TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dag Sinterklaasje, maar dan anders
Pages (2): [1] 2 »
Dag Sinterklaasje, maar dan anders
Dag lieve Kolkie DAAG DAAG DAAG DAAG jij feestbeest,
Dag lieve Kolkie DAAG DAAG DAAG DAAG tot een volgend feest!
Veel plezier in Barca, maak er wat moois van! (moet niet al te moeilijk zijn!)
Tot over een paar maandjes!!!!
Wanneer gaatie weg dan?
En ut werd net zo gezellig hier 's nachts 
Volgens mij gaat ie vandaag (tenminste, ik kan me herinneren dat ie dat zei zaterdag).
Have fun !
Veel plezier in Barca!
Veel plezier en veel succes met je opdracht daar in barcelona (lekker het wat warmere weer opzoeken
)
grtz magrec
Toedels! 
Tot de volgende keer maar weer! Veel plezier daar!
heel veel plezier daar man!
en wel terug komen he!!!
Hajjeh!!
Idd wel een beetje op je werk concentreren en niet te veel met je ballen op het strand of in de clubs hangen 
GreetZ, DC
Ja man! veel plezier. (wat ga je daar eigenlijk doen?
)
Grtz
WooT
groetjes gerdinand, ik had dus nog email naar mijn zus verstuurd maar jammerlijk nog nix terug.. als ik wat krijg stuur ik het wel naar je hotmail,
veel plezier etc.. 
me = ZWAAR ontroerd
over 1.5 uur stap ik in de auto en sjesen mijn paps en mams mij naar schiphol toe alwaar ik om exactement 18.00 de lucht in ga en dik 2 uur weer in het heerlijke barcelona ga landen
yum yum, lekker weertje daar.
ter info: ik ga daar dus afstuderen aan de universiteit van catalunya, ben daar dus waarschijnlijk DRUK DRUK DRUK, geeeeeen id of ik tijd heb om op ta te gucken.. zul je wel merken..
.. mensen die zo fijn zijn mij er op te wijzen dat ik nexus en/of qontact mist: DACHT JE DAT IK DAT ZELF NOG NIET BEDACHT HAD!
ik groet u allen!
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie .. mensen die zo fijn zijn mij er op te wijzen dat ik nexus en/of qontact mist: DACHT JE DAT IK DAT ZELF NOG NIET BEDACHT HAD! ik groet u allen! |

Ja hartstikke veel plezier he daarzo...maak er wat moois van! 
daaaag
Heel veel plezier daar Kolkie!!
En wel een beetje werken, want straks moet je daar nog langer zitten 
Succes ermee!
tjow!
Ejh ouwe, nogmaals veel succes en laat effe weten aan de hele meut hoe het gaat!
Tjow!!
Veel plezier daar in Barcelona, echt een gruwelijk mooie stad, dus ik denk dat het vast wel gaat lukken
hoogstwaarschijnlijk kom ik nog wel even langs Kw!
Wie wil er mee
??
GreetZ RubDub
Veel plezier daaro in Barca.
maak d`r wat van
2 Ruben_Dubbink dan moeten wij ff babbelen!
lijkt me een strak plan!
Je zult die feesten maar moeten missen
Veel plezier,
ciao
He gerdinand, veel plezier daar! en blijf een beetje van de spaanse schonen af h�

ik was in mijn fotoarchief aan het spitten en kwam dit tegen 

mis je Kolkie nu al Frans? 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.