TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dutch Online TA PRODUCER Contest - Verdere Info
Dutch Online TA PRODUCER Contest - Verdere Info
-okay, wie doet jury:
TimeportE
(wie volgt)
-en wie doen mee (gaat vooral om dat zij de poll invullen)
-begin datum (eind van deze poll, zaterdag (22)?)
-einddatum? (dan 3 weken, zaterdag (15)?)
verdere dingen die besproken moet worden?
Ik vind het allemaal wel best, ik had al geprobeerd mijn thread te editten maar die had een of ander tijdlimiet overschreden.
Ik ben de komende weken ff wat minder online maar voor een deadline trekken we toch minstens 2 maanden uit. Wat ik moet rmxn kan me echt geen reet bommen maar muse vind ik best.
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Ik vind het allemaal wel best, ik had al geprobeerd mijn thread te editten maar die had een of ander tijdlimiet overschreden. Ik ben de komende weken ff wat minder online maar voor een deadline trekken we toch minstens 2 maanden uit. Wat ik moet rmxn kan me echt geen reet bommen maar muse vind ik best. |
ten 1e: zo lang deden we er ook wel over met de mix contest
ten 2e: geloof mij; die 2 maanden hebben veel mensen echt wel nodig.
ik vind Muse Sunburn goed, als jullie iets binnenkrijgen van mij betekent het dat ik er iets moois van heb weten te brouwen, anders niet 
en ik denk ook wel dat we er aardig wat tijd voor nodig zullen hebben (sommigen waarschijnlijk niet maar ik wel
), dus misschien is het het beste om een tijd af te spreken wanneer de remix klaar moet zijn
ik heb op de poll overigens "ja" gestemd
vind t niettemin allemaal wel best
lekker duidelijk he?
Nah, ik heb zo'n beetje zitten rotzooien enzo, maar doe mij toch maar een andere.
NEE!! maar wel een andere..

ik heb ook zitten rotzooien maar doe ook mij maar een andere melodie 
kan er weinig mee
| quote: |
| Originally posted by TimeportE -okay, wie doet jury: TimeportE (wie volgt) |
Als ik mag tenminste
ik heb voor ja gekozen.
ik vind t een hele uitdaging om een niet-trance nummer te remixen, en dat het niet zo makkelijk is, dat is juist het leuke ervan! ik denk dat je hier heel veel van leert, en als we sunburn remixen denk ik dat er heel veel verschillende soorten remixen komen, omdat je zoveel kanten op kunt met de melodie. bij een gewone trance track zal dat veel minder zijn
de tijd.. ik zat eigenlijk te denken aan 2 maanden ofsoow? dat moet meer als zat zijn denk ik!
heb toch liever een andere
graag zou ik willen vragen aan degene die nee hebben gestemd om an wel met een tegenvoorstel te komen want anders kom je nergens... 
mja, wat ik liever zo willen is een accapella
en aangezien die er nou niet egt in overvloed zijn ist nogal moeilijk om te zeggen we doen dat nummer wel
Depeche Mode - Only When I Lose Myself (acapella)
- 128 kbit/s
- mannenstem
Roger Goode - In The Beginning (Gabriel & Dresden's Acapella)
- 192 kbit/s
- vrouwenstem
- hier hoor je heel vaag op de achtergrond een loopje spelen, maar
als je er een kick onder pleurt hoor je die al nie meer
rokk_wild_feat_kay-t-come_closer (acapella)
- 192 kbit/s
- vrouwenstem
dat zijn er 3 van vrij bekende nummers (toch?
)
misschien is het wat, ik geef ook maar een suggestie
leuk idee met die vocals, het zou misschien leuk zijn als je ze postte.. dan kunnen we ze misschien beluisteren en daarna beslissen?
kep geen upload space,uploaden gaat zeer moeizaam, ze zijn te krijgen op de EMC HUB, veel mensen kennen deze nummers toch wel,
naja iig, moeilijke zaak

Sasha gaat van al zijn tracks op ADD de parts releasen...
misschien een idee om daar wat mee te gaan doen?
bloodlock remixen ofzo 
Keb nu ook de acapella van Soulsearcher - Can't Get Enough
Probeer daar maar eens een tranceplaatje van te maken hehe... Da's tenminste een uitdaging 
moet er een nieuwe draad gestart worden?