TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- זה מוזר...


Posted by NyKoN on Feb-18-2003 15:02:

זה מוזר...



שלחו לי את זה היום..
:/
מישהו יודע מאיפה זה???


Posted by nesher on Feb-18-2003 16:19:

זיוף , או שזה תורגם
בזמן הזה לא היה נראה לי שום יהודי בגרמניה שדיבר עברית
או כתב עברי ת, ככה ביום יום
לא עיתונות לא כלום
גם אם כן , זה יענו השלכה למה שהולך להיות עכשיו?
סתם טפשי
קיצר , בלאטטטטט


Posted by NaOren on Feb-18-2003 16:43:

quote:
Originally posted by nesher
זיוף , או שזה תורגם
בזמן הזה לא היה נראה לי שום יהודי בגרמניה שדיבר עברית
או כתב עברי ת, ככה ביום יום
לא עיתונות לא כלום
גם אם כן , זה יענו השלכה למה שהולך להיות עכשיו?
סתם טפשי
קיצר , בלאטטטטט



ת'אמת שנראה לי שכן רשמו בעברית בתקופה ההיא...
אבל אני לא סגור על זה..

אבל גם לי נראה שזה סתם המצאה של מישהו כדי להראות שהמצב לא השתנה....


Posted by oDrori on Feb-18-2003 16:46:

זה לא זיוף כי מן הסתם הגיוני שאחד ממליון ומשהו היהודים מגרמניה היה כותב את זה ... וכמובן שהם לא מראים לכם תצלום של המסמך שהיא כתבה כי מה היא תכתוב, "ציפורה שוורץ, ברלין, 1933" על ההדפסה שלה? הם מביאים לכם איזשהו מסמך מתועד שבומ מודפסים הדברים שלה.

הקבלה יפה.


EDIT:
רק העניין של הגז נראה לי חשוד


Posted by DjChook on Feb-18-2003 18:12:

בעיקרון זה פשוט אנלוגיה, לא בטוח שבאמת הדבר נכתב

BUT IT MAKES U WONDER....

ב'אמת אני חושב שבאירופה בשנת 33 לא דיברו על גזים


Posted by Hell_Copter on Feb-18-2003 19:47:

quote:
Originally posted by DjChook
ב'אמת אני חושב שבאירופה בשנת 33 לא דיברו על גזים


נסה את זה שלא דיברו ב 33 על מלחמה בכלל כי רק היטלר עלה לשלטון...
ונסה את זה שארצות הברית הייתה במדיניות הבדלנית שלה עד שנת 42 או משהו כזה...
ואז נראה מה תסיק מה"מסמך" הזה


Posted by luckystrike on Feb-18-2003 21:24:

quote:
Originally posted by oDrori


EDIT:
רק העניין של הגז נראה לי חשוד


*agree*

ראסמי מוזר ...

חוץ מזה מאיפה הבאת את זה ?


Posted by NyKoN on Feb-18-2003 22:00:

quote:
Originally posted by luckystrike
*agree*

ראסמי מוזר ...

חוץ מזה מאיפה הבאת את זה ?



מישהו שלח לי
וזה נראה לי ממש מוזר
:/
סתם מפוברק

השורות הראשונות דווקא נראו מוזרות וחשודות כי לא נראה לי שככה דיברו אז ואם כן אז זה מה שאמרו.
ולקראת הסוף זה נראה יותר אמיתי...


Posted by Hell_Copter on Feb-18-2003 23:09:

מתעלמים בכוונה מהפוסט שלי?!
או שאתם פשוט משחקים אותה??
כי הפוסט שלי די מוכיח שזה לא אמיתי...


Posted by luckystrike on Feb-18-2003 23:13:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מתעלמים בכוונה מהפוסט שלי?!
או שאתם פשוט משחקים אותה??


מישהוא כתב פה משהוא ?
אני לא רואה כלום...
מוזר


Posted by Hell_Copter on Feb-18-2003 23:37:

quote:
Originally posted by luckystrike
מישהוא כתב פה משהוא ?
אני לא רואה כלום...
מוזר


מוזר... הנוער של היום


Posted by coby on Feb-19-2003 09:32:

היו פצצות גזים גם במלחמת העולם הראשונה לא ?!

אני זוכר שלמדנו על זה..


אבל זה לא אמיתי ! ... אף אחד לא דיבר ככה ב 1933


זה כאילו משווים בין היטלר לסאדם... גרמניה לישראל...

נראה לי


Posted by clubber@work on Feb-19-2003 10:13:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
נסה את זה שלא דיברו ב 33 על מלחמה בכלל כי רק היטלר עלה לשלטון...
ונסה את זה שארצות הברית הייתה במדיניות הבדלנית שלה עד שנת 42 או משהו כזה...
ואז נראה מה תסיק מה"מסמך" הזה


אני מסכים עם רועי
מישהו ניסה ליצור הקבלה בין התקופה של אז להיום אבל יש הרבה דברים לא מדוייקים
ממה שאני זוכר מהיסטוריה - היטלר רק עלה לשלטון
והוא לא התחיל במלחמה ישר אלא סיפח את אוסטריה...
וכל זה רק בשנת 35-36
הקטע עם ארה"ב גם לא הגיוני כי צרפת ואנגליה היו חתומות על הסכם הגנה הדדי וארה"ב לא קשורה בכלל ולכן אמור להיות כתוב שם על אנגליה וצרפת - רק שזה לא היה מסתדר עם המצב כיום - שצרפת לא רוצה במלחמה

והקטע האחרון על הגזים - כמעט ולא השתמשו בגזים אלא כדי להשמיד יהודים
בתוך משאיות או תאים מיוחדים - וזה דבר שנודע רק בסוף המלחמה!
(מלבד למי שהיה שם)

קיצר זה נועד לאנשים שלא יודעים את ההיסטוריה כל-כך טוב
שיגידו:"ואי אותו מצב אחרי 70 שנה כמעט!"
ויתלהבו וישלחו את זה לכולם...


Posted by clubber@work on Feb-19-2003 10:14:

quote:
Originally posted by coby
היו פצצות גזים גם במלחמת העולם הראשונה לא ?!

אני זוכר שלמדנו על זה..


אבל זה לא אמיתי ! ... אף אחד לא דיבר ככה ב 1933


זה כאילו משווים בין היטלר לסאדם... גרמניה לישראל...

נראה לי


מלחמת העולם הראשונה הייתה ב1917 ככה שזה לא הכי קשור



מצטער על עוד פוסט פשוט אני לא יודע איך לצטט 2 אנשים בפוסט אחד!


Posted by Hell_Copter on Feb-19-2003 13:05:

quote:
Originally posted by coby
זה כאילו משווים בין היטלר לסאדם... גרמניה לישראל...

נראה לי


אתה חושב?!
לא אין מצב שזה מה שהם מנסים לעשות

ונתקן כמה דברים שהכיבוש של אוסטריה בא רק ב 1938 ושמלחמת העולם הראשונה הסתיימה ב 1917...
וכמו שאופיר אמר ידעו על הגזים רק בסוף המלחמה
ואני יוסיף שהתחילו עם הגזים רק אחרי 1941 אחרי שהוחלט על הפתרון הסופי
עוד משהו?!


Posted by Sniper on Feb-19-2003 19:22:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מוזר... הנוער של היום



Posted by TinkerbeL on Feb-19-2003 21:08:

זה באמת משהו מטומטם!

אין מצב שזה אמיתי
בדיוק כמו בסגנון של התמונות של האנשים על התאומים ורואים מטוס נכנס בבניינים



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.