TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- 12 בלילה ויש מה לראות!
12 בלילה ויש מה לראות!
מרוב שיעמום פתחתי טלויזיה ב12
סורק ערוצים (איזה חרא הכבלים האלה לעומת יס)
פתאום מגיע לערוץ אגו
מסתכל באינפו (מזל שיש ממיר דיגיטלי) - "כרגע משודרת התוכנית קצפת
אין נתונים על תוכנית זו"
וואלה יופי מצד אחד נותנים נתונים מצד שני עובדים עליך בעיניים
בקיצור אני שמחכה לאיזה תוכנית סקס (בכל זאת 12 בלילה
(
קולט פתאום סב פונטיין מתקלט בארגנטינה!
קיצר תוכנית ליגה - מסקרת את סצנת המועדונים בעולם - קטעים ממסיבות
ראיונות עם DJ'S
נראה ליגה!
הבעסה היחידה שזה נראה לי קצת עתיק בגלל הטראקים שנוגנו ברקע
)SWEET REALESE( לדוגמא...
בקיצר ערוץ 57 בממיר הדיגיטלי
אגו
12 בלילה בערך ולא יודע איזה יום תבדקו לבד!
ווי נשמע טוב!
איזה באסה שאין לי את ערוץ "אגו" בממיר הדיגיטלי!! (אבא קמצן)
בטח קוראים לתוכנית
CREAM
כמה לא מפתיע..
היתה תוכנית פעם על סצינת המועדונים באנגליה שהיתה בערוץ
BBC
מעניין אם זאת היא...
טוב סתמו
הייתי בטוח שאני רואה את הטרד ויודע על מה מדובר
כל יום ב 12 וחמישה, ככה בדיוק אחרי מבזק החדשות
ערוץ 3, הסניגור !
איזה סדרה תותחית, אני ראיתי חלק מהפרקיעם כבר פעם שזה היה יעני בפריימ טיימ, אבל עכשיו אני לא מפסיד פרק
המשחק של הדמות הראשית ושל האבא שלו ככ תותחים
אדישים כאלה, בדיוק כמו שצריך
הם משחקים נהדר וכל העלילות של הפרקים כתובות מצוין
קיצור, מומלץ
עזבו אתכם מזה
היום ב 2:30 בלילה פרק אחרון של חברים!!!!
רייצ'ל יולדת
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter עזבו אתכם מזה היום ב 2:30 בלילה פרק אחרון של חברים!!!! רייצ'ל יולדת |

לחבר שלי יש את העונה החדשה במחשב ,
צריך לקפוץ לקחת את זה ממנו
יש לי גם את כל העונה החדשה...
עדיין יש להם את זה!

ואללה היום פרק אחרון ?
סעמ'ק מה ישימו במקום זה בלילה ?!?
| quote: |
| Originally posted by DjChook טוב סתמו הייתי בטוח שאני רואה את הטרד ויודע על מה מדובר כל יום ב 12 וחמישה, ככה בדיוק אחרי מבזק החדשות ערוץ 3, הסניגור ! איזה סדרה תותחית, אני ראיתי חלק מהפרקיעם כבר פעם שזה היה יעני בפריימ טיימ, אבל עכשיו אני לא מפסיד פרק המשחק של הדמות הראשית ושל האבא שלו ככ תותחים אדישים כאלה, בדיוק כמו שצריך הם משחקים נהדר וכל העלילות של הפרקים כתובות מצוין קיצור, מומלץ |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula יווווווווו...... אין על חברים, הסידרה הכייי גדולה שיש, נראה לי ראיתי כבר את כל הפרקים איזה 1000000 פעם ![]() איזה כיף לי |
| quote: |
| Originally posted by Q-PiXeL יש לי גם את כל העונה החדשה... עדיין יש להם את זה! |
אנשים מצטער לאכזב אתכם....
אבל קראתי כתבה שבוע שעבר בעיתון שערוץ 3 הסתכסך עם חברת ורנר וכנראה הם לא ירכשו את העונה החדשה של חברים, בגלל שזה יותר מידי יקר...

| quote: |
| Originally posted by Trance man אנשים מצטער לאכזב אתכם.... אבל קראתי כתבה שבוע שעבר בעיתון שערוץ 3 הסתכסך עם חברת ורנר וכנראה הם לא ירכשו את העונה החדשה של חברים, בגלל שזה יותר מידי יקר... |
| quote: |
| Originally posted by clubber@work ולא רק את זה.. גם את הסופרנוס והבית הלבן ואת כל הסדרות הטובות... מעניין אם גם אז ישאר להם הסלוגן: "ערוץ שלוש - הסדרות הטובות בעולם" |
| quote: |
| Originally posted by Trance man זהו עכשיו הם רוצים להביא יותר סדרות מקור בסגנון "לחיי האהבה" איך התוכנית החדשה הזאת שהתחילה אתמול? מישהו ראה? |
קודם כל
WB
תובעים את חברות הכבלים על זה שהם שידרו למרות שזכויות השידור נגמרו או משהו כזה
זה לא שהם לא רוצים למכור / ערוץ 3 לא רוצים לקנות
הם לא יכולים, זה עכשיו בתהליכים משפטיים או משהו
ובאמת חבל
ואני אתמול בצהריים היה יעני שידור חוזר, והתחלתי לראות
נראה לי מטומטם והפסקתי אחרי 2 דקות
גם השיר גרוע
ערוץ שלוש נהיו טמבלים ...
לפחות המורדים באים עוד מעט ...
דרך אגב הם בסוף באים בפסח לא בפורים
ונגמרו הכרטיסים למופע לפני חודשיים כבר !!!
תחשבו כמה כסף הם עושים
אבל אם מישהוא רוצה כרטיס אני יכול להשיג מהמפיקים
חבר שלי עושה את הפרומואים לסדרה בפוקס קידס 
מה שבטוח - מממממאאאאאאאאאאררררריייצצצצצצצצצצהההה
| quote: |
| Originally posted by luckystrike מה שבטוח - מממממאאאאאאאאאאררררריייצצצצצצצצצצהההה |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike ערוץ שלוש נהיו טמבלים ... לפחות המורדים באים עוד מעט ... דרך אגב הם בסוף באים בפסח לא בפורים ונגמרו הכרטיסים למופע לפני חודשיים כבר !!! תחשבו כמה כסף הם עושים אבל אם מישהוא רוצה כרטיס אני יכול להשיג מהמפיקים חבר שלי עושה את הפרומואים לסדרה בפוקס קידס ![]() מה שבטוח - מממממאאאאאאאאאאררררריייצצצצצצצצצצהההה |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.