TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חרם על בלגיה


Posted by NyKoN on Feb-15-2003 12:44:

חרם על בלגיה

היום נסעתי עם אבא באוטו ופתאום אני שומע ברדיוס 100 אפאמ קריאה לתושבי ישראל להחרים תוצרת בלגית ואת הנסיעות לבלגיה בכלל

ואז נכנסתי לוואלה לפני כמה דקות וראיתי את הכתבה הזו:
http://news.walla.co.il/ts.cgi?tssc...ath=6&id=349174


קיצר
המסר של הטרד הזה

תחרימו תוצרת בלגית


Posted by luckystrike on Feb-15-2003 13:32:

כן ראיתי את הכתבה הזאת ...
החרם בצדק לדעתי

אפילו אם כל העניין נכון והם צודקים בקשר למה ששרון ואיתן ואלו
לא היו בסדר - מי הם בכלל שיכנסו לנו לענינים ?!?

קודם כל שישפטו את ערפאת וקסטרו וסדאם ואח"כ יסתכלו לכיוון
שלנו בכלל


Posted by NyKoN on Feb-16-2003 18:41:

quote:
Originally posted by luckystrike
כן ראיתי את הכתבה הזאת ...
החרם בצדק לדעתי

אפילו אם כל העניין נכון והם צודקים בקשר למה ששרון ואיתן ואלו
לא היו בסדר - מי הם בכלל שיכנסו לנו לענינים ?!?

קודם כל שישפטו את ערפאת וקסטרו וסדאם ואח"כ יסתכלו לכיוון
שלנו בכלל



ראסמי אחי
נמאס מכל הזין הזה
כל האירופאים האלה פותחים עלינו פה ונכנסים לחרא שלנו כשזה לא עניינם

אז אל תשכחו להחרים כל תוצרת בלגית קיימת בארץ!


Posted by luckystrike on Feb-17-2003 00:05:

quote:
Originally posted by NyKoN
ראסמי אחי
נמאס מכל הזין הזה
כל האירופאים האלה פותחים עלינו פה ונכנסים לחרא שלנו כשזה לא עניינם

אז אל תשכחו להחרים כל תוצרת בלגית קיימת בארץ!

dont worry i wont

...
גם ככה השוקולד הבלגי לא מה שהיה פעם ...
אשכרה הם זונות ועוד קראתי על מה שהם עשו
בקונגו והשוו את זה לשואה ...
איך הם לא מתביישים הקקות האלה


Posted by HyPeRSoNiC on Feb-17-2003 05:59:

תסלחו לי אבל הכתבה הזאת קצת מפגרת.....

quote:
החלטת בית המשפט העליון בבלגיה פוליטית, וכל עוד תהיה בתוקף, אזרחי בלגיה לא יהיו רצויים במלון הנסיכה.


ooooohhhh...... I'm shaking......

בכל מקרה, אמממ.... אין לי הרבה מה להוסיף....
בלגיה מטומטמים
בלגיה זונות
מוות לבלגים!?
להחרים תוצרת בלגיה!!!

אממממ...... זהו!


Posted by coby on Feb-17-2003 15:24:

בני זונות הבלגים האלה.. נאצים ... זונות.. שימותו !!!

מהם מתערבים בכלל ... FUCKIN BITCHES !!

COCK SUCKING HILLBILLIES !!!!


אבל בחיים שלי לא ראיתי מוצר בלגי ... גם אף פעם לא פגשתי בלגי..
אבל הם עדיין צריכים למות..........

death 2 the belgian waffle


Posted by Flotser on Feb-17-2003 18:02:

quote:
Originally posted by luckystrike
קודם כל שישפטו את ערפאת וקסטרו וסדאם ואח"כ יסתכלו לכיוון
שלנו בכלל


בדיוק!

זה אחד הדברים היותר מעצבנים אצל האירופאים הקקות האלה

ככה גם באו"ם. היה להם מלאאאאאאא ישובות על ישראל ומלא הצהרות נגד ישראל וכל השנים האלה - אפילו לא הצהרה אחת נגד הרשות הפלשתינאית, למרות שיש להם נציג באו"ם.

אני עדיין מאמין בהסברה, למרות הכשלון של בוש לשכנע את האירופאים על עיראק, צריך לטחון לכל העולם על השכל להסביר את עצמנו אם אנחנו לא רוצים כזה יחס, שבכלל לא יחשבו לתבוע ראשי ממשלה בארץ.

גם כל החרא הזה כי אנחנו יהודים וכי זו ארץ כזאת קטנה
לא שמעתי אף אחד שופט את פוטין שהפציץ שמה בצ'צ'ניה ערים שלמות בלי לשים חשבון מהאוויר...


Posted by Rising on Feb-18-2003 18:15:

איזה שטויות אתם מדברים פה...
אתם חושבים שכל בלגיה וממשלה החליטה את ההחלטה הזאת נגד שרון..
מדובר בקבוצה קטנה בתוך בלגיה..זה יכולה להיות איפלו קבוצה קטנה של נאצים או מוסלמים..שהגישה את התביעה לבית המשפט...הבית המשפט בא לקראתם..ככה שהשופט שנפלו עליו הוא גם בן זונה נאצי...
אבל ברמה העקרונית בבלגיה יש אחלה אנשים והרבה משם אוהבים מאוד את ישראל...לממשלה ולכל המועצות האחרות חוץ מהרשות המחוקקת לא היה חלק בהחלטה הזאת...


Posted by NyKoN on Feb-18-2003 19:02:

quote:
Originally posted by Rising
איזה שטויות אתם מדברים פה...
אתם חושבים שכל בלגיה וממשלה החליטה את ההחלטה הזאת נגד שרון..
מדובר בקבוצה קטנה בתוך בלגיה..זה יכולה להיות איפלו קבוצה קטנה של נאצים או מוסלמים..שהגישה את התביעה לבית המשפט...הבית המשפט בא לקראתם..ככה שהשופט שנפלו עליו הוא גם בן זונה נאצי...
אבל ברמה העקרונית בבלגיה יש אחלה אנשים והרבה משם אוהבים מאוד את ישראל...לממשלה ולכל המועצות האחרות חוץ מהרשות המחוקקת לא היה חלק בהחלטה הזאת...


הקבוצה הקטנה הזאת שלך כוללת 20 אחוז מהאוכלוסיה בבלגיה שהם מוסלמים


Posted by Rising on Feb-18-2003 19:48:

סבבה מוסלמים...
כל המוסלמים על הזין שלי...
זה לא כל בלגיה...יש 80 אחוז שלא שייך להם אתה קולט זה פי כמה וכמה...
יש הרבה אנשים סבבה שם ולמה להדביק עליהם תוית כאילו זה כל המדינה...

סתם כזה כי בא לי :
bonzai = belgium..
mike aka push = belgium
l-vee aka airwave = belgium



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.