TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- *** Trance Energy 2003 ***
Pages (3): [1] 2 3 »
*** Trance Energy 2003 ***
Goedemorgen luitjes..
Hoe vonden jullie de tiende editie van Trance Energy??
Eigenlijk is de vetste set die van Cosmic gate geweest, en owja, superstring werd ook nog gedraaid... Wat vonden jullie ervan?? Comments please, laterzzzzzzzzzzzzzzzz

Vergeleken met vorig jaar, vond ik deze slechter. En het is jammer dat zo'n 10th Editie nou niet echt een lekkere line-up te bieden heeft. Cygnus X Live vondt ik ook niet echt super. Johan Gielen, was zoals verwacht wel weer lekker bezig. Cosmic Gate begon wat soft.
Hardstage daar in tegen was wel lekker. Kai Tracid draaide net setje, Charly Lownoise was helemaal bruut!! Ach ja was wel redelijk feestje, maar daar houdt het dan ook mee op.
Ik ga weer verder!! Mazzels!
TranceZonert, je leeft ook nog
Ik kan er niet over oordelen (heb nog niets gehoord), maar wat ik er van verwacht en ook gelezen heb inmiddels heb ik niets gemist
Hopelijk volgend jaar beter....
EDIT: hier kan je alle sets downloaden (als je dat wilt tenminste)
Te is een aflopende zaak.
We gaan weer naar de harde "shit" toe. In hoeverre we daar al niet zijn beland. De grote Hardcore parties weer in opkomst.

Ik vond het wat tegenvallen. Van wat ik gezien heb:
Jean heb ik 15 minuten gehoord, klonk wel lekker.
Joop was lekker bezig, af en toe een paar foutjes, kan gebeuren.
Tomcraft hoorde er echt niet thuis. Ik had hem in de VIP gehoord en geen enkele goede overgang. Draaide meer techno.
Gielen vind ik nix en zal ik ook nooit wat vinden. Hij begint op Jean te lijken met dat gescratch van hem en altijd dezelfde accapella's in de sets (Fatboy Slim - Stars On 69). Er zit totaal geen lijn in zijn sets.
Kai Tracid, Marcel Woods waren goed, alleen weer die schijtmc (ook van Thunderdome en Trance Energy Heerenveen 2002) die alle sets vernaggelde in de Hardstage:
Ik quote van de MC: "En we gaan nog niet naar huis". En wisselde ook weer zinnen in het Nederlands en Engels af. 
Cosmic Gate was ook goed bezig, volume kon blijkbaar harder dan dat het de hele nacht heeft gestaan! 
Voordeel was wel dat je meer ruimte had om te lopen en dansen.
Aankleding was ook weer goed verzorgd met lampen en lasers.
quote van de ID&T site omdat ik niet kan copy-pasten daarvan:
http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=209
"Het evenement is jaarlijks een van hoogtepunten voor de liefhebbers van trance"
ik heb bijna geen trance gehoord
whehe lol die tracklisting dan van tomcraft 
Hij is mijn held
niks aanpassen!
04 John Starlight - Blood Angels (Chris Liebing Mix)
05 Daft Punk - Rollin & Scratchin
gheghe ben wel benieuwd naar dit setje 
Ik vond het te hard. Dit was geen TRANCE energy 
Nou ik heb een supernacht gehad. En in tegenstelling tot andere vond ik "Gielie" weer helemaal geweldig. Beste van de avond voor mij. 
| quote: |
| Originally posted by magrec De grote Hardcore parties weer in opkomst. |
Op Trance Energy werd idd hard gedraait, maar zal je niet horen klagen. Ik begrijp wel dat andere mensen liever het wat zachter of meer uplifting hebben. Over een jaartje komt dat wel terug don't worry
De MC in hard zal hing ook mijn voeten uit. Ik heb dan ook meerdere malen "Schiet hem af" en "Houd U Bakkes (maw Klep Dicht)" helaas heeft die mij niet gehoord LOL
Tomcraft heeft volgens mij gewoon wat plaatjes opgezet want van mixen heb ik niet veel gemerkt
Jean......wel erm.......heb ik toevallig gehoort toen we rond wandelde
Kor Fijneman hing mijn strot uit toen hij een nummer van Madonna draaide, maar heeft naar het einde toe veel goed gemaakt 
Marcel Woods blijft in mijn opinie nog steeds better in mixen dan in producen, dus was ik blij dat hij ook op TE aanwezig was als DJ
.
Kai Tracid is gewoon krankzinnig....ain't it great 
Johan Gielen was in mijn ogen heel goed tijdens het eerste deel van zijn set (2de deel heb ik niet meer gehoord, want toen was ik al op terug weg naar Antwerpen)
Moest je 3 half krankzinnige hebben gezien met een t-shirt met opschrift "If you can read this the bitch feel off my back" ik was er dus 1 van.
Tot op Shockers dan maar
salut.
| quote: |
| Originally posted by Bellie Nou ik heb een supernacht gehad. En in tegenstelling tot andere vond ik "Gielie" weer helemaal geweldig. Beste van de avond voor mij. |
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Kor Fijneman hing mijn strot uit toen hij een nummer van Madonna draaide, maar heeft naar het einde toe veel goed gemaakt ![]() |
| quote: |
| Originally posted by TranceFool hahahaha.....denk dat ie remix van Tiesto, Die Another Day draaide.....vond je dat niks???? Zit de set van Gielen te luisteren maar pfff die gast loopt echt weer te kutten, moet echt met zn poten van die volumeknop afblijven, absoluut geen lijn in die set te bekennen. |

| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Ik vond dat nummer echt niet goed al was het gemixt door Mozart. De bassline was goed, maar de vocal.....erm....tja ![]() |
Was wel weer een geinig avondje
Bij binnekomst ff naar Tomcraft geweest, vond hem nou niet echt geweldig, daarna Cygnus x en vervolgens maar naar hardtrance zaal gelopen waar we binnekwamen met "Scot P - (D)ance in outer space"
het duurde nog maar kort voordat kai tracid achter de draaitafel ging staan en de man zetten een heerlijk setje neer (ik noem:Hennes & Cold - The second tip (Scot P Remix)etc..) geen zin om te lopen dus daarnaa ook maar ff charly meegepakt (dat was gewoon Beukwerk wat niets met trance te maken had, maar goed)
P.s Wat een klote mc [HEEEEE HOOOOOO] werd er een beetje simpel van
en voor de rest de Main afgewisseld mer Hardstage..
kort samengevat
* niets speciaals
* Veel mensen waarvan ik dacht "hoor jij niet in je bedje te liggen"
en ook nog wat bejaarden
* in een woord samengevat "mwa"
Wat was er trouwens met cygnus x, stond beetje achteraan maar ik zag helemaal geen moer op het poduim???
Nou ik kan er niet over oordelen, heb gisteren in de auto een kwartier van Joop gehoord, waar ik niet echt warm of koud van werd. Gezien het feit het weer eens uitverkocht is, wat onbegrijpelijk is, zal er wel weer een nieuwe Trance Energy komen, waar we gezellig weer op kunnen gaan kankeren.
| quote: |
| Originally posted by Original Was wel weer een geinig avondje Wat was er trouwens met cygnus x, stond beetje achteraan maar ik zag helemaal geen moer op het poduim??? |
. vond het een beetje erg goedkoop, en dat moest nog wel het grote event zijn op TE
Draai dan ook nog de originele versies van de cygnus X tracks.
1 Ferry corsten remix
1 Armin van buuren remix
1 rank 1 remix
het had wel er weinig met cygnus x te maken imho 
| quote: |
| Originally posted by stampertje Moehoehahahhahaha, inderdaad wat was er in hemelsnaam live aan Cygnus X????? ik heb geen hond gezien op dat podium (stond vrij dichtbij), hebben ze een CD'tje live opegenomen ofzo en daar ff opgezet . vond het een beetje erg goedkoop, en dat moest nog wel het grote event zijn op TE |
Ik hoorde trouwens ook dat ze een bioscoop hadden gemaakt, waarschijnlijk het leukste op TE
Waar gaat het tegenwoordig nog over op een party.
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Ik hoorde trouwens ook dat ze een bioscoop hadden gemaakt, waarschijnlijk het leukste op TE Waar gaat het tegenwoordig nog over op een party. |
Ik heb gewerkt op Trance Energy. Van half 2 tot half 5 kregen we pauze en toen eerst naar de hardstage gegaan, daar draaide Kai Tracid, klonk wel okay maar niet mijn ding, ook erg druk daar. Vervolgens naar de main gegaan waar Joop draaide. We kwamen de zaal binnen en hij draaide een van mijn favorieten; "Kamaya Painters - Wasteland"
VET! hij mixte niet echt denderend maar wat wel een ultiem hoogepunt was was "E-Craig - Drum Beats (hard Dub mix)"!
Vette plaat zeg!
verder draaide hij als een na laatste plaat nog "Igor S - Boomerang" en de aller laatste plaat was zijn eigen nieuwe produktie. Ik vond Joop niet echt tegenvallen eigenlijk. Stukje Johan nog meegepakt en toen weer aan het werk achter de garderobe en dat doe ik dus ook nooit meer.
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy Wat dacht je van Qlimax? Dat is er al 2 jaar.... En laatst Thunderdome a decade |
| quote: |
| Originally posted by magrec Te is een aflopende zaak. We gaan weer naar de harde "shit" toe. In hoeverre we daar al niet zijn beland. De grote Hardcore parties weer in opkomst. |



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.