TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- groeten uit australie en nieuw zeeland:)


Posted by John on Feb-16-2003 04:19:

groeten uit australie en nieuw zeeland:)

hey TA's,
ik heb eigenlijk geen hol te melden, maar ben wel geinteresseerd hoe et met de trance en feesten in NL staat!
hoor hier al maande geen nieuwe trance meer, maar 9 maart komen armin van buuren, mauro picotto, speedy j, dave seaman, junkie xl en nog wat andere naar melbourne, dus als ik dan nog hier zit kan ik ook weer eens naar een feest...gvd wat mis ik dat:/
heb nog wel wat pics van nieuw zeeland...beetje nature enzow




abel tasman national park


ik op een gletsjer (check mn regenjas en mn schoenen....:S)


remarkables in queenstown, skyline van mordor in LOTR


queenstown, lake wakatipu




mirror lakes en milford sound, fiordland.


walvisstaart


dolfijnen


nieuw zeelandse


laatste dag in NZ, beetje in christchurch op een grasveld zitte...

hmm nou dat was et wel..de aus pics staan op de site www.wegoaustralia.tk
en de andere nz pics kome der binnekort op..

feestze


john

ps tof dat je een berichtje in et gasteboek achtergelaten hebt flipper01!


Posted by Jappio on Feb-16-2003 04:51:

Heej John!! Kicke foto's!! Volgens mij heb je het wel aardig naar je zin daar in Nieuw Zeeland Heb van een maatje van me gehoord dat dat 1 van de mooiste landen ter wereld is, en dat is ook wel te zien op jouw foto's!! Anyway, veel plezier nog op je trip!! Maak er een mooie tijd van


Posted by SnuggLe on Feb-16-2003 05:45:

Vette TOP foto's man! DAMN ik ben dik jaloers!

Als ik afgestudeerd ben ga ik ook naar Nieuw Zeeland, 1,5 met mijn moeder rondtrekken. Wordt VET!


Posted by Muppet on Feb-16-2003 09:11:

gave foto's!!!!!!!!...lijkt me echt supergaaf...over 1.5 jaar ga ik voor 6 maanden naar Nieuw-Zeeland..als het er zo uit ziet...WHO


Have fun verder

Greetz Muppet


Posted by arj1o1 on Feb-16-2003 09:12:

ziet er prachtig uit ben bang dat het mij de komende 10 jaar niet zal lukken daarheen te gaan


Posted by Switch on Feb-16-2003 12:04:

jezus gek, wat een mooie foto's zeg
en wat een groen land is Nieuw Zeeland toch, moet ik echt een keer naar toe


Posted by total woot on Feb-16-2003 12:16:

VETTE VETTE VETTE FOTO'S!!!!


quote:
Originally posted by SnuggleAls ik afgestudeerd ben ga ik ook naar Nieuw Zeeland, 1,5 met mijn moeder rondtrekken. Wordt VET!


Anderhalf wat?


Grtz
WooT


Posted by Ruben_Dubbink on Feb-16-2003 12:30:

ruilen John?

Geweldige foto's zeg! Heb ooit een keer de wens om naar Australie te gaan om daar wat rond te trekken. Mocht ik dat gaan doen, dan komt Nieuw Zeeland ook zekers aan bod! Super!

Veel plezier daar!

GreetZ RubDub


Posted by Dj Lex on Feb-16-2003 12:30:

quote:
Originally posted by total woot
VETTE VETTE VETTE FOTO'S!!!!




Anderhalf wat?


Grtz
WooT


jaar?


Hey John gave foto's heb je gemaakt man, ziet er echt schitterend uit Dat soort gebieden kennen we helemaal niet hier :S


Posted by MaGiK54 on Feb-16-2003 13:08:

Mooie pics


Posted by TranceFool on Feb-16-2003 13:57:

Ziet er echt supermooi uit zeg he....pffff!
Veel plezier verder


Posted by Partyhardy! on Feb-16-2003 15:48:

King

wat een super mooie foto's John! tering wat gaaf, ik ben ook vet jaloers!
nog veel plezier daar verder!!!


Posted by mantisnl on Feb-16-2003 18:34:

hey wouw, t ziet er daar errig leuk uit joh! ik wis niet dat ze daar ook gletsjers hadden! nouw, have fun, en hopelijk doe je veel inspiratie op voor producties daar


Posted by DJ Bazz on Feb-17-2003 08:28:

Nice pix John!
Moet er toch ook maar eens een keer over nadenken om een trip richting die buurt te maken, het ziet er allemaal te mooi uit!


Posted by @ddicted on Feb-17-2003 18:29:

Wat een SUPER!! foto's !!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt, kan me niet voorstellen dat dat niet zo is.
Zelf moet ik nog ruim 6 maanden wachten, 1 sept vertrek ik naar Aussieland en Nieuw Zeeland, kan echt niet wachten als ik die foto's zie.....


Posted by Teknikol on Feb-17-2003 19:42:

WAAA kewle pix man!

was het hier in nederland maar zo mooi...


Posted by Chicane on Feb-17-2003 19:56:

Wat is er mis met de veluwe, verwend pestkind ghehe


Hey John, stadsgenoot, hoe is het leven daarzo? Hoop dat je het een beetje naar je zin heb, hier in Dordt mis je niks behalve dat de binnenstad ontoegankelijk is geworden voor autoverkeer met kutverkeerspaaltjes, lange leve Dordrecht (Y).
Nieuw-Zeeland en Australie wil ik ook ooit nog eens graag naar toe, dit jaar trek ik het niet met financien, maar volgend jaar ga ik toch eens heel ernstig overleg voeren met me tijger om er eens heen te gaan zo aan die foto's te zien. Vermaak je daar, hoelang moet je nog?

Laterrrrrr paterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.