TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fest Tips: FutureTech, Malmö - 7:e Mars
Fest Tips: FutureTech, Malmö - 7:e Mars
Hejsan, tänkte bara tipsa om en fest en polare till mig ordnar i Malmö den 7:e Mars. (m.a.o inte menad som skamlös självreklam
)
Namn: FutureTech
Datum: 7:e Mars
Arrangör
Phuncadelic Productions
Var: Deep Club, Amiralsgatan 20, Malmö
Pris: 80kr (60kr innan 23:00)
Ålder: 18
Line Up:
Ciacomix (www.ciacomix.com, Essen/Tyskland)
Mike Hunter (www.mike-hunter.de , Hamburg/Tyskland)
Irish (www.assortedtrance.com , Malmö)
Nyman (www.assortedtrance.com, Lund
Info: Ni som lyssnar på DI Radio känner säkert igen några namn från line-upen. Ciacomix, Mike Hunter och jag själv brukar spela där lite då och då. Ni som har varit på Amnesia i Lund känner säkert till Nyman också. Hursomhelst, kvällen kommer innefatta Trance/HardTrance och Nu-NRG på 2 olika dansgolv. Vem som spelar var och när kommer (i sedvanlig ordning) antagligen inte redas ut förrän sista minuten. 
Fan...synd att man varken är 18 eller bor i malmö då :P låter som en intressant fest!
tyvärr kan jag inte glida ner själv pga. ekonomiska skäl...min plånbok tillåter bara nått evenemang i månaden 
dock ska min Polare Andreas ner (du kanske vet vem Dj-Andy e på irc.di.fm nätverket irish
)
aja ska be honom hälsa iaf 
| quote: |
| Originally posted by Vizay tyvärr kan jag inte glida ner själv pga. ekonomiska skäl...min plånbok tillåter bara nått evenemang i månaden ![]() dock ska min Polare Andreas ner (du kanske vet vem Dj-Andy e på irc.di.fm nätverket irish )aja ska be honom hälsa iaf |
tjena irish!
läste precis detta på ciacomix forum och tänkte passa på att lägga in den snygga flyern:

jag vill lova att jag och en bunke till kommer, garanterat!
Tjena Exton, tack för hjälpen!
Trevligt att höra att ni kommer. Vi hade hoppats på det. Hade ju inte blivit det samma utan Amnesia gänget 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.