TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שמישהוו ב-ב-ק-ש-ה יירה לי באשכים ונגמור עם זה?
Pages (2): [1] 2 »
שמישהוו ב-ב-ק-ש-ה יירה לי באשכים ונגמור עם זה?
אתמול מתכונת בספורט... עזבו את זה שאני פדלאה. מכירים איך שלוקח יום עד שהשרירים מתחילים להתאכזזר אלייך? היום הוא היום... איך שקמתי היה קשה לי בכלל למלא את הריאות אויר... ובמהלך היום נראה לי התכווצות בתחת או משהו.... אני הולך כל -כ------ך לאט והישיבה כואבת... שלא לדבר על לקום... סעמק התחת שלי לא יודע אם הוא רוצה לשמשהו יילחץ תו מלמטה או שיהיה תלוי באויר (כואבבבבבבבב כמו ארס)
אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
מי דפק אותך בתחת אתמול בלילה?
| quote: |
| Originally posted by Tarantula מי דפק אותך בתחת אתמול בלילה? |
אחחחחחח
מכיר את הנושא..
:/
פעם באה תעשה חימום

תרגיש טוב אח שלי 
יש לך כדורים בשבילי?
| quote: |
| Originally posted by oDrori היי היי היי, כשבנות אומרות את זה זה פוגע |
אחי סורי בדיוק הזדכיתי על האמ-16 שלי לפני שבוע
...
אבל אני חותם עליו שוב עוד שבועיים בערך אז תאזר בסבלנות !
מצטער אח שלי אבל אתה יודע שאם היה לי רובה הייתי יורה בך...
בכל אופן
יש לי בגרות בספורט עוד שבועיים
רק היום גיליתי את זה
גם עיוני וגם מעשי
לא נעים בכלל
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מצטער אח שלי אבל אתה יודע שאם היה לי רובה הייתי יורה בך... בכל אופן יש לי בגרות בספורט עוד שבועיים רק היום גיליתי את זה גם עיוני וגם מעשי לא נעים בכלל |

רועי רצתי ספרינט בבית ספר בעע 100 מטר
אחרי הרבה זמן גם ורוח נגדית
סך הכל די חרא ריצה ועוד אחרי אוכל
13,2
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN רועי רצתי ספרינט בבית ספר בעע 100 מטר אחרי הרבה זמן גם ורוח נגדית סך הכל די חרא ריצה ועוד אחרי אוכל 13,2 |
יש לי התכווצות שרירים כל שני וחמישי.. אני יודע איך אתה מרגיש 
| quote: |
| Originally posted by coby יש לי התכווצות שרירים כל שני וחמישי.. אני יודע איך אתה מרגיש |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN רועי רצתי ספרינט בבית ספר בעע 100 מטר אחרי הרבה זמן גם ורוח נגדית סך הכל די חרא ריצה ועוד אחרי אוכל 13,2 |
| quote: |
| Originally posted by YuVaL מה קורה קובי איך הבלוטה??! חבל שפיספסנו אני נשבע לך מקום 1 בפספוסים :P |
רועי... אז ת'גבר
ומוש, כמה תירוצים רשמת טוב שלא
מה עם
"|המסלול בשיפוע"
| quote: |
| Originally posted by itamarsan מוש זה אפילו לא מצויןןן |
Re: שמישהוו ב-ב-ק-ש-ה יירה לי באשכים ונגמור עם זה?
| quote: |
| Originally posted by oDrori אתמול מתכונת בספורט... עזבו את זה שאני פדלאה. מכירים איך שלוקח יום עד שהשרירים מתחילים להתאכזזר אלייך? היום הוא היום... איך שקמתי היה קשה לי בכלל למלא את הריאות אויר... אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter השיא שלי ב 100 זה 11.0 שניות! |
רון הוא עושה את זה
א. אתה לא זוכר איך הבן אדם נראה ?! פאק
ב. הוא עשה איזה ספרינט אצלי עם הקליאו או משהו
בקיצור היה נחמד מאד 
ובשורה התחתונה, אין שום סיבה שהוא ישקר, והוא אמר שהוא איזה מקום רביעי בארץ
חחח אני אחרי סיבוב אחד נופל על הריצפה ומתתת
סעממק אני חייב להיכנס לכושר דחוף יש לי עוד חודש וחצי בגרות בספרוט
הוא נראה כמו מרים משקולות לא כמו ספרינטר
אבל אם זה נכון, אז סחטין 
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind תאמין שאתה לא אין סיכוי בעולם |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter שמע אחי אתה לא רוצה להאמין לי אז אין משהו שאני יכול לעשות... אבל השיא שלי במדידה ידנית זה 11.0 שניות ב 100 מטר אבל זה היה בשיא הכושר שלי שנה שעברה... עכשיו אני בחיים לא עושה כזה דבר כי לא התאמנתי כבר 9 חודשים... ותודה חן... אבל רק תיקון קטן הגעתי חמישי בארץ שנה שעברה ולא רביעי |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.