TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חרם על בלגיה
חרם על בלגיה
היום נסעתי עם אבא באוטו ופתאום אני שומע ברדיוס 100 אפאמ קריאה לתושבי ישראל להחרים תוצרת בלגית ואת הנסיעות לבלגיה בכלל
ואז נכנסתי לוואלה לפני כמה דקות וראיתי את הכתבה הזו:
http://news.walla.co.il/ts.cgi?tssc...ath=6&id=349174
קיצר
המסר של הטרד הזה
תחרימו תוצרת בלגית

כן ראיתי את הכתבה הזאת ...
החרם בצדק לדעתי
אפילו אם כל העניין נכון והם צודקים בקשר למה ששרון ואיתן ואלו
לא היו בסדר - מי הם בכלל שיכנסו לנו לענינים ?!?
קודם כל שישפטו את ערפאת וקסטרו וסדאם ואח"כ יסתכלו לכיוון
שלנו בכלל
| quote: |
| Originally posted by luckystrike כן ראיתי את הכתבה הזאת ... החרם בצדק לדעתי אפילו אם כל העניין נכון והם צודקים בקשר למה ששרון ואיתן ואלו לא היו בסדר - מי הם בכלל שיכנסו לנו לענינים ?!? קודם כל שישפטו את ערפאת וקסטרו וסדאם ואח"כ יסתכלו לכיוון שלנו בכלל |
| quote: |
| Originally posted by NyKoN ראסמי אחי נמאס מכל הזין הזה כל האירופאים האלה פותחים עלינו פה ונכנסים לחרא שלנו כשזה לא עניינם אז אל תשכחו להחרים כל תוצרת בלגית קיימת בארץ! |
תסלחו לי אבל הכתבה הזאת קצת מפגרת.....
| quote: |
| החלטת בית המשפט העליון בבלגיה פוליטית, וכל עוד תהיה בתוקף, אזרחי בלגיה לא יהיו רצויים במלון הנסיכה. |
בני זונות הבלגים האלה.. נאצים ... זונות.. שימותו !!!
מהם מתערבים בכלל ... FUCKIN BITCHES !!
COCK SUCKING HILLBILLIES !!!!
אבל בחיים שלי לא ראיתי מוצר בלגי ... גם אף פעם לא פגשתי בלגי..
אבל הם עדיין צריכים למות..........
death 2 the belgian waffle
| quote: |
| Originally posted by luckystrike קודם כל שישפטו את ערפאת וקסטרו וסדאם ואח"כ יסתכלו לכיוון שלנו בכלל |
איזה שטויות אתם מדברים פה...
אתם חושבים שכל בלגיה וממשלה החליטה את ההחלטה הזאת נגד שרון..
מדובר בקבוצה קטנה בתוך בלגיה..זה יכולה להיות איפלו קבוצה קטנה של נאצים או מוסלמים..שהגישה את התביעה לבית המשפט...הבית המשפט בא לקראתם..ככה שהשופט שנפלו עליו הוא גם בן זונה נאצי...
אבל ברמה העקרונית בבלגיה יש אחלה אנשים והרבה משם אוהבים מאוד את ישראל...לממשלה ולכל המועצות האחרות חוץ מהרשות המחוקקת לא היה חלק בהחלטה הזאת...
| quote: |
| Originally posted by Rising איזה שטויות אתם מדברים פה... אתם חושבים שכל בלגיה וממשלה החליטה את ההחלטה הזאת נגד שרון.. מדובר בקבוצה קטנה בתוך בלגיה..זה יכולה להיות איפלו קבוצה קטנה של נאצים או מוסלמים..שהגישה את התביעה לבית המשפט...הבית המשפט בא לקראתם..ככה שהשופט שנפלו עליו הוא גם בן זונה נאצי... אבל ברמה העקרונית בבלגיה יש אחלה אנשים והרבה משם אוהבים מאוד את ישראל...לממשלה ולכל המועצות האחרות חוץ מהרשות המחוקקת לא היה חלק בהחלטה הזאת... |
סבבה מוסלמים...
כל המוסלמים על הזין שלי...
זה לא כל בלגיה...יש 80 אחוז שלא שייך להם אתה קולט זה פי כמה וכמה...
יש הרבה אנשים סבבה שם ולמה להדביק עליהם תוית כאילו זה כל המדינה...
סתם כזה כי בא לי :
bonzai = belgium..
mike aka push = belgium
l-vee aka airwave = belgium
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.