TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הארכיון שלייייייי
הארכיון שלייייייי
טוב קבלווווו
כל השירים שיש לי צרובים
41 דיסקים
אחד חסר
שניים לא טובים
אז בקיצור 38 דיסקים של מוזיקה מאז נובמבר 2001
כמעט 26 ג'יגה.....
אתה יכולים לראות אותם
כאן
עכשיו כל העמוד הזה -הוא שתי מגה ככה שיקח זמן עד שהכל עולה
אז סתם תציצו
תעשו חיפוש אם אתם צריכים משהו

בעתיד יהיו עוד דיסקים
חחחח מטורף
פתחתי, וסגרתי 
41 דיסקים?
זה הכל!?
אתה מוריד הרבה יותר לא??
יש לי 37 דיסקים צרובים...
ועוד מעל 20 ג'יגה שאני צריך לצרוב ואין לי כוח
כאילו, מה אתה מתלהב?!@$$%!!@$#??

מה זה הכל
זה מספיק
וגם עכשיו אני בכלל צורב רק דברים טובים
היו לי תקופות בלי כלום
וגם נסעתי לשלוש שבועות ולא ממש השלמתי
גם יש כל מיני שירים לפני נובמבר אבל אז התחלתי ולא היה לי ממש הכל אז וזה גדל וגדל
היום אני צורב איכות

על המחשב שלי יש יותר מ-70 ג'יגה ...
טוב אבל הרוב מתקופת האספנות שלי לפני מאתיים שנה
שרק התחלתי לאהוב אלקטרוני ...
ואווו אתה אשכרה עשיתה את זה?!@$
גם לי ישש יםם דיסקים כאלה אבל אין לי כח ליכתוב בכל דיסק וכו'...
בונא !!
זה מפחיד
כמה זמן לקח לך לעשות את זה?!!
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN היום אני צורב איכות |
חחח ראסמי רועי
ומי ישמע מה הוא עשה
מכניס דיסק לכונן, והתוכנה
MP3 ARCHIVE
בונה את האתר
רועי תפסיק להיות מסכן ותרד מזה אנערף
2_Players-Signet__Incl_Leama_And_Moor_Remix-Promo_Vinyl-2003-POW
2Pac-Thugz_Mansion-CDM-2003-3G
50_Cent_Featuring_Elephant_Man_And_Jadakiss-In_The_Club-Promo-Remix-2003-FSP
Alternate-Alternate__Incl_Mr_Raw_Remix-Vinyl-2003-UTE
AR52-Timegate__Hibernation-Promo_Vinyl-2003-POW
Astral_Projection-EP_Part_1-Vinyl-2003-UTE
Astral_Projection-EP_Part_2-Promo-Vinyl-2003-UTE
Blank_and_Jones_-_Watching_the_Waves_(G_and_M_Project_Remix)-Promo-CDR-2003-TuNe
Darren_Tate_Vs_Mike_Koglin-Now_Is_The_Time__Incl_Plastic_Angel_Remix-Vinyl-2003-TCLUB
Digital_Rockers-I_Believe-Remix-Vinyl-2003-TLT
DJ_Astrid-The_Spell-CDM-2003-TGX
DJ_Gert-Give_Me_Some_More__Incl_Mr_Bishi_Timeless_Mix-Vinyl-2002-UTE
Infected_Mushroom_-_Ballerium-Promo-CDR-2003-TuNe
Infected_Mushroom-Deeply_Disturbed-CDS-2003-BPM
Javier_Navines_Feat_Jo_Gallagher-Press_Play_EP-Vinyl-2003-TGX
Kansai-Roccoco__Disc_1-Vinyl-2003-POW
Kansai-Roccoco__Disc_2-Vinyl-2003-POW
Louis_Radio-Pajata-PROMO_VINYL-2002-BPM_HOUSE
Major_Bryce-One_One_One__Incl_Supreme_Dream_Team_Mix-Vinyl-2003-UTE
Metallic_Glide-Hinei_Ma_Tov_(Tony_H_Rmx)-Promo-CDS-2003-DGN
Midway-Monkey_Forest__Incl_Vincent_And_Quentin_Remix-Promo_Vinyl-2003-TGX
Oscar_G_and_Ralph_Falcon_-_Alright_Rudy_Rework_2-Ltd.Ed.-2002-iDC
Overdrums-Informations__Brain_Ovulation_Remix-Promo-CDR-2003-SND
Planet_Heaven_-_Where_Are_We_Going-Vinyl-2003-tronik
Robbie_Rivera_And_Axwell_-_Burning-CDM-2002-EiTheLMP3
Sander_Kleinenberg-Buenos_Aires-Promo-CDR-2003-PULSE
Sasha_-_Magic_No_2_(Incl_Digweed_Mix)-CDS-1994-tronik
Simple_Minds-Spaceface__Incl_Tomcraft_Remix-Vinyl-2003-SND
Solar_Stone-Solarcoaster__Midway_And_Greg_Murray_Mixes-Promo_Vinyl-2003-TGX
Sonic_Boom-Sonic_Boom__Fat_011-Vinyl-2003-UTE
Three_Drives-Greece_2000__Incl_G_and_M_Project_Mix-Vinyl-2003-SND
Vincent_De_Moor-Additional_Works_3-Promo_Vinyl-2003-TGX
White_Boys-Stomp_It-FIXED-Promo-Vinyl-2002-UTE
זה בדיוק 700 מגה לדיסק הבא
אבל אני חושב שאני ימחוק קצת ויעשה כמה שינוים
חומר טוב כמעט הכל
אולי 2-3 לא משהו
Sasha_-_Magic_No_2_(Incl_Digweed_Mix)-CDS-1994-tronik
1994?
איך זה?
לי יש מסוף 1998
175 דיסקים צרובים של אמפי3
ועוד 30 ג'יגה על המחשב
אבל אני מודה, לא הכל איכות 
יש לי 40 ג'יגה על המחשב, חשבתי להתחיל לצרוב אבל זה יקח שנננננננים וזה גם נראה לי מטופש לצרוב
mp3
כי עדיף לי לצרוב
audio cd
ואז אני יכול לנגן את זה ב
cdjs
(בכל מקרה אין לי מושג מה אני עושה עם כל זה, ומתחיל להגמר לי המקום
חשבתי לעשות מחיקה כללית של כל מה שהורדתי ב2002 או משהו כזה
אולי למשהו יש רעיון יותר טוב ?
סך הכל מאז שהתחלתי לאסוף יש לי קצת יותק מ21 ג'גה ואני מפחד עליהם פחד!!!!!!!!!!!!!!!
בינתיים הבאתי לבן דוד שלי העתקתי לו הכל אבל כל מקרה נאי חייב לגבות, אבל לצרוב הכל זה יקח שנים, וחבל על הדיסקים ולא ידעת...
גם הצורב שלי במחשב אחר בבית אז בכלל סיפור
אני חושב אני אחכה עד שצורבי
dvd
יהיו יותר נפוצים אני אבוא לאיזה חבר שלי ואצרוב הכל על איזה 10 דיסקים גג
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחח ראסמי רועי ומי ישמע מה הוא עשה מכניס דיסק לכונן, והתוכנה MP3 ARCHIVE בונה את האתר |
משעמם אה מוש ??
משעמם...
לא משעממם
אני לא עשיתי בשביל שתראו
עשיתי בשביל שאם אני יחפש משהו אני ידע מה יש לי
אז אמרתי למה לא אני סתם יראה לכם את זה
וזה ממש לא בעיה
תשימו לב בסוף הדף מצד ימין יש כתובת לאתר של התוכנה תורידו אותה
תעשו קטלוג חדש
תכניסו את הדיסק וזה יעשה הכל לבד ב10 שניות
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.