TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- תאונת דרכים ;(


Posted by DJentlman on Feb-19-2003 01:14:

Angry תאונת דרכים ;(

אל תשאלו אנשימים אבל לפני יומיים הייתי הבייתה בדרך חזרה מנהיגה מונעת (בעצם קורס רענון) כי בקרוב יש לי רשיון שלוש שנים (לא קיבלתי אף נקודה עד היום) והיית לי תאונה.........
נכנסתי במישהו שעצר באמצע כביש כזה חצי מהיר (נוסעים בו על 80+-) בין נס-ציונה לרחובות למי שמכיר , בכל מקרה ראיתי נהג מעצבן לפניי אז אמרתי נעבור לנתיב הימני שלא יהיה לי משהו , קיצר אני מסתכל על המראה הימנית פתאום אלה שבאוטו שלי אומרים תזהר (אני כבר חצי בנתיב השני) ואז אני רואה לוחץ על הברקס ונכנס בו , הוא פשוט עצר שם באמצע!@!@#$@! לא לפני רמזור לא כלום:!(
איזה אירוניה מעצבנת!_
דרך אגב זה היה יפני תייר או משהו , מזל שלא היה איזה ישראלי שהיה עושה לי הצגות פתאום כי לאוטו שלו לא קרה כלום!
מצטער על השחור זה פשוט להקטין את הגודל של התמונה




Posted by DjChook on Feb-19-2003 11:11:

ולך מה קרה ?

ד"א התמונות לא עולות


Posted by Hell_Copter on Feb-19-2003 13:10:

וואלה אחי קטע לא נעים...
העיקר אתה בסדר עכשיו!!

שונא את האנשים האלה
היה לי פעם שיעור נהיגה שנסעתי על כביש החוף ופתאום איזה נהג מונית בנזונה התחיל לעשות לי שם רברס!!!!
הייתי צריך לעצור עצירה מלאה
צריך להרוג אנשים כאלה!!


Posted by DjChook on Feb-19-2003 15:40:

לא להרוג

פשוט להוריד מהכביש


Posted by itamarsan on Feb-19-2003 15:43:

quote:
Originally posted by DjChook
לא להרוג

פשוט להוריד מהכביש

ואאאללללה אחי ראסמי
צריך לעשות נהיגה מונעת לכול האנשים המבוגרים שנוהגים בכביש ודווקא להם לא עושים במקום זה עושים לצעירים


Posted by DjChook on Feb-19-2003 15:43:

אל תגיד מבוגרים

תגיד נהגי מוניות


Posted by NyKoN on Feb-19-2003 18:40:

שתהיה בריא רק
היית צריך להתעצבן עליו ולבקש כסף על העוגמת נפש- יפנים טחונים בכסף

והתמונות לא עולות
:/


Posted by Sniper on Feb-19-2003 19:01:

בקיצר אחי אני מקווה שלך לא קרא כלום:]
והתמונות לא עולות


Posted by luckystrike on Feb-19-2003 19:16:

היפני הודה באשמה ?


ובאמת טוב שאתה בסדר זה העיקר ...
מה ההורים אמרו ?


Posted by Hell_Copter on Feb-19-2003 19:37:

quote:
Originally posted by NyKoN
שתהיה בריא רק
היית צריך להתעצבן עליו ולבקש כסף על העוגמת נפש- יפנים טחונים בכסף



איזה ישראלי אתה... זה לא יאמן


Posted by DJentlman on Feb-19-2003 22:19:

בקשר לתמונות נסו לעשות COPY & PASTE לכתובת ותראו שזה עולה כי לי זה עלה כמה פעמים .... ובקשר להורים ,
כועסים......................



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.