TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is de beste uitgaans stad in Nederland??
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Yarnie on May-20-2001 20:34:

Zelf woon ik in Leiden en daar is op uitgaans gebied niet echt veel te beleven. Vroeger was er op vrijdag liquid in discotheek incasa waar toen o.a Armin, Tiesto, Ferry Corsten, Marco V en Yves de Ruijter wel eens hebben gedraaid maar dat is er mee op gehouden. Nu is er niet echt meer wat te beleven behalve een paar cafetjes en kleine discotjes. Wil dus wel eens in andere steden gaan kijken wat daar te doen is.

Posted by MetzZ_!! on May-20-2001 20:56:

Drunk

hmm...zal ik dan maar Amsterdam zeggen...

Ik weet wel wat de SLECHTSTE uitgaansstad van NL is...dat is Almere!!

Posted by Remy D on May-20-2001 21:01:

Talking

Voor mij is dat tot nu toe Groningen. Vind Amsterdam eigenlijk wel tegenvallen voor de gewone zaterdagavond.

Posted by M5 on May-20-2001 21:23:

ow dat is zonder twijfel amersfoort .....allemaal fette discotheken daaro....niet te geloven ...

Posted by Henkie_henk on May-20-2001 21:25:

hahaaaa REMY haha... je kan geen plaatje linken van je eigen computer haha!!! lol!!

Upload em ff naar www.brinkster.com haha

en ik denk dat t wel Adam is voor mij.. jammer dat er zoveel van die lijers rondlopen die nix dan problemen zoeken...

Posted by Remy D on May-20-2001 21:33:

Talking

Lol het is al gelukt

Posted by Robvef on May-20-2001 21:49:

Het zal voor iedereen verschillend zijn, want iedereen komt ergens anders vandaan. Ikzelf vind Groningen goed (ben er een keer geweest), Breda heeft ook wel wat en in Rotterdam ben ik ook vaak te vinden.

Greetz

Posted by Flipper01 on May-20-2001 22:09:

Arrow Arnhem?

Ik ga zelf altijd stappen in Arnhem, qua trance muziek niet supergaaf. Maar ik hoop dat als de <> strax open is dat daar verbetering in komt..
Het schijnt dat ze wel grote namen daar willen hebben.. we'll see.
Mzzls

Posted by Jukx on May-20-2001 22:34:

quote:
Originally posted by MetzZ_!!
hmm...zal ik dan maar Amsterdam zeggen...

Nou, ik denk dat Delft toch ook wel een goeie kans maakt!

Posted by Remy D on May-20-2001 22:42:

quote:
Originally posted by MetzZ_!!

Nee het is absoluut Haarlem, wat heb ik me gister verveeld...

Posted by Blik on May-21-2001 08:13:

Ik weet anders zeker dat Den Bosch de slechtste is, geen enkele discotheek te vinden (op een turken discotheek na dan)
enige wat er te vinden is zijn kroegen, die zijn dan wel gezellig

Posted by D�eame� on May-21-2001 08:52:

quote:
Originally posted by Blik
Ik weet anders zeker dat Den Bosch de slechtste is, geen enkele discotheek te vinden (op een turken discotheek na dan)

Dat probleem hebben we in Venlo ook.Geen disco en veel te veel kroegen waar na 2 uur geen RUK meer te doen is.

Eindhoven is trouwens wel leuk!

Posted by basvh on May-21-2001 08:57:

quote:

ja ik woon vlakbij den bosch er is echt niks te doen, ik denk dat het inderdaad den bosch het minst is. alleen cafe gompie is wel gezellig, maar kom er nooit zoveel, meestal ga ik naar de ster in nieuwkuijk of de lunenburg, dit zijn echt van die boeren discotheken maar daar is niks mis mee.

Posted by Blik on May-21-2001 09:10:

quote:
Originally posted by basvh

ja ik woon vlakbij den bosch er is echt niks te doen, ik denk dat het inderdaad den bosch het minst is. alleen cafe gompie is wel gezellig, maar kom er nooit zoveel, meestal ga ik naar de ster in nieuwkuijk of de lunenburg, dit zijn echt van die boeren discotheken maar daar is niks mis mee.

de Lunenburg??? laat maar, dat is misschien nog erger dan een turkendiscotheek als de galaxy in Den Bosch, maar de Gompie is zeker wel vet, daar hoor je ook nog wel toffe muziek voorbij komen.

Ik vind de Time-out in Gemert ook wel tof, jammer dat je al 30 piek kwijt bent voordat je binnen bent (ben 16 jaar en het geld groeit me niet op de rug)

Posted by RJR on May-21-2001 09:12:

Cool

Ik kom zelf uit nijmegen en daar valt het allemaal maar een beetje tegen. Helemaal geen discotheken!!! Ik studeer in maastricht en dat gaat nog wel maar Groningen is voor mij wel super cool. Zkz op studenten avonden.

Posted by basvh on May-21-2001 10:41:

quote:

de Lunenburg??? laat maar, dat is misschien nog erger dan een turkendiscotheek als de galaxy in Den Bosch.
Ik vind de Time-out in Gemert ook wel tof, jammer dat je al 30 piek kwijt bent voordat je binnen bent (ben 16 jaar en het geld groeit me niet op de rug)

ik vind de lunenburg wel relekst vooral die techno kelder, flink stampen daar. En in coconutbar zijn altijd wel lekkere wijven.

TIme-out vind ik ook wel leuk, alleen veeeeel te druk. Vooral de grote zaal waar die laserz hangen maar dat zaaltje ernaast met die kooi waarin je kan dansen daar draaien ze goede muziek

Posted by Opti on May-21-2001 10:51:

quote:
Originally posted by Jukx

Nou, ik denk dat Delft toch ook wel een goeie kans maakt!

ja man, jullie hebben alleen maar kroegen en die ene tent....hoe heet ie nou?? met die grote houten poort, ben ik 1 keertje geweest, waar die schietpartij was anderhalf jaartje geleden...

Posted by Jukx on May-21-2001 10:59:

quote:
Originally posted by Optimus Trance

ja man, jullie hebben alleen maar kroegen en die ene tent....hoe heet ie nou?? met die grote houten poort, ben ik 1 keertje geweest, waar die schietpartij was anderhalf jaartje geleden...

Speakers...
ja er is ook wel is iemand met zn auto naar binnen gereden omdat die geweigerd werd!

Posted by Opti on May-21-2001 11:08:

quote:

Speakers...
ja er is ook wel is iemand met zn auto naar binnen gereden omdat die geweigerd werd!

jaaaa?? hahaha, rare mensen, die delftenaren

Posted by tango on May-21-2001 11:14:

'k woon zelf in oss, daar is dus geen ene f0ck te beleven. Maar ik vind eindhoven en nijmegen wel geinig.

Time-out is ook wel lijp, alleen veel van die kleine kutmannetjes van 13 met dikke gouden kettingen enzo.

grtz,
TNG

Posted by Robvef on May-21-2001 11:18:

Met de Time-Out heb ik niet zoveel. Ben er een paar keer geweest, maar ik vind het een beetje te druk daaro. En vooral die k*t lange weg langs het kanaal van Den Bosch naar Beek en Donk.

Eindhoven vind ik ook wel OK.

Posted by -=WVG=- on May-21-2001 14:44:

quote:

Tja...de kroegen zijn goed...maar de rest...

Posted by djiwan on May-21-2001 17:08:

HAHAHAHAHAHAHA

Berlikum is op schaal het grootste en beste uitgaansplek van nederland, een vet boeregat met 2 supergrote discotheken....

Vooral TDF : The Dance Factory daar komen ook grote namen als Gielen Jurgen Jean etc. etc. (2000 man gaan erin als t er niet meer zijn....... das 3 keer de bevolking van het dorp!!!)

en het leuke is....... de residents komen bij ons platen halen (zie image onderaan) en die kunnen ook zeker wel goed draaien

Posted by New Wave on May-21-2001 17:49:

quote:
Originally posted by M5
ow dat is zonder twijfel amersfoort .....allemaal fette discotheken daaro....niet te geloven ...

HAHAHAHA
Kom uit die streek, heb nog nooit zo'n dooie strontstad als Amersfoort gezien, al die kutkakkers daar......om te kotsen.........
en al die discotheken........welke heb jij er gezien dan :-)?
Ik heb na 11 jaar nog steeds geen discotheek kunnen vinden gheghe.

Groeten

Posted by New Wave on May-21-2001 17:52:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Speakers...
--------------------------------------------------------------------------------

jaaaa?? hahaha, rare mensen, die delftenaren

Cool, ik heb hier nog wel een gare GTI staan die wel naar binnen gereden mag worden LOL, dan wil ik ook wel eens uit daar in Delft.

Greoten

Pages (2): [1] 2 »