TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nexus Pre Party in Progress


Posted by SnuggLe on Feb-14-2003 21:14:

Nexus Pre Party in Progress





More coming


Posted by TimeportE on Feb-14-2003 22:20:

lol...

we want more!


Posted by Switch on Feb-14-2003 22:26:

wtf?!?!?!
mijn BH!!!!
hoe kom je eraan? of lag ie in mijn auto? :P


Posted by SnuggLe on Feb-15-2003 00:26:

Tin hier:

vieze foto van Tim BAH!!!!

*KOTS*


Posted by franzelare on Feb-15-2003 00:52:

hij houd zijn tomatensappens wel flink in op de foto zeg!


Posted by MaGiK54 on Feb-15-2003 03:15:

TA-freaks


Posted by SnuggLe on Feb-15-2003 12:32:

Freaks freaks? Tis hier gewoon gezellig!
Die chinees is helemaal gek, en ik ben btw nog meer chinees dan hij is


Posted by M5 on Feb-15-2003 13:22:

omfg


Posted by Eye-Riz on Feb-15-2003 13:59:

als je zo vanavond naar binnen wil, dan zou ik wel wat aan m'n make up doen als ik jou was Tim!!! Hoewel je geile blik alles goed maakt


Posted by DjRV on Feb-15-2003 14:26:

tim....















ik wil je.....




HARD!!!



Posted by SnuggLe on Feb-15-2003 16:49:



Optimus vingert ons kersthert anaal....



New_Wave gaat om 11 uur sochtends hard op DJ Jean's Madhouse, en Theseus heeft zin in een biertje...



New_Wave wint glorieus de look-a-like wedstrijd...


Posted by SnuggLe on Feb-15-2003 16:53:

Sommige mensen sporen echt niet
Tis nu bijna 6 uur, op naar Deventer om wat te gaan eten.

Ik ben nie te genieten, want doordat ik met SuperSjinees in 1 nest heb moeten pitten kon ik nie slapen.
Die vent lag me een potje breed & snurkt


Posted by Dj Lex on Feb-15-2003 16:57:

MAFKEZEN!!!



Posted by MaGiK54 on Feb-15-2003 16:57:

Zo zie je maar weer alcohol maakt meer kapot dan je lief is

Veel plezier vanavond bij Nexus


Posted by Jappio on Feb-16-2003 04:55:

Lol stelletje freaks

Volgende nexus gaat ik er weer bij zijn


Posted by Cosmic on Feb-16-2003 14:45:

quote:
Originally posted by SnuggLe



OMG.......en dat op me nuchtere maag



















(Geintje hoor )


Posted by magrec on Feb-16-2003 14:56:

Ik mail die foto wel ff naar omroep apeldoorn new_wave


Posted by franzelare on Feb-16-2003 20:13:

oke ook nog even wat van mijn hand over de pre party.....

iets waar ik heeeel trots op ben en wat later heeeel veeel geld waard word! een Nexus flyer gesigneerd bij de enige echte Supersjinees!


Posted by New Wave on Feb-16-2003 21:13:

De foto's van New Wave zijn nu online verkrijgbaar in posterformaat!!!!!


Posted by franzelare on Feb-17-2003 15:34:

ik zeg tu tu tutede dudu tututu ... backed bij dope the man

om jullie weer even te herinneren aan het deuntje in mijn hoofd


Posted by Cosmic on Feb-17-2003 15:49:

quote:
Originally posted by New Wave
De foto's van New Wave zijn nu online verkrijgbaar in posterformaat!!!!!


Waar? Waar? ::P


Posted by basd on Feb-17-2003 16:04:

quote:
Originally posted by franzelare
ik zeg tu tu tutede dudu tututu ... backed bij dope the man

[mierenneukmodus]
King Bee - Back by dope demand.. Bijna goed Frans
[/mierenneukmodus]


Posted by Opti on Feb-17-2003 21:36:

quote:
Originally posted by franzelare
oke ook nog even wat van mijn hand over de pre party.....

iets waar ik heeeel trots op ben en wat later heeeel veeel geld waard word! een Nexus flyer gesigneerd bij de enige echte Supersjinees!



woohoooo!!! superrrrrrr!!!


Posted by SnuggLe on Feb-17-2003 21:56:

Hehehe
Pre Party was wel oke. Maar jullie hadden gewoon moeten luisteren naar me: "WELTERUSTEN!!" (HINT HINT)

Was heel gezellig!! Wat een stelletje gekken!
Zie nog meer foto's op http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur

We gaan shirts drukken met SuperSjinees erop


Posted by Opti on Feb-17-2003 22:10:



door de jaren heen ben ik aardig afgeleefd



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.