TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- 12 בלילה ויש מה לראות!


Posted by clubber@work on Feb-18-2003 22:52:

12 בלילה ויש מה לראות!

מרוב שיעמום פתחתי טלויזיה ב12
סורק ערוצים (איזה חרא הכבלים האלה לעומת יס)
פתאום מגיע לערוץ אגו
מסתכל באינפו (מזל שיש ממיר דיגיטלי) - "כרגע משודרת התוכנית קצפת
אין נתונים על תוכנית זו"
וואלה יופי מצד אחד נותנים נתונים מצד שני עובדים עליך בעיניים
בקיצור אני שמחכה לאיזה תוכנית סקס (בכל זאת 12 בלילה(
קולט פתאום סב פונטיין מתקלט בארגנטינה!

קיצר תוכנית ליגה - מסקרת את סצנת המועדונים בעולם - קטעים ממסיבות
ראיונות עם DJ'S
נראה ליגה!
הבעסה היחידה שזה נראה לי קצת עתיק בגלל הטראקים שנוגנו ברקע
)SWEET REALESE( לדוגמא...

בקיצר ערוץ 57 בממיר הדיגיטלי
אגו
12 בלילה בערך ולא יודע איזה יום תבדקו לבד!


Posted by Sm0keMachine on Feb-18-2003 23:25:

ווי נשמע טוב!
איזה באסה שאין לי את ערוץ "אגו" בממיר הדיגיטלי!! (אבא קמצן)
בטח קוראים לתוכנית
CREAM
כמה לא מפתיע..

היתה תוכנית פעם על סצינת המועדונים באנגליה שהיתה בערוץ
BBC
מעניין אם זאת היא...


Posted by DjChook on Feb-19-2003 11:36:

טוב סתמו

הייתי בטוח שאני רואה את הטרד ויודע על מה מדובר

כל יום ב 12 וחמישה, ככה בדיוק אחרי מבזק החדשות

ערוץ 3, הסניגור !

איזה סדרה תותחית, אני ראיתי חלק מהפרקיעם כבר פעם שזה היה יעני בפריימ טיימ, אבל עכשיו אני לא מפסיד פרק

המשחק של הדמות הראשית ושל האבא שלו ככ תותחים

אדישים כאלה, בדיוק כמו שצריך

הם משחקים נהדר וכל העלילות של הפרקים כתובות מצוין


קיצור, מומלץ


Posted by Hell_Copter on Feb-19-2003 13:07:

עזבו אתכם מזה
היום ב 2:30 בלילה פרק אחרון של חברים!!!!
רייצ'ל יולדת


Posted by Tarantula on Feb-19-2003 14:29:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
עזבו אתכם מזה
היום ב 2:30 בלילה פרק אחרון של חברים!!!!
רייצ'ל יולדת


יווווווווו......
אין על חברים, הסידרה הכייי גדולה שיש, נראה לי ראיתי כבר את כל הפרקים איזה 1000000 פעם
איזה כיף לי


Posted by DjChook on Feb-19-2003 15:42:

לחבר שלי יש את העונה החדשה במחשב ,

צריך לקפוץ לקחת את זה ממנו


Posted by Q-PiXeL on Feb-19-2003 15:58:

יש לי גם את כל העונה החדשה...
עדיין יש להם את זה!


Posted by luckystrike on Feb-19-2003 19:02:

ואללה היום פרק אחרון ?
סעמ'ק מה ישימו במקום זה בלילה ?!?


Posted by Sniper on Feb-19-2003 19:06:

quote:
Originally posted by DjChook
טוב סתמו

הייתי בטוח שאני רואה את הטרד ויודע על מה מדובר

כל יום ב 12 וחמישה, ככה בדיוק אחרי מבזק החדשות

ערוץ 3, הסניגור !

איזה סדרה תותחית, אני ראיתי חלק מהפרקיעם כבר פעם שזה היה יעני בפריימ טיימ, אבל עכשיו אני לא מפסיד פרק

המשחק של הדמות הראשית ושל האבא שלו ככ תותחים

אדישים כאלה, בדיוק כמו שצריך

הם משחקים נהדר וכל העלילות של הפרקים כתובות מצוין


קיצור, מומלץ


גם כמה חברים שלי אמרו לי ליראות את זה
אבל אין לי כח אני אחרי 11 ככה נירדם כבר
וגם ככה אני כבר יוצא כמעט כל לילה למה אין מה לעשות בבית
אני פשוט משתעמם


Posted by Hell_Copter on Feb-19-2003 19:34:

quote:
Originally posted by Tarantula
יווווווווו......
אין על חברים, הסידרה הכייי גדולה שיש, נראה לי ראיתי כבר את כל הפרקים איזה 1000000 פעם
איזה כיף לי


גם אני !!!!
איזה כיף לנו!!


Posted by Tarantula on Feb-19-2003 21:29:

quote:
Originally posted by Q-PiXeL
יש לי גם את כל העונה החדשה...
עדיין יש להם את זה!


יווווווווו... אני רוצה עונה חדשהההה!#$@##$


Posted by Sm0keMachine on Feb-19-2003 22:48:

אנשים מצטער לאכזב אתכם....
אבל קראתי כתבה שבוע שעבר בעיתון שערוץ 3 הסתכסך עם חברת ורנר וכנראה הם לא ירכשו את העונה החדשה של חברים, בגלל שזה יותר מידי יקר...


Posted by clubber@work on Feb-19-2003 23:11:

quote:
Originally posted by Trance man
אנשים מצטער לאכזב אתכם....
אבל קראתי כתבה שבוע שעבר בעיתון שערוץ 3 הסתכסך עם חברת ורנר וכנראה הם לא ירכשו את העונה החדשה של חברים, בגלל שזה יותר מידי יקר...


ולא רק את זה..
גם את הסופרנוס
והבית הלבן ואת כל הסדרות הטובות...

מעניין אם גם אז ישאר להם הסלוגן:
"ערוץ שלוש - הסדרות הטובות בעולם"


Posted by Sm0keMachine on Feb-19-2003 23:15:

quote:
Originally posted by clubber@work
ולא רק את זה..
גם את הסופרנוס
והבית הלבן ואת כל הסדרות הטובות...

מעניין אם גם אז ישאר להם הסלוגן:
"ערוץ שלוש - הסדרות הטובות בעולם"


זהו עכשיו הם רוצים להביא יותר סדרות מקור בסגנון "לחיי האהבה"
איך התוכנית החדשה הזאת שהתחילה אתמול? מישהו ראה?


Posted by Hell_Copter on Feb-20-2003 12:51:

quote:
Originally posted by Trance man
זהו עכשיו הם רוצים להביא יותר סדרות מקור בסגנון "לחיי האהבה"
איך התוכנית החדשה הזאת שהתחילה אתמול? מישהו ראה?


וואלה לא יודע איך היא...
אבל אתמול היינו בקניון ופתאום איזה חבר אחד הומו שלי עושה כזה משום מקום
יווווווו פספסתי את משחק החיים...
ככה באמצע הקניון צעק את זה...
אנחנו היינו על הרצפה מרוב צחוק!!


Posted by DjChook on Feb-20-2003 14:34:

קודם כל
WB
תובעים את חברות הכבלים על זה שהם שידרו למרות שזכויות השידור נגמרו או משהו כזה

זה לא שהם לא רוצים למכור / ערוץ 3 לא רוצים לקנות

הם לא יכולים, זה עכשיו בתהליכים משפטיים או משהו
ובאמת חבל

ואני אתמול בצהריים היה יעני שידור חוזר, והתחלתי לראות
נראה לי מטומטם והפסקתי אחרי 2 דקות

גם השיר גרוע


Posted by luckystrike on Feb-20-2003 19:07:

ערוץ שלוש נהיו טמבלים ...

לפחות המורדים באים עוד מעט ...
דרך אגב הם בסוף באים בפסח לא בפורים
ונגמרו הכרטיסים למופע לפני חודשיים כבר !!!
תחשבו כמה כסף הם עושים

אבל אם מישהוא רוצה כרטיס אני יכול להשיג מהמפיקים
חבר שלי עושה את הפרומואים לסדרה בפוקס קידס

מה שבטוח - מממממאאאאאאאאאאררררריייצצצצצצצצצצהההה


Posted by clubber@work on Feb-20-2003 20:25:

quote:
Originally posted by luckystrike
מה שבטוח - מממממאאאאאאאאאאררררריייצצצצצצצצצצהההה



מיה יותר שווה!!!!
וגם הבלונדה ההיא!!!


Posted by Hell_Copter on Feb-20-2003 23:08:

quote:
Originally posted by luckystrike
ערוץ שלוש נהיו טמבלים ...

לפחות המורדים באים עוד מעט ...
דרך אגב הם בסוף באים בפסח לא בפורים
ונגמרו הכרטיסים למופע לפני חודשיים כבר !!!
תחשבו כמה כסף הם עושים

אבל אם מישהוא רוצה כרטיס אני יכול להשיג מהמפיקים
חבר שלי עושה את הפרומואים לסדרה בפוקס קידס

מה שבטוח - מממממאאאאאאאאאאררררריייצצצצצצצצצצהההה


בסוף אני עוד אולי יעבוד שם אם אני ירצה
ים כוסיות יהיו שם!!!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.