TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Release groepen

Posted by djiwan on May-20-2001 13:39:

Exclamation

Hebben jullie het wel eens gehad dat iemand van een release groep je beenadered via internet (ICQ, MSN, Napster) omdat jij een vinyltje hebt of een cd single die zij nog niet gereleased hebben?

Ze benaderden mij en nu vraag ik me af of dit vaker gebeurd...

Posted by Henkie_henk on May-20-2001 13:56:

Neej ik ben meestal degene die t op de dag van de release spread zo aardig ook he

Maar wees vereerd en help ze

Keep the scene alive zou ik zeggen..

welke groep is het eigenlijK??

Posted by djiwan on May-20-2001 14:01:

BMI

Posted by moogwai on May-20-2001 14:08:

quote:
Originally posted by djiwan
BMI

Niet bepaald de minste dus

Maar ik heb verder geen idee of dit vaker gebeurt...

Posted by djiwan on May-20-2001 14:11:

ik heb nu contact met 1, ik lever zo'n 1 tot 5 releases per week.... is ie nogal blij mee heb ik het idee

Posted by Henkie_henk on May-20-2001 14:36:

You can be proud

BMI ruled namelijk wel dik je ass... netjes hoor!

strax sta jij ook in de .nfo??

Posted by djiwan on May-20-2001 15:11:

hehe zou wel netjes zijn...

vandaag of morgen nieuwe release : The Beholder - Frequency Attack (Seismic Records)

Posted by Jukx on May-20-2001 15:58:

Hoe zijn die gasten er dan achter gekomen dat jij vinyl had wat zij nog niet gereleased hebben???

Posted by djiwan on May-20-2001 22:08:

quote:
Originally posted by Jukx
Hoe zijn die gasten er dan achter gekomen dat jij vinyl had wat zij nog niet gereleased hebben???

k was het vrolijk aan het shren op napster, maar de downloads kapten er de hele tijd mee dus ze konden het niet krijgen zonder me ff te vragen...... eerst via nap, en daarna toegevoegd op ICQ......

er kwamen eerst zelfs 2 op me af (beide BMI :-)) en die begonnen wat shit aan te bieden (FTP's) ik geef die shit aan de gene die het meest terrugeeft..... sterker nog ik mag nu zijn accounts gebruiken......:P

Posted by Glaniskanis on May-20-2001 22:35:

quote:

k was het vrolijk aan het shren op napster, maar de downloads kapten er de hele tijd mee dus ze konden het niet krijgen zonder me ff te vragen...... eerst via nap, en daarna toegevoegd op ICQ......

er kwamen eerst zelfs 2 op me af (beide BMI :-)) en die begonnen wat shit aan te bieden (FTP's) ik geef die shit aan de gene die het meest terrugeeft..... sterker nog ik mag nu zijn accounts gebruiken......:P

Relaxt, maar als je alles op Napster loopt te sharen wil ik ook wel graag weten wat je username is
Kan ik tenminste mee genieten van die vette releases van BMI

Greetz,
Glaniskanis

Posted by TranceFool on May-21-2001 15:16:

Wat wij helemaal met zn allen een puik plan vinden is als jij wat leuke traxx naar de gezamenlijke account kan uppen. Dat zou helemaal een feest zijn, hehe.

Latuurrzzz.....

Posted by tango on May-21-2001 15:37:

ja, idd. Nu je bij bmi zit krijg je de vetste en nieuwste tracks als eerste. Als je die nou is effe in ons holland lockertje gooit blijven wij ook een beetje op de hoogte.

grtz,
TNG

Posted by Henkie_henk on May-21-2001 15:38:

LoL ja dat zou wel een "feest" zijn ja

Of naar een pubje pm me er maar over.. k heb er ongeveer 3 ofzow die nog gefilled moeten worden...

En wie vroeg me ookalweer over die stuff van de ta ftp?? Er word aan gewerkt...

Posted by djiwan on May-21-2001 16:25:

he henkie jij weet vast wel veel van ftp.....

ik geef het dus aan een lid van BMI, ik sta alleen niet op DE ftp lijst van BMI, hij wel........ ik mag zijn pass en shit alles gebruiken maar.....

het is ip "beveiligd" zeg maar...

hij beweerd dat ik dat in kan stellen zodat ik onder zijn ip en shit kan gebruiken....

HET GAAT HIER OM EEN 400 GIG FTP!!!!!

dus als jij weet hoe dat moet vertel dat dan.....

als dat dan lukt fill ik de pubjes wel

Posted by djiwan on May-21-2001 16:55:

wat is die gezamelijke locker dan?

ik heb er zelf ook een nieuwe aangemaakt :

e-meel : [email protected]
pass : djiwan

mocht je iets uppen vermeld dan ff de datum erbij

Posted by TranceFool on May-21-2001 18:10:

quote:
wat is die gezamelijke locker dan?

ik heb er zelf ook een nieuwe aangemaakt :

e-meel : [email protected]
pass : djiwan

mocht je iets uppen vermeld dan ff de datum erbij

Glaniskanis heeft er een aangemaakt, moet je hem maar ff pm-en om het adres en wachtwoord.

Latuurrzzz....

Posted by Henkie_henk on May-21-2001 20:51:

quote:
he henkie jij weet vast wel veel van ftp.....

ik geef het dus aan een lid van BMI, ik sta alleen niet op DE ftp lijst van BMI, hij wel........ ik mag zijn pass en shit alles gebruiken maar.....

het is ip "beveiligd" zeg maar...

hij beweerd dat ik dat in kan stellen zodat ik onder zijn ip en shit kan gebruiken....

HET GAAT HIER OM EEN 400 GIG FTP!!!!!

dus als jij weet hoe dat moet vertel dat dan.....

als dat dan lukt fill ik de pubjes wel

Lets see jij zelf krijgt dus geen account.. (moet je gewoon wel om vragen.. eventueel een ratio account als ze gaan piepen)

ip bevijligd ja.. ik weet niet of je dat kan veranderen.. lijkt me stug.. want je logt immers in met je eigen ip (als k t goed heb).. k heb net ff snel gecheckt.. en ik zier nergens waar je een andere ip kan invulle..

En zon 400gieg pub is heel netjes.. uiteraard is het bmi maar 400gieg is wel veel..

LoL check ff of die pub fxpable is hehe.. kan je al die shit oversjaken naar andere pubs

Maar andres vraag je t ff aan BMI groep zelf?? hoe het zit met die ip restriction?? Mischien heb je het niet helemaal goed met ip stuff??

Posted by Akira on May-21-2001 23:48:

Thumbs up

dit is dus echt wel het betere werk

Posted by TranceFool on May-22-2001 15:04:

Talking

Als BMI deze forum leest zit je denk ik wel met een KLEIN probleempje, eeps

Posted by djiwan on May-22-2001 20:22:

valt wel mee dnk k

Posted by tango on May-23-2001 20:53:

quote:
LoL check ff of die pub fxpable is hehe.. kan je al die shit oversjaken naar andere pubs

Dat zijn ze meestal wel henk, simcut heeft voor mij ook wat op die manier overgeheveld naar de ftp van ta. (ze schijnen nog snel te zijn ook nog)

Dus hopelijk werkt het nu allemaal en werkt bmi een beetje mee.

grtz,
TNG

Posted by Henkie_henk on May-23-2001 20:59:

Beide pubs/ftps moete fxpable zijn.. en k denk ook wel dat hun dump fxpable is.. .. ach ja fxpable.. the magik word.. jammer dat t zo weinig voorkomt

Posted by djiwan on May-28-2001 14:01:

ik zal eens vragen of ie dat is........ zeg ik gewoon dat ik het naar mezelf overzet...... hopen dat dat gaat lukken