TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הארכיון שלייייייי


Posted by m0sh on Feb-19-2003 12:29:

הארכיון שלייייייי

טוב קבלווווו

כל השירים שיש לי צרובים
41 דיסקים
אחד חסר
שניים לא טובים

אז בקיצור 38 דיסקים של מוזיקה מאז נובמבר 2001
כמעט 26 ג'יגה.....
אתה יכולים לראות אותם
כאן

עכשיו כל העמוד הזה -הוא שתי מגה ככה שיקח זמן עד שהכל עולה
אז סתם תציצו
תעשו חיפוש אם אתם צריכים משהו

בעתיד יהיו עוד דיסקים


Posted by DjChook on Feb-19-2003 12:32:

חחחח מטורף

פתחתי, וסגרתי


Posted by Hell_Copter on Feb-19-2003 13:21:

41 דיסקים?
זה הכל!?
אתה מוריד הרבה יותר לא??

יש לי 37 דיסקים צרובים...
ועוד מעל 20 ג'יגה שאני צריך לצרוב ואין לי כוח


Posted by Tarantula on Feb-19-2003 14:19:

כאילו, מה אתה מתלהב?!@$$%!!@$#??


Posted by m0sh on Feb-19-2003 15:16:

מה זה הכל
זה מספיק
וגם עכשיו אני בכלל צורב רק דברים טובים
היו לי תקופות בלי כלום
וגם נסעתי לשלוש שבועות ולא ממש השלמתי

גם יש כל מיני שירים לפני נובמבר אבל אז התחלתי ולא היה לי ממש הכל אז וזה גדל וגדל
היום אני צורב איכות


Posted by luckystrike on Feb-19-2003 19:14:

על המחשב שלי יש יותר מ-70 ג'יגה ...


טוב אבל הרוב מתקופת האספנות שלי לפני מאתיים שנה
שרק התחלתי לאהוב אלקטרוני ...


Posted by Sniper on Feb-19-2003 19:15:

ואווו אתה אשכרה עשיתה את זה?!@$
גם לי ישש יםם דיסקים כאלה אבל אין לי כח ליכתוב בכל דיסק וכו'...


Posted by coby on Feb-19-2003 19:19:

בונא !!

זה מפחיד

כמה זמן לקח לך לעשות את זה?!!


Posted by Hell_Copter on Feb-19-2003 19:43:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
היום אני צורב איכות


אז זה למה יש מעט דיסקים
קשה למצוא איכות שאתה מוריד בי פי אם האוס!!


Posted by DjChook on Feb-19-2003 20:01:

חחח ראסמי רועי

ומי ישמע מה הוא עשה
מכניס דיסק לכונן, והתוכנה
MP3 ARCHIVE
בונה את האתר


Posted by m0sh on Feb-19-2003 20:11:

רועי תפסיק להיות מסכן ותרד מזה אנערף

2_Players-Signet__Incl_Leama_And_Moor_Remix-Promo_Vinyl-2003-POW
2Pac-Thugz_Mansion-CDM-2003-3G
50_Cent_Featuring_Elephant_Man_And_Jadakiss-In_The_Club-Promo-Remix-2003-FSP
Alternate-Alternate__Incl_Mr_Raw_Remix-Vinyl-2003-UTE
AR52-Timegate__Hibernation-Promo_Vinyl-2003-POW
Astral_Projection-EP_Part_1-Vinyl-2003-UTE
Astral_Projection-EP_Part_2-Promo-Vinyl-2003-UTE
Blank_and_Jones_-_Watching_the_Waves_(G_and_M_Project_Remix)-Promo-CDR-2003-TuNe
Darren_Tate_Vs_Mike_Koglin-Now_Is_The_Time__Incl_Plastic_Angel_Remix-Vinyl-2003-TCLUB
Digital_Rockers-I_Believe-Remix-Vinyl-2003-TLT
DJ_Astrid-The_Spell-CDM-2003-TGX
DJ_Gert-Give_Me_Some_More__Incl_Mr_Bishi_Timeless_Mix-Vinyl-2002-UTE
Infected_Mushroom_-_Ballerium-Promo-CDR-2003-TuNe
Infected_Mushroom-Deeply_Disturbed-CDS-2003-BPM
Javier_Navines_Feat_Jo_Gallagher-Press_Play_EP-Vinyl-2003-TGX
Kansai-Roccoco__Disc_1-Vinyl-2003-POW
Kansai-Roccoco__Disc_2-Vinyl-2003-POW
Louis_Radio-Pajata-PROMO_VINYL-2002-BPM_HOUSE
Major_Bryce-One_One_One__Incl_Supreme_Dream_Team_Mix-Vinyl-2003-UTE
Metallic_Glide-Hinei_Ma_Tov_(Tony_H_Rmx)-Promo-CDS-2003-DGN
Midway-Monkey_Forest__Incl_Vincent_And_Quentin_Remix-Promo_Vinyl-2003-TGX
Oscar_G_and_Ralph_Falcon_-_Alright_Rudy_Rework_2-Ltd.Ed.-2002-iDC
Overdrums-Informations__Brain_Ovulation_Remix-Promo-CDR-2003-SND
Planet_Heaven_-_Where_Are_We_Going-Vinyl-2003-tronik
Robbie_Rivera_And_Axwell_-_Burning-CDM-2002-EiTheLMP3
Sander_Kleinenberg-Buenos_Aires-Promo-CDR-2003-PULSE
Sasha_-_Magic_No_2_(Incl_Digweed_Mix)-CDS-1994-tronik
Simple_Minds-Spaceface__Incl_Tomcraft_Remix-Vinyl-2003-SND
Solar_Stone-Solarcoaster__Midway_And_Greg_Murray_Mixes-Promo_Vinyl-2003-TGX
Sonic_Boom-Sonic_Boom__Fat_011-Vinyl-2003-UTE
Three_Drives-Greece_2000__Incl_G_and_M_Project_Mix-Vinyl-2003-SND
Vincent_De_Moor-Additional_Works_3-Promo_Vinyl-2003-TGX
White_Boys-Stomp_It-FIXED-Promo-Vinyl-2002-UTE


זה בדיוק 700 מגה לדיסק הבא
אבל אני חושב שאני ימחוק קצת ויעשה כמה שינוים
חומר טוב כמעט הכל
אולי 2-3 לא משהו


Posted by Sm0keMachine on Feb-19-2003 23:11:

Sasha_-_Magic_No_2_(Incl_Digweed_Mix)-CDS-1994-tronik

1994?
איך זה?



לי יש מסוף 1998
175 דיסקים צרובים של אמפי3
ועוד 30 ג'יגה על המחשב

אבל אני מודה, לא הכל איכות


Posted by Narcotic Mind on Feb-20-2003 09:35:

יש לי 40 ג'יגה על המחשב, חשבתי להתחיל לצרוב אבל זה יקח שנננננננים וזה גם נראה לי מטופש לצרוב
mp3
כי עדיף לי לצרוב
audio cd
ואז אני יכול לנגן את זה ב
cdjs
(בכל מקרה אין לי מושג מה אני עושה עם כל זה, ומתחיל להגמר לי המקום
חשבתי לעשות מחיקה כללית של כל מה שהורדתי ב2002 או משהו כזה

אולי למשהו יש רעיון יותר טוב ?


Posted by Flotser on Feb-20-2003 11:13:

סך הכל מאז שהתחלתי לאסוף יש לי קצת יותק מ21 ג'גה ואני מפחד עליהם פחד!!!!!!!!!!!!!!!

בינתיים הבאתי לבן דוד שלי העתקתי לו הכל אבל כל מקרה נאי חייב לגבות, אבל לצרוב הכל זה יקח שנים, וחבל על הדיסקים ולא ידעת...
גם הצורב שלי במחשב אחר בבית אז בכלל סיפור


אני חושב אני אחכה עד שצורבי
dvd
יהיו יותר נפוצים אני אבוא לאיזה חבר שלי ואצרוב הכל על איזה 10 דיסקים גג


Posted by Sniper on Feb-20-2003 13:38:

quote:
Originally posted by DjChook
חחח ראסמי רועי

ומי ישמע מה הוא עשה
מכניס דיסק לכונן, והתוכנה
MP3 ARCHIVE
בונה את האתר


מאיפה אני משיג תתוכנה הזאת?!


Posted by Scorchio on Feb-20-2003 14:23:

משעמם אה מוש ??
משעמם...


Posted by m0sh on Feb-20-2003 14:47:

לא משעממם

אני לא עשיתי בשביל שתראו
עשיתי בשביל שאם אני יחפש משהו אני ידע מה יש לי
אז אמרתי למה לא אני סתם יראה לכם את זה
וזה ממש לא בעיה
תשימו לב בסוף הדף מצד ימין יש כתובת לאתר של התוכנה תורידו אותה
תעשו קטלוג חדש
תכניסו את הדיסק וזה יעשה הכל לבד ב10 שניות



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.