TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- groeten uit australie en nieuw zeeland:)
groeten uit australie en nieuw zeeland:)
hey TA's,
ik heb eigenlijk geen hol te melden, maar ben wel geinteresseerd hoe et met de trance en feesten in NL staat!
hoor hier al maande geen nieuwe trance meer, maar 9 maart komen armin van buuren, mauro picotto, speedy j, dave seaman, junkie xl en nog wat andere naar melbourne, dus als ik dan nog hier zit kan ik ook weer eens naar een feest...gvd wat mis ik dat:/
heb nog wel wat pics van nieuw zeeland...beetje nature enzow
abel tasman national park
ik op een gletsjer (check mn regenjas en mn schoenen....:S)
remarkables in queenstown, skyline van mordor in LOTR
queenstown, lake wakatipu
mirror lakes en milford sound, fiordland.
walvisstaart
dolfijnen
nieuw zeelandse
laatste dag in NZ, beetje in christchurch op een grasveld zitte...
hmm nou dat was et wel..de aus pics staan op de site
www.wegoaustralia.tk
en de andere nz pics kome der binnekort op..
feestze
john
ps tof dat je een berichtje in et gasteboek achtergelaten hebt flipper01! 
Heej John!! Kicke foto's!! Volgens mij heb je het wel aardig naar je zin daar in Nieuw Zeeland
Heb van een maatje van me gehoord dat dat 1 van de mooiste landen ter wereld is, en dat is ook wel te zien op jouw foto's!! Anyway, veel plezier nog op je trip!! Maak er een mooie tijd van 
Vette TOP foto's man! DAMN ik ben dik jaloers!
Als ik afgestudeerd ben ga ik ook naar Nieuw Zeeland, 1,5 met mijn moeder rondtrekken. Wordt VET!
gave foto's!!!!!!!!...lijkt me echt supergaaf...over 1.5 jaar ga ik voor 6 maanden naar Nieuw-Zeeland..als het er zo uit ziet...WHO
Have fun verder
Greetz Muppet
ziet er prachtig uit ben bang dat het mij de komende 10 jaar niet zal lukken daarheen te gaan
jezus gek, wat een mooie foto's zeg
en wat een groen land is Nieuw Zeeland toch, moet ik echt een keer naar toe 
VETTE VETTE VETTE FOTO'S!!!!
| quote: |
| Originally posted by SnuggleAls ik afgestudeerd ben ga ik ook naar Nieuw Zeeland, 1,5 met mijn moeder rondtrekken. Wordt VET! |

ruilen John?
Geweldige foto's zeg! Heb ooit een keer de wens om naar Australie te gaan om daar wat rond te trekken. Mocht ik dat gaan doen, dan komt Nieuw Zeeland ook zekers aan bod! Super!
Veel plezier daar!
GreetZ RubDub
| quote: |
| Originally posted by total woot VETTE VETTE VETTE FOTO'S!!!! Anderhalf wat? ![]() Grtz WooT |

Dat soort gebieden kennen we helemaal niet hier :S
Mooie pics 
Ziet er echt supermooi uit zeg he....pffff!
Veel plezier verder 
wat een super mooie foto's John!
tering wat gaaf, ik ben ook vet jaloers!
nog veel plezier daar verder!!!

hey wouw, t ziet er daar errig leuk uit joh! ik wis niet dat ze daar ook gletsjers hadden! nouw, have fun, en hopelijk doe je veel inspiratie op voor producties daar
Nice pix John!
Moet er toch ook maar eens een keer over nadenken om een trip richting die buurt te maken, het ziet er allemaal te mooi uit!
Wat een SUPER!! foto's !!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt, kan me niet voorstellen dat dat niet zo is.
Zelf moet ik nog ruim 6 maanden wachten, 1 sept vertrek ik naar Aussieland en Nieuw Zeeland, kan echt niet wachten als ik die foto's zie.....
WAAA kewle pix man!
was het hier in nederland maar zo mooi...
Wat is er mis met de veluwe, verwend pestkind ghehe 
Hey John, stadsgenoot, hoe is het leven daarzo? Hoop dat je het een beetje naar je zin heb, hier in Dordt mis je niks behalve dat de binnenstad ontoegankelijk is geworden voor autoverkeer met kutverkeerspaaltjes, lange leve Dordrecht (Y).
Nieuw-Zeeland en Australie wil ik ook ooit nog eens graag naar toe, dit jaar trek ik het niet met financien, maar volgend jaar ga ik toch eens heel ernstig overleg voeren met me tijger om er eens heen te gaan zo aan die foto's te zien. Vermaak je daar, hoelang moet je nog?
Laterrrrrr paterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.