TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Typiskt
Typiskt
politker
man borde l�gga en snigel p� G�rans �ga...
ja blir s� f�rd�mdad p� alla politiker som suger ut allt de kan fr�n systemet...samtidigt har vi inte r�d att ge v�ra gamla och sjuka den v�rd de beh�ver och samtidigt g�r minst 10 000 personer heml�sa.
f�r att ta n�gra exempel
Jo jag vet...svensk politik suger...
men .. va mycket du spammar glorie
(skojar
)
Haha, jag h�ller verkligen med. Jag tycker bara de s�nder ut massa falska f�rhoppningar och smutskastar varandra. J�kligt jobbigt att man inte f�r f�rtoende f�r politikerna n�r det �r deras jobb.
| quote: |
| Originally posted by lonne J�kligt jobbigt att man inte f�r f�rtoende f�r politikerna n�r det �r deras jobb. |
Hollandska politik suger h�rdare.. Det e s�kert 
I min gatan finns det flera m�nniskor som sa att de jobbar inte och f�r bidrag d�rf�r, men faktiskt jobbar de �nd�!
Myndigheterna kommer aldrig att kontroleras. 
Nuvarande Hollandska statsminister (Balkenende) har en l�genhet mitt i Haag som koster 7 000 � (ca. 65 000:- SEK) per m�nad.
Han bor inte d�r det �r bara f�r 'administrativ arbet'
Det �r synd av skatteinkomster 
AHH! hahahaha det uttrycket "l�gga snigel p� hans �ga" hade ja ju totalt gl�mt bort! det t�l att anv�ndas... det borde fan g� till v�rldhistorien som den mest �gande tortyrmetoden!
| Originally posted by Xo|oX AHH! hahahaha det uttrycket "l�gga snigel p� hans �ga" hade ja ju totalt gl�mt bort! det t�l att anv�ndas... det borde fan g� till v�rldhistorien som den mest �gande tortyrmetoden! |
hoho
Nej inte att du spammar...men du har j�vligt mycket att diskutera om..
tur att du inte e en s�nd�r tr�kig person

S�g p� rapport idag.... vid ungef�r 5 tillf�llen klaga dom p� socialdemokraterna
bah..jag fattar inte vem som v�ljer socialdemokraterna som ledande parti i regeringen...
m�ste ocks� h�lla med (grupptryck
)
svenska politiker = bakom fl�tet o speciellt dom �t v�nster h�llet till
men sen igen, vad f�rlorar det svenska folket p� det (f�rutom deras f�rtroende)? jag menar, 4400 :- i m�n r�cker knappt f�r n�gon mat till G�ran... och vi m�ste typ punga ut 0.020 �re extra? hehe, s� s� farligt �r det juh inte, och s� f�r dom andra partierna vara st�d i dessa hemska tider och f�rs�ka �verta tronen fr�n det folktappande socialdemokraterna.

det �r iaf skumt. mycket skumt, k�ra Watson
| Originally posted by dj_hysterix Nej inte att du spammar...men du har j�vligt mycket att diskutera om.. tur att du inte e en s�nd�r tr�kig person |

hehehee