ook nog even wat van mijn hand over de pre party.....
iets waar ik heeeel trots op ben en wat later heeeel veeel geld waard word! een Nexus flyer gesigneerd bij de enige echte Supersjinees!

De foto's van New Wave zijn nu online verkrijgbaar in posterformaat!!!!!
ik zeg tu tu tutede dudu tututu ... backed bij dope the man 
om jullie weer even te herinneren aan het deuntje in mijn hoofd 
| quote: |
| Originally posted by New Wave De foto's van New Wave zijn nu online verkrijgbaar in posterformaat!!!!! |
| quote: |
| Originally posted by franzelare ik zeg tu tu tutede dudu tututu ... backed bij dope the man ![]() |

| quote: |
| Originally posted by franzelare oke ook nog even wat van mijn hand over de pre party..... iets waar ik heeeel trots op ben en wat later heeeel veeel geld waard word! een Nexus flyer gesigneerd bij de enige echte Supersjinees! |
Hehehe 
Pre Party was wel oke. Maar jullie hadden gewoon moeten luisteren naar me: "WELTERUSTEN!!" (HINT HINT) 
Was heel gezellig!! Wat een stelletje gekken!
Zie nog meer foto's op http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur
We gaan shirts drukken met SuperSjinees erop 
door de jaren heen ben ik aardig afgeleefd

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.