TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- תאונת דרכים ;(
תאונת דרכים ;(
אל תשאלו אנשימים אבל לפני יומיים הייתי הבייתה בדרך חזרה מנהיגה מונעת (בעצם קורס רענון) כי בקרוב יש לי רשיון שלוש שנים (לא קיבלתי אף נקודה עד היום) והיית לי תאונה.........
נכנסתי במישהו שעצר באמצע כביש כזה חצי מהיר (נוסעים בו על 80+-) בין נס-ציונה לרחובות למי שמכיר , בכל מקרה ראיתי נהג מעצבן לפניי אז אמרתי נעבור לנתיב הימני שלא יהיה לי משהו , קיצר אני מסתכל על המראה הימנית פתאום אלה שבאוטו שלי אומרים תזהר (אני כבר חצי בנתיב השני) ואז אני רואה לוחץ על הברקס ונכנס בו , הוא פשוט עצר שם באמצע!@!@#$@! לא לפני רמזור לא כלום:!(
איזה אירוניה מעצבנת!
_
דרך אגב זה היה יפני תייר או משהו , מזל שלא היה איזה ישראלי שהיה עושה לי הצגות פתאום כי לאוטו שלו לא קרה כלום!
מצטער על השחור זה פשוט להקטין את הגודל של התמונה


ולך מה קרה ?
ד"א התמונות לא עולות
וואלה אחי קטע לא נעים...
העיקר אתה בסדר עכשיו!!
שונא את האנשים האלה
היה לי פעם שיעור נהיגה שנסעתי על כביש החוף ופתאום איזה נהג מונית בנזונה התחיל לעשות לי שם רברס!!!!
הייתי צריך לעצור עצירה מלאה
צריך להרוג אנשים כאלה!!
לא להרוג
פשוט להוריד מהכביש
| quote: |
| Originally posted by DjChook לא להרוג פשוט להוריד מהכביש |
אל תגיד מבוגרים
תגיד נהגי מוניות
שתהיה בריא רק
היית צריך להתעצבן עליו ולבקש כסף על העוגמת נפש- יפנים טחונים בכסף

והתמונות לא עולות
:/
בקיצר אחי אני מקווה שלך לא קרא כלום:]
והתמונות לא עולות
היפני הודה באשמה ?
ובאמת טוב שאתה בסדר זה העיקר ...
מה ההורים אמרו ?
| quote: |
| Originally posted by NyKoN שתהיה בריא רק היית צריך להתעצבן עליו ולבקש כסף על העוגמת נפש- יפנים טחונים בכסף ![]() |
בקשר לתמונות נסו לעשות COPY & PASTE לכתובת ותראו שזה עולה כי לי זה עלה כמה פעמים .... ובקשר להורים ,
כועסים......................
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.