TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- min första inspelade mix


Posted by zamson on Feb-16-2003 14:06:

min första inspelade mix

från december - har inte fått ordning på grejjorna först nu...
vill ha lite feedback.. så ni som brukar dja kan ju tanka om ni orkar o lyssna lite :P nån övergång e hemsk men annars e jag nöjd

(save target as)

http://www.revenge.se/playground/za...ecember_mix.mp3

tracklist:

01. Rank 1 - Conspiracy
02. Sensation - The Anthem (Johan Gielen Remix)
03. Ferry Corsten - Punk
04. M.I.K.E - The running night
05. Katana - Fancy Fair
06. DJ Tiesto - Obsessions (Frank Biazzi Remix)
07. Marco V - G.O.D.D
08. Poeppelbaum & Helm - 25 Dot 17 (1st club mix)
09. Marco V - Simulated
10. Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V Remix)
11. DJ Tiesto - 643 (Loves on Fire) (Oliver Lieb Remix)
12. Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto remix)

//zamson


Posted by Vizay on Feb-16-2003 18:24:

sitter å tankar just nu....fan playlisten ser grymt skön ut...ska bli kul å höra de här (my kind of music)


Posted by Vizay on Feb-16-2003 19:03:

jävligt snygg övergång mellan första å andra låten först å främst..


sen den obligatoriska frågan, cd eller vinyl? (tyckte de lät som vinyl när du gjorde nån backscratch i första låten men de kan ju höra till)


[kommer mer när jag kommer på mer]


Posted by Amnezia on Feb-16-2003 19:11:

började lyssna nyss...e det cd lr vinyl????

soft set..bra låtordning oxå..keep the good work...


Posted by dbl on Feb-16-2003 21:17:

lät faktsikt himla bra du


Posted by zamson on Feb-16-2003 22:10:

det är traktor dj studio 2... närmaste jag kunde komma riktiga grejjor (har 0 kronor) men allt e live. har fixat en shoutcast server nu så jag ska försöka köra nå set live nån dag. ska spara till vinyl :P mycket roligare och lättare me riktiga grejjor

hoppas ni inte blev för besvikna nu :P kul me bra feedback

//zamson


Posted by Vizay on Feb-16-2003 22:19:

hehe jag började också köra traktor först...inge fel med det....måste säga att de blev förvånansvärt bra för å va traktor

vänta bara tills du får riktiga grejer...de e då det roliga börjar


Posted by zamson on Feb-16-2003 22:29:

lirade mkt förut på fritidsgårdar och ibland stora fester.. har slutat me d nu (vetefan varför hehe) och har inga pengar till o köpa egna spelare...

traktor är bra men man känner sig så jäkla begränsad... mixarna blir helt okej men i det stora hela lite enformiga

fast det beror ju på lite hur man mixar också :P


Posted by dbl on Feb-16-2003 22:29:

Ni har inte lust att skänka lite pengar till mig så att jag har råd att köpa some equipment liksom????

vill ju ha, men har inte råd


Posted by Vizay on Feb-16-2003 22:44:

dbl: du e alltid välkommen hem å lira lite om du e i sthlm



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.