TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Typiskt

Posted by Glorie on Feb-19-2003 15:01:

Typiskt

politker

man borde l�gga en snigel p� G�rans �ga... ja blir s� f�rd�mdad p� alla politiker som suger ut allt de kan fr�n systemet...samtidigt har vi inte r�d att ge v�ra gamla och sjuka den v�rd de beh�ver och samtidigt g�r minst 10 000 personer heml�sa.

f�r att ta n�gra exempel

Posted by dj_hysterix on Feb-19-2003 15:10:

Jo jag vet...svensk politik suger...

men .. va mycket du spammar glorie (skojar)

Posted by lonne on Feb-19-2003 15:16:

Haha, jag h�ller verkligen med. Jag tycker bara de s�nder ut massa falska f�rhoppningar och smutskastar varandra. J�kligt jobbigt att man inte f�r f�rtoende f�r politikerna n�r det �r deras jobb.

Posted by Glorie on Feb-19-2003 15:24:

Red face

quote:
Originally posted by lonne
J�kligt jobbigt att man inte f�r f�rtoende f�r politikerna n�r det �r deras jobb.

exakt...

Jass� du Hysterix... du tycker ja spammar

Posted by ScuL on Feb-19-2003 15:39:

Hollandska politik suger h�rdare.. Det e s�kert

I min gatan finns det flera m�nniskor som sa att de jobbar inte och f�r bidrag d�rf�r, men faktiskt jobbar de �nd�!
Myndigheterna kommer aldrig att kontroleras.

Nuvarande Hollandska statsminister (Balkenende) har en l�genhet mitt i Haag som koster 7 000 � (ca. 65 000:- SEK) per m�nad.
Han bor inte d�r det �r bara f�r 'administrativ arbet'

Det �r synd av skatteinkomster

Posted by U121 on Feb-19-2003 16:14:

AHH! hahahaha det uttrycket "l�gga snigel p� hans �ga" hade ja ju totalt gl�mt bort! det t�l att anv�ndas... det borde fan g� till v�rldhistorien som den mest �gande tortyrmetoden!

Posted by Glorie on Feb-19-2003 18:45:

Talking

quote:
Originally posted by Xo|oX
AHH! hahahaha det uttrycket "l�gga snigel p� hans �ga" hade ja ju totalt gl�mt bort! det t�l att anv�ndas... det borde fan g� till v�rldhistorien som den mest �gande tortyrmetoden!

hehehe precis... f�r den som inte kommer ih�g vare v�l sm� dagisbarn va som Radiotj�nst i Kiruna anv. till sin reklamkampanj f�r att bet. tv-licens? alla som e dumma och inte bet. avgift borde f� en snigel p� �gat hoho

Posted by dj_hysterix on Feb-19-2003 20:23:

Nej inte att du spammar...men du har j�vligt mycket att diskutera om..

tur att du inte e en s�nd�r tr�kig person

Posted by dj_hysterix on Feb-19-2003 20:26:

S�g p� rapport idag.... vid ungef�r 5 tillf�llen klaga dom p� socialdemokraterna

bah..jag fattar inte vem som v�ljer socialdemokraterna som ledande parti i regeringen...

Posted by nils on Feb-19-2003 20:26:

m�ste ocks� h�lla med (grupptryck )
svenska politiker = bakom fl�tet o speciellt dom �t v�nster h�llet till

men sen igen, vad f�rlorar det svenska folket p� det (f�rutom deras f�rtroende)? jag menar, 4400 :- i m�n r�cker knappt f�r n�gon mat till G�ran... och vi m�ste typ punga ut 0.020 �re extra? hehe, s� s� farligt �r det juh inte, och s� f�r dom andra partierna vara st�d i dessa hemska tider och f�rs�ka �verta tronen fr�n det folktappande socialdemokraterna.

det �r iaf skumt. mycket skumt, k�ra Watson

Posted by Glorie on Feb-19-2003 21:43:

Hello!

quote:
Originally posted by dj_hysterix
Nej inte att du spammar...men du har j�vligt mycket att diskutera om..

tur att du inte e en s�nd�r tr�kig person

u're right, ja e v�rsta diskuterartjejen, gillar d
� aaaa, tur att ja inte e tr�kig hehehee