TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- 4 medvetslösa efter överdos på "techno" fest
4 medvetslösa efter överdos på "techno" fest
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,264460,00.html
| quote: |
| Lugnare tempo I går kväll och i natt spelades "trance musik" på Deep Club, en musikstil som ligger nära technomusiken, men är något lugnare i tempot. |
vafan spelar det för roll vilken musik dom spelade. om dom tar nån som fått en överdos på ett ställe där dom lirar jennifer lopez så nämner dom ju inte det. hatar sånt här. ska alltid förknippa trance/techno me droger. Det är mycket droger i klubbscenen men det gäller inte bara trance/techno scenen! eller ja just det vi e knarkare hela bunten 
precis....fördomar och åter fördomar..man tröttnar
Re: 4 medvetslösa efter överdos på "techno" fest
| quote: |
| Originally posted by mindshooter http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,264460,00.html Lol....är det inte tvärt om ändå? Techno låtar brukar vara mörka, lugna och monotona? |
Re: Re: 4 medvetslösa efter överdos på "techno" fest
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 eh nej. aldrig hört banging techno? Det är tung tung techno som dunkar gött 8) |

jag måste iofs säga att det här inte va lika vinklat mot trance/techno-musiken som det brukar vara...dom nämnde bara att dom på krogen hade spelat trance den här kvällen, dom sa ju faktiskt aldrig att det va musikens fel
man får inte vara för blind heller bara för att man vet att media brukar smutskasta den elektroniska musiken...då e man lika dålig själv som dom medierna som smutskastar
Jag hatar när media sätter trance och droger i samma fack. Det är media som ger "oss" ett dåligt rykte. Ska nog skriva ett brev till journalisten och förklara att det är deras fel att vi har fått en drogstämpel i pannan. Very, very grrrrrr baby...
Re: Re: 4 medvetslösa efter överdos på "techno" fest
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 eh nej. aldrig hört banging techno? Det är tung tung techno som dunkar gött 8) |
Jag har svårt att se charmen i varför man vill vara så påtänd så man knappt vet vad man heter ute på en klubb. Jag har därför lite svårt att känna empati med dessa stackare. Tråkigt att de ska ta det till en sådan nivå, samt ge massmedia en dålig bild av vad som försigår bakom kulisserna.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.