TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שמישהוו ב-ב-ק-ש-ה יירה לי באשכים ונגמור עם זה?
Pages (2): [1] 2 »


Posted by oDrori on Feb-18-2003 16:56:

Satan (eek!) שמישהוו ב-ב-ק-ש-ה יירה לי באשכים ונגמור עם זה?

אתמול מתכונת בספורט... עזבו את זה שאני פדלאה. מכירים איך שלוקח יום עד שהשרירים מתחילים להתאכזזר אלייך? היום הוא היום... איך שקמתי היה קשה לי בכלל למלא את הריאות אויר... ובמהלך היום נראה לי התכווצות בתחת או משהו.... אני הולך כל -כ------ך לאט והישיבה כואבת... שלא לדבר על לקום... סעמק התחת שלי לא יודע אם הוא רוצה לשמשהו יילחץ תו מלמטה או שיהיה תלוי באויר (כואבבבבבבבב כמו ארס)



אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה


Posted by Tarantula on Feb-18-2003 16:58:

מי דפק אותך בתחת אתמול בלילה?


Posted by oDrori on Feb-18-2003 17:00:

quote:
Originally posted by Tarantula
מי דפק אותך בתחת אתמול בלילה?


היי היי היי,

כשבנות אומרות את זה זה פוגע


Posted by NyKoN on Feb-18-2003 17:31:

אחחחחחח

מכיר את הנושא..
:/

פעם באה תעשה חימום


Posted by DjChook on Feb-18-2003 18:07:

תרגיש טוב אח שלי


Posted by Rising on Feb-18-2003 18:21:

יש לך כדורים בשבילי?


Posted by Tarantula on Feb-18-2003 18:44:

quote:
Originally posted by oDrori
היי היי היי,

כשבנות אומרות את זה זה פוגע


מותקק... אני מצטערת
תרגיש טוב...


Posted by luckystrike on Feb-18-2003 18:46:

אחי סורי בדיוק הזדכיתי על האמ-16 שלי לפני שבוע
...

אבל אני חותם עליו שוב עוד שבועיים בערך אז תאזר בסבלנות !


Posted by Hell_Copter on Feb-18-2003 19:52:

מצטער אח שלי אבל אתה יודע שאם היה לי רובה הייתי יורה בך...

בכל אופן
יש לי בגרות בספורט עוד שבועיים
רק היום גיליתי את זה
גם עיוני וגם מעשי
לא נעים בכלל


Posted by Sm0keMachine on Feb-18-2003 20:35:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מצטער אח שלי אבל אתה יודע שאם היה לי רובה הייתי יורה בך...

בכל אופן
יש לי בגרות בספורט עוד שבועיים
רק היום גיליתי את זה
גם עיוני וגם מעשי
לא נעים בכלל


אחחח מעלה זכרונות!
הבגרות בספורט (בבצפר שלי לפחות) היא כזאתתתתתתת שכונה..
קיבלתי 90 בלי לעשות כלום
יש מבחן מתח (עשיתי אולי אחד אמיתי)
יש מבחן כפיפות בטן (החבר שספר לי הוסיף לי איזה 60..)
ויש מבחן ריצה (שהוא היחיד שעשיתי ביושר)

בקיצור אל תדאג..זרוק זין על כולם בצפר זה שכונה!





אגב, מה זה מבחן עיוני בספורט?!!? שואלים אותך שאלות על ספורטאים?


Posted by m0sh on Feb-18-2003 20:49:

רועי רצתי ספרינט בבית ספר בעע 100 מטר
אחרי הרבה זמן גם ורוח נגדית
סך הכל די חרא ריצה ועוד אחרי אוכל

13,2


Posted by itamarsan on Feb-18-2003 20:58:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
רועי רצתי ספרינט בבית ספר בעע 100 מטר
אחרי הרבה זמן גם ורוח נגדית
סך הכל די חרא ריצה ועוד אחרי אוכל

13,2

מוש זה אפילו לא מצויןןן


Posted by coby on Feb-18-2003 21:07:

יש לי התכווצות שרירים כל שני וחמישי.. אני יודע איך אתה מרגיש


Posted by YuVaL on Feb-18-2003 21:11:

quote:
Originally posted by coby
יש לי התכווצות שרירים כל שני וחמישי.. אני יודע איך אתה מרגיש


מה קורה קובי
איך הבלוטה??!
חבל שפיספסנו אני נשבע לך מקום 1 בפספוסים
:P


Posted by Hell_Copter on Feb-18-2003 22:54:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
רועי רצתי ספרינט בבית ספר בעע 100 מטר
אחרי הרבה זמן גם ורוח נגדית
סך הכל די חרא ריצה ועוד אחרי אוכל

13,2


ומה אתה רוצה להגיד בזה?
שאתה אפס??!
השיא שלי ב 100 זה 11.0 שניות!

וירון...
אני בשכיבות שמיכה עושה מעל 70 שזה 100
בבטן עושה מעל 80 שזה 100
וב 2000 אני צריך להשקיע...
ועוד מבחן זריזות...

ואין לי מושג מה זה המבחן עיוני... הברזתי מהשיעור שהיה שבוע שעבר
והיום סתם עשינו איזה משהו מוזר... הוא בנה תוכנית אימונים לשיפור ריצה


Posted by coby on Feb-19-2003 09:11:

quote:
Originally posted by YuVaL
מה קורה קובי
איך הבלוטה??!
חבל שפיספסנו אני נשבע לך מקום 1 בפספוסים
:P



חחחחח... נראה לי קיבלתי זיעזוע מוח


Posted by DjChook on Feb-19-2003 11:29:

רועי... אז ת'גבר

ומוש, כמה תירוצים רשמת טוב שלא

מה עם

"|המסלול בשיפוע"


Posted by m0sh on Feb-19-2003 12:04:

quote:
Originally posted by itamarsan
מוש זה אפילו לא מצויןןן


לעעעע אתה עובד עלי


חפיף


Posted by Shahar on Feb-19-2003 15:21:

Re: שמישהוו ב-ב-ק-ש-ה יירה לי באשכים ונגמור עם זה?

quote:
Originally posted by oDrori
אתמול מתכונת בספורט... עזבו את זה שאני פדלאה. מכירים איך שלוקח יום עד שהשרירים מתחילים להתאכזזר אלייך? היום הוא היום... איך שקמתי היה קשה לי בכלל למלא את הריאות אויר...

אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה


אחי זה התכווצות שרירים ויש לי את זה כמעט כל פעם שאני חוזר מהמכון או מאימון חח..


Posted by Narcotic Mind on Feb-19-2003 18:19:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
השיא שלי ב 100 זה 11.0 שניות!


תאמין שאתה לא
אין סיכוי בעולם


Posted by DjChook on Feb-19-2003 18:47:

רון הוא עושה את זה
א. אתה לא זוכר איך הבן אדם נראה ?! פאק

ב. הוא עשה איזה ספרינט אצלי עם הקליאו או משהו

בקיצור היה נחמד מאד


ובשורה התחתונה, אין שום סיבה שהוא ישקר, והוא אמר שהוא איזה מקום רביעי בארץ


Posted by Sniper on Feb-19-2003 18:58:

חחח אני אחרי סיבוב אחד נופל על הריצפה ומתתת
סעממק אני חייב להיכנס לכושר דחוף יש לי עוד חודש וחצי בגרות בספרוט


Posted by Narcotic Mind on Feb-19-2003 19:16:

הוא נראה כמו מרים משקולות לא כמו ספרינטר
אבל אם זה נכון, אז סחטין


Posted by Hell_Copter on Feb-19-2003 19:42:

quote:
Originally posted by Narcotic Mind
תאמין שאתה לא
אין סיכוי בעולם


שמע אחי אתה לא רוצה להאמין לי אז אין משהו שאני יכול לעשות...
אבל השיא שלי במדידה ידנית זה 11.0 שניות ב 100 מטר
אבל זה היה בשיא הכושר שלי שנה שעברה...
עכשיו אני בחיים לא עושה כזה דבר כי לא התאמנתי כבר 9 חודשים...
ותודה חן... אבל רק תיקון קטן הגעתי חמישי בארץ שנה שעברה ולא רביעי


Posted by Tarantula on Feb-19-2003 21:19:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
שמע אחי אתה לא רוצה להאמין לי אז אין משהו שאני יכול לעשות...
אבל השיא שלי במדידה ידנית זה 11.0 שניות ב 100 מטר
אבל זה היה בשיא הכושר שלי שנה שעברה...
עכשיו אני בחיים לא עושה כזה דבר כי לא התאמנתי כבר 9 חודשים...
ותודה חן... אבל רק תיקון קטן הגעתי חמישי בארץ שנה שעברה ולא רביעי


עוד פעם התחלנו להתלהב.....

סתם, אוהבת אותך מותק...


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.