TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dag Sinterklaasje, maar dan anders
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Eye-Riz on Feb-18-2003 23:53:

Party Hat Dag Sinterklaasje, maar dan anders

Dag lieve Kolkie DAAG DAAG DAAG DAAG jij feestbeest,
Dag lieve Kolkie DAAG DAAG DAAG DAAG tot een volgend feest!


Veel plezier in Barca, maak er wat moois van! (moet niet al te moeilijk zijn!)
Tot over een paar maandjes!!!!


Posted by eieregooie on Feb-19-2003 04:37:

Wanneer gaatie weg dan?

En ut werd net zo gezellig hier 's nachts


Posted by basd on Feb-19-2003 07:05:

Volgens mij gaat ie vandaag (tenminste, ik kan me herinneren dat ie dat zei zaterdag).

Have fun !


Posted by Dj Lex on Feb-19-2003 08:08:

Veel plezier in Barca!


Posted by magrec on Feb-19-2003 08:09:

Veel plezier en veel succes met je opdracht daar in barcelona (lekker het wat warmere weer opzoeken )

grtz magrec


Posted by SnuggLe on Feb-19-2003 09:18:

Toedels!
Tot de volgende keer maar weer! Veel plezier daar!


Posted by franzelare on Feb-19-2003 09:33:

heel veel plezier daar man!

en wel terug komen he!!!


Posted by Ding Chavez on Feb-19-2003 10:11:

Hajjeh!!
Idd wel een beetje op je werk concentreren en niet te veel met je ballen op het strand of in de clubs hangen

GreetZ, DC


Posted by total woot on Feb-19-2003 10:15:

Ja man! veel plezier. (wat ga je daar eigenlijk doen?)

Grtz
WooT


Posted by TimeportE on Feb-19-2003 10:23:

groetjes gerdinand, ik had dus nog email naar mijn zus verstuurd maar jammerlijk nog nix terug.. als ik wat krijg stuur ik het wel naar je hotmail,

veel plezier etc..


Posted by kolkiewolkie on Feb-19-2003 10:31:

Love

me = ZWAAR ontroerd

over 1.5 uur stap ik in de auto en sjesen mijn paps en mams mij naar schiphol toe alwaar ik om exactement 18.00 de lucht in ga en dik 2 uur weer in het heerlijke barcelona ga landen yum yum, lekker weertje daar.

ter info: ik ga daar dus afstuderen aan de universiteit van catalunya, ben daar dus waarschijnlijk DRUK DRUK DRUK, geeeeeen id of ik tijd heb om op ta te gucken.. zul je wel merken..

.. mensen die zo fijn zijn mij er op te wijzen dat ik nexus en/of qontact mist: DACHT JE DAT IK DAT ZELF NOG NIET BEDACHT HAD!

ik groet u allen!


Posted by Cosmic on Feb-19-2003 11:00:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

.. mensen die zo fijn zijn mij er op te wijzen dat ik nexus en/of qontact mist: DACHT JE DAT IK DAT ZELF NOG NIET BEDACHT HAD!

ik groet u allen!


Je vergeet Tiesto in Concert.....

Have fun daar en laat hier soms es wat van je horen,

Cosmic


Posted by TranceFool on Feb-19-2003 11:00:

Ja hartstikke veel plezier he daarzo...maak er wat moois van!


Posted by Flipper01 on Feb-19-2003 11:00:

Hello! daaaag

Heel veel plezier daar Kolkie!!

En wel een beetje werken, want straks moet je daar nog langer zitten
Succes ermee!


Posted by Opti on Feb-19-2003 11:44:

Cool

tjow!


Posted by New Wave on Feb-19-2003 12:20:

Ejh ouwe, nogmaals veel succes en laat effe weten aan de hele meut hoe het gaat!

Tjow!!


Posted by Blik on Feb-19-2003 14:00:

Veel plezier daar in Barcelona, echt een gruwelijk mooie stad, dus ik denk dat het vast wel gaat lukken


Posted by Ruben_Dubbink on Feb-19-2003 14:22:

hoogstwaarschijnlijk kom ik nog wel even langs Kw! Wie wil er mee ??

GreetZ RubDub


Posted by MaGiK54 on Feb-19-2003 15:55:

Veel plezier daaro in Barca.


Posted by mantisnl on Feb-19-2003 16:27:

maak d`r wat van


Posted by franzelare on Feb-19-2003 17:02:

2 Ruben_Dubbink dan moeten wij ff babbelen!

lijkt me een strak plan!


Posted by raoel on Feb-19-2003 21:29:

Je zult die feesten maar moeten missen

Veel plezier,
ciao


Posted by Jappio on Feb-19-2003 21:35:

He gerdinand, veel plezier daar! en blijf een beetje van de spaanse schonen af h�


Posted by franzelare on Feb-21-2003 14:50:

ik was in mijn fotoarchief aan het spitten en kwam dit tegen


Posted by Ruben_Dubbink on Feb-21-2003 14:54:

mis je Kolkie nu al Frans?


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.