TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- min första inspelade mix
min första inspelade mix
från december - har inte fått ordning på grejjorna först nu...
vill ha lite feedback.. så ni som brukar dja kan ju tanka om ni orkar o lyssna lite :P nån övergång e hemsk men annars e jag nöjd 
(save target as)
http://www.revenge.se/playground/za...ecember_mix.mp3
tracklist:
01. Rank 1 - Conspiracy
02. Sensation - The Anthem (Johan Gielen Remix)
03. Ferry Corsten - Punk
04. M.I.K.E - The running night
05. Katana - Fancy Fair
06. DJ Tiesto - Obsessions (Frank Biazzi Remix)
07. Marco V - G.O.D.D
08. Poeppelbaum & Helm - 25 Dot 17 (1st club mix)
09. Marco V - Simulated
10. Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V Remix)
11. DJ Tiesto - 643 (Loves on Fire) (Oliver Lieb Remix)
12. Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto remix)
//zamson
sitter å tankar just nu....fan playlisten ser grymt skön ut...ska bli kul å höra de här
(my kind of music) 
jävligt snygg övergång mellan första å andra låten först å främst.. 
sen den obligatoriska frågan, cd eller vinyl? (tyckte de lät som vinyl när du gjorde nån backscratch i första låten men de kan ju höra till) 
[kommer mer när jag kommer på mer] 
började lyssna nyss...e det cd lr vinyl????
soft set..bra låtordning oxå..keep the good work...
lät faktsikt himla bra du 
det är traktor dj studio 2... närmaste jag kunde komma riktiga grejjor (har 0 kronor) men allt e live. har fixat en shoutcast server nu så jag ska försöka köra nå set live nån dag. ska spara till vinyl :P mycket roligare och lättare me riktiga grejjor
hoppas ni inte blev för besvikna nu :P kul me bra feedback
//zamson
hehe jag började också köra traktor först...inge fel med det....måste säga att de blev förvånansvärt bra för å va traktor 
vänta bara tills du får riktiga grejer...de e då det roliga börjar 
lirade mkt förut på fritidsgårdar och ibland stora fester.. har slutat me d nu (vetefan varför hehe) och har inga pengar till o köpa egna spelare...
traktor är bra men man känner sig så jäkla begränsad... mixarna blir helt okej men i det stora hela lite enformiga
fast det beror ju på lite hur man mixar också :P
Ni har inte lust att skänka lite pengar till mig så att jag har råd att köpa some equipment liksom????
vill ju ha, men har inte råd 
dbl: du e alltid välkommen hem å lira lite om du e i sthlm 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.