TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fest Tips: FutureTech, Malmö - 7:e Mars


Posted by Johan (DJ Irish) on Feb-17-2003 10:26:

Fest Tips: FutureTech, Malmö - 7:e Mars

Hejsan, tänkte bara tipsa om en fest en polare till mig ordnar i Malmö den 7:e Mars. (m.a.o inte menad som skamlös självreklam )

Namn: FutureTech
Datum: 7:e Mars
ArrangörPhuncadelic Productions
Var: Deep Club, Amiralsgatan 20, Malmö
Pris: 80kr (60kr innan 23:00)
Ålder: 18

Line Up:
Ciacomix (www.ciacomix.com, Essen/Tyskland)
Mike Hunter (www.mike-hunter.de , Hamburg/Tyskland)
Irish (www.assortedtrance.com , Malmö)
Nyman (www.assortedtrance.com, Lund

Info: Ni som lyssnar på DI Radio känner säkert igen några namn från line-upen. Ciacomix, Mike Hunter och jag själv brukar spela där lite då och då. Ni som har varit på Amnesia i Lund känner säkert till Nyman också. Hursomhelst, kvällen kommer innefatta Trance/HardTrance och Nu-NRG på 2 olika dansgolv. Vem som spelar var och när kommer (i sedvanlig ordning) antagligen inte redas ut förrän sista minuten.


Posted by mindshooter on Feb-17-2003 10:51:

Dunno

Fan...synd att man varken är 18 eller bor i malmö då :P låter som en intressant fest!


Posted by Vizay on Feb-17-2003 18:21:

tyvärr kan jag inte glida ner själv pga. ekonomiska skäl...min plånbok tillåter bara nått evenemang i månaden


dock ska min Polare Andreas ner (du kanske vet vem Dj-Andy e på irc.di.fm nätverket irish )

aja ska be honom hälsa iaf


Posted by Johan (DJ Irish) on Feb-17-2003 18:31:

quote:
Originally posted by Vizay
tyvärr kan jag inte glida ner själv pga. ekonomiska skäl...min plånbok tillåter bara nått evenemang i månaden


dock ska min Polare Andreas ner (du kanske vet vem Dj-Andy e på irc.di.fm nätverket irish )

aja ska be honom hälsa iaf


Det var ju Vizay synd men fullt förståeligt. Fester borde vara subventionerat av staten!

Jo Dj-Andy har jag nog växlat några ord med då irc.di.fm!


Posted by eXton on Feb-18-2003 08:18:

tjena irish!
läste precis detta på ciacomix forum och tänkte passa på att lägga in den snygga flyern:


jag vill lova att jag och en bunke till kommer, garanterat!


Posted by Johan (DJ Irish) on Feb-18-2003 08:26:

Tjena Exton, tack för hjälpen!
Trevligt att höra att ni kommer. Vi hade hoppats på det. Hade ju inte blivit det samma utan Amnesia gänget



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.