TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- זה מוזר...
זה מוזר...
שלחו לי את זה היום..
:/
מישהו יודע מאיפה זה???
זיוף , או שזה תורגם
בזמן הזה לא היה נראה לי שום יהודי בגרמניה שדיבר עברית
או כתב עברי ת, ככה ביום יום
לא עיתונות לא כלום
גם אם כן , זה יענו השלכה למה שהולך להיות עכשיו?
סתם טפשי
קיצר , בלאטטטטט
| quote: |
| Originally posted by nesher זיוף , או שזה תורגם בזמן הזה לא היה נראה לי שום יהודי בגרמניה שדיבר עברית או כתב עברי ת, ככה ביום יום לא עיתונות לא כלום גם אם כן , זה יענו השלכה למה שהולך להיות עכשיו? סתם טפשי קיצר , בלאטטטטט |
זה לא זיוף כי מן הסתם הגיוני שאחד ממליון ומשהו היהודים מגרמניה היה כותב את זה ... וכמובן שהם לא מראים לכם תצלום של המסמך שהיא כתבה כי מה היא תכתוב, "ציפורה שוורץ, ברלין, 1933" על ההדפסה שלה? הם מביאים לכם איזשהו מסמך מתועד שבומ מודפסים הדברים שלה.
הקבלה יפה.
EDIT:
רק העניין של הגז נראה לי חשוד
בעיקרון זה פשוט אנלוגיה, לא בטוח שבאמת הדבר נכתב
BUT IT MAKES U WONDER....
ב'אמת אני חושב שבאירופה בשנת 33 לא דיברו על גזים
| quote: |
| Originally posted by DjChook ב'אמת אני חושב שבאירופה בשנת 33 לא דיברו על גזים |
| quote: |
| Originally posted by oDrori EDIT: רק העניין של הגז נראה לי חשוד |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike *agree* ראסמי מוזר ... חוץ מזה מאיפה הבאת את זה ? |
מתעלמים בכוונה מהפוסט שלי?!
או שאתם פשוט משחקים אותה??
כי הפוסט שלי די מוכיח שזה לא אמיתי...
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מתעלמים בכוונה מהפוסט שלי?! או שאתם פשוט משחקים אותה?? |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike מישהוא כתב פה משהוא ? אני לא רואה כלום... מוזר |
היו פצצות גזים גם במלחמת העולם הראשונה לא ?!
אני זוכר שלמדנו על זה..
אבל זה לא אמיתי ! ... אף אחד לא דיבר ככה ב 1933
זה כאילו משווים בין היטלר לסאדם... גרמניה לישראל...
נראה לי 
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter נסה את זה שלא דיברו ב 33 על מלחמה בכלל כי רק היטלר עלה לשלטון... ונסה את זה שארצות הברית הייתה במדיניות הבדלנית שלה עד שנת 42 או משהו כזה... ואז נראה מה תסיק מה"מסמך" הזה |
| quote: |
| Originally posted by coby היו פצצות גזים גם במלחמת העולם הראשונה לא ?! אני זוכר שלמדנו על זה.. אבל זה לא אמיתי ! ... אף אחד לא דיבר ככה ב 1933 זה כאילו משווים בין היטלר לסאדם... גרמניה לישראל... נראה לי |
| quote: |
| Originally posted by coby זה כאילו משווים בין היטלר לסאדם... גרמניה לישראל... נראה לי |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מוזר... הנוער של היום |
זה באמת משהו מטומטם!
אין מצב שזה אמיתי
בדיוק כמו בסגנון של התמונות של האנשים על התאומים ורואים מטוס נכנס בבניינים
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.