TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- School verbiedt dragen van bomberjacks
Pages (3): [1] 2 3 »
School verbiedt dragen van bomberjacks
| quote: |
| School verbiedt dragen van bomberjacks Het Eijkhagencollege in het Limburgse Landgraaf verbiedt leerlingen om nog langer een bomberjack te dragen als ze naar school komen. Volgens rector P. Th�nissen gaat het om een verbod voor alle kleding, die associaties met rechts-extremisme oproept. De leerlingen hebben, net als de ouders, verdeeld op de brief gereageerd. Sommigen vinden het onzin om kleding te verbieden, want daarmee verbied je volgens hen het gedachtengoed niet. De rector wijst erop dat het verbod in ingesteld omdat het college ''te veel signalen van rechts-extremisme" krijgt: "Onlangs kreeg een leerling vanwege zijn huidskleur klappen, en een andere leerling vond het nodig om hakenkruizen in zijn agenda te zetten''. Met het verbod hoopt de school een halt toe te roepen aan gedragingen en uitingen van onder meer rechts-extremisme, die de gevoelens van onveiligheid op school versterken. Het verbod op een bomberjack lijkt redelijk uniek. In het verleden werd op sommige scholen al wel het dragen van een rood-wit-blauw vlagembleem op een jas verboden. Dit omdat het een teken van rechts nationalisme zou zijn. |
Als je geen bomberjack meer mag dragen sla je natuurlijk ook niemand meer in elkaar, zo simpel is dat 
wat een onzin zeg!
daar verban je echt niet de gedachten mee!
op feesten vind ik het goed dat je geen kisten met witte veters en dat soort symbolen mag dragen want dan blijven een hoop extreem rechtse lui weg!
maar op een school zal dat echt niet helpen want die kinderen hebben leerplicht dus moeten wel blijven komen!
Gewoon allemaal een bivakmuts opdoen naar school! 
Echt onzin......
But, What's Next.........???
HAHAHAAA en terecht!!!!
wie draagt er nou tegenwoordig nog een bomberjack?
hooguit 2 man per grote stad 
die regel was wat effectiever als het 5 jaar geleden werd ingevoerd 
daar gaat het niet om, gaat erom dat je verboden word zelf te dragen wat je wil
Ik ben het wel ��ns met die maatregel.
Ook al haal je haat e.d. er niet mee uit de mensen je hebt iig minder last van die mee lopertjes.
Zo sneu dat hele lonsdaleverhaal trouwens.
Ik snap niet dat mensen zich daarin willen vertonen.
mooizo.. weg met die afzichtelijke rommel
Idd onzin, maar weet zeker dat de meeste van die mannetjes op die school daar allemaal wanabe nazi's zijn.
hardcore leeft in Limburg nou eenmaal meer dan in de rest van het land.
wederom wordt de fout gemaakt dat gabbers geassoci�erd worden met nazi's.
het is overigens dikke onzin want dan moet je die Molukkers met hun Maluku vlaggetjes op hun jassen en RMS symbolen ook eens aanpakken.
kleding zegt niets over gedachtengoed.
ik kan alsnog rechtsextremist zijn ookal loop ik in 3deligpak.
bovendien werk je met verbieden alleen maar negativiteit en agressiviteit in de hand 
ik vind dit pure waanzin
en dat dus even afgezien van het feit of ik het met die rechts extreme loser eens ben
als je kleding gaat verbieden omdat dat een teken van groeperingen geeft moet je hoofddoekjes ook verbieden
DIK MEE EENS!!!
echt pauperkleding gewoon, knurfjes lopen in bombers.. ghehe, voor de gein eens een paar van die klojo's in bombers in elkaar rossen, weten ze het ook eens hoe het voelt 
mn broertje werd er nog vet pissed over, want hij is ook zo`n wannabe-gabber typje. gelukkig maar dat hij daar niet op school zat, want daardoor komt er echt wel agressie los, als je alleen al eens kijkt dat hij er nu al kwaad van werd, hij zit nog niet eens daar op school!
agja, ik vin t ook onzin dat hij dat lonsdale enzo draagt.. kvinnut echt een boutmerk (no offence)
maja, kleine broertjes
vind het een beetje triest dat het verboden word op die school, dalijk mogen jongens geen sportschoenen meer aan omdat je dan tuig bent (zoals bij het uitgaansleven met je Puma's al gebeurt)
nee, ik vind niet dat dit moet kunnen
(en het zou ook niet uit moeten maken of je het kutkleren vind of niet, want een heleboel hierro zijn het er mee eens omdat ze het lelijk vinden)
in Hilversum is het bij bijna alle kroegen al verboden om gympen aan te hebben.
je komt er niet in of je wordt er uit gezet.
slaat op zich ook nergens op; het idee komt uit de tijd dat gabbers & skaters relletjes veroorzaakten in het centrum en sindsdien zijn alle sportschoenen taboe. 
lomp beleid. kleding zegt nix
| Originally posted by Chicane DIK MEE EENS!!! echt pauperkleding gewoon, knurfjes lopen in bombers.. ghehe, voor de gein eens een paar van die klojo's in bombers in elkaar rossen, weten ze het ook eens hoe het voelt |
NIe nOrmaal man!!
Te leip!!!
niet op gympen wtf wat is dat voor gezeik, k loop al me hele leven op gympies, net zo lang tot ze uit mekaar vallen
, waarom omdat k t lekker vind lopen!! en k maar nooit probleemen net als t overgrote deel van de gabber en of skaters... gewoon zielig
mare waar zijn kisten met witte veters een symbool van?? heb k denk gemist ofzo..
r
bin
| Originally posted by robin niet op gympen wtf wat is dat voor gezeik, k loop al me hele leven op gympies, net zo lang tot ze uit mekaar vallen , waarom omdat k t lekker vind lopen!! en k maar nooit probleemen net als t overgrote deel van de gabber en of skaters... gewoon zieligmare waar zijn kisten met witte veters een symbool van?? heb k denk gemist ofzo.. r bin |
Het zou me echt mijn reet roesten
[sub]Ik heb echt een goed humeur na 3 dagen te weinig slaap.[/sub]
[offtopic]
effe over die kisten met witte veters, het gaat zelfs al zo ver dat n paar vriend(jes) van mn broertje al met van die dingen rondlopen inclusief kale kop
sorry hoor, maar zoiets vinnik nou echt te ver gaan, die kinderen weten nog niet eens fatsoenlijk waar ze t over hebben
[/offtopic]
heb net "ontslag" genomen op school als manager omdat ik opeens m'n tongpiercing uit moet doen.
kutmaatschappij
geen mij maar vast een kartonnen doos....zouden die daklozen nou wel gelukkig zijn? ...
best wel dom "kijk mij nou stoer zijn ik ben nazie" "k loop op kisten met witte veters kijk mij nou stoer zijn" zouden ze dan zelf niet door hebben dat t gewoon geen pan is, 
door dit soort dingen komen dr weer allemaal van die acties "kijk maar zonder bomber kunnen we t ook" extra hard "back and better"
k vind t zoiezo dom, ja dr worden buitenlanders in mekaar geslagen, maar 9 van de 10 keer zoeken die ook zelf problemen, en zeg nou niet dat ik discrimineer want dat doe k niet, dr zitten ook goeie tussen, maar verdomt weinig
| heb net "ontslag" genomen op school als manager omdat ik opeens m'n tongpiercing uit moet doen. |
| Originally posted by robin wat triest, bij ons op school vinden de leerlingen t enkel maar stoer als de docenten/medewerkers een tatoe of piercing hebben, die gaan tenminste met hun tijd mee |