TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איזה מגניב הסלולארי הישראלי הראשון!
איזה מגניב הסלולארי הישראלי הראשון!
נראה ממש טלפון מגניב,
אמן יבואו עוד כאלה
תכנסו זה כזה תמונה שאפשר לסובב אותה של הפלאפון:
http://www.alphacell.com/alphacell/alphacell_m5_v2.htm
נראה נחמד
לא הבנתי למה ישראלי
| quote: |
| Originally posted by DjChook נראה נחמד לא הבנתי למה ישראלי |
הבנתי אותך
עכשיו גם ראיתי באתר שלהם
בא לי
NOKIA 3510i
איזה פרסומות גאוניות !
וואי איזה פלאפון חייה !!
אבל אני לא רוצה לתאר לעצמי כמה אחד כזה יעלה 
נראה יפה מאוד
היה טלפון שפיתחו בארץ... אבל שייך למוטרולה
המוטרולה טיים פורט ביזנס- הפלאפון הראשון בעולם עם טרי בנד יענו שיכול לעבור בכל העולם, המציאו אותו בארץ
כבוד

3510i
חמוד
8310 יותר טוב

תגדיר טוב
| quote: |
| Originally posted by DjChook תגדיר טוב |
לא כי אני בטוח שאני יכול לחשוב על כמה דברים בעצמי
הקטע הוא שה
3510
פשוט טכנולוגית יותר טוב
והוא גם מלא בדברים שילדים אוהבים
ה 8310
אני לא מת על הסידרה הזאתי
קטנה לי מדי
יש לי יד גדולה 
בלי שום קשר אבל הפלאפון הזה גם הרבה יותר זול תאורטית
סעממק מישום מה הזין הזה לא עולה לי
באמת פירסומת טובה של הנוקיה האהבתי
אלוהים! איזה פלאפון!!!!
אני חייב אחד כזה!!!!! פלייייייז שיוציאו אותו לרשת סלקום!!!!

| quote: |
| Originally posted by DjChook ה 8310 אני לא מת על הסידרה הזאתי קטנה לי מדי יש לי יד גדולה ![]() |
ה5310 מכוער אש
הוא גדול ואין לו עיצוב
יש לו מסך צבעוני ומשחקים והכל- וזה הכל באמת לילדים..
חוץ מזה יש לו בדיוק את אותן פונקציות כמו של ה8310
נראה נחמד
אבל אין על נוקיה..
אני בקרוב צריך לראות מה אני עושה עם הפלאפון...
או לשדרג או להשאיר... לא יודע עוד
לא עולה לי האתר בעעע
יש בזה מצלמה?
רציתי את המחשב הזה של נוקיה ה7560
אבל הוא גדול ודי מכוער
מחכה למשהו טוב

תגיד לי אתה דפוק ?
תגדיר את המושג גדול
אם הוא גדול יותר משלך אז פסדר
אבל תאורטית הוא בגודל סבבה
אוקיי בוא נגיד משהו אחד
הפלאפון הוא אחד המעוצבים ביותר שיש
אם תכנס ל
www.nokia.com
ותסתכל על הפאנלים שלו, יש כל מני צורות של פאנלים
אחד שמתאים למשחקים, ואז הלחצנים כמו ג'ויסטיק
ויש פאנל מעוצב יעני
ACTIVE
שכל הכפתורים הם עיגולים מגניבים כאלה
בקיצור הוא מעוצב בטירוף
עכשיו בקשר לפונצקיות מה נסגר איתך אחי
יש בו
MMS
וצלילים פוליפוניים חחח
ויאמבה משחקים
יש בו אפילו שש-בש !!!
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN לא עולה לי האתר בעעע יש בזה מצלמה? |
מזכיר מכשיר של נוקיה........
רק שנוקיה בטח יותר זול
לא בהכרח
בעיקרון עם הטלפון ישראלי אז יש מצב שהוא יהיה זול בצורה משמעותית
אני שיחקתי קצת עם טלפון מסדרת 7
אני חושב
7120
או משהו כזה,
ממש חמוד, עוד לא יצא בארץ
אני לא מבין את ההתלהבות מנוקיה
פלאפונים חמודים +
סדרה 8 קטנה ויפה
אבל השאר הם סתם פלאפונים לא מעוצבים במיוחד
מזכירים לי בלוק בדרך-כלל וזה לא שיש להם טכנולוגיה
מהפכנית או משהו כמו ל SK לדוגמא
לפי דעתי הפלאפונים הכי טובים הם של מוטורולה
ולפני שכולם יקפצו עלי ויגידו כמה מוטורולה לא ידידותיים
ודפוקים אני מציע שתרא את החדשים שלהם
הם לקחו מסמסונג את הנוחות הפעלה ושמו בהם פול פונקציות
כולל כרטיס קול ומסך ציבעוני ברמה של מחשב
והעיצובים החיצוניים שלהם בכלל מדהימים!
רק חבל שעד שהם יגיעו לארץ זה לפחות שנה ואז הם יעלו פול...
כמו שחבר שלי קנה 8310 בהולנד כשהוא היה חדש שם ב-1200 שקל
ואחרי שנה הוא רק הגיע לארץ ועולה 2000
כשהוא כבר ישן בכל העולם!!!
פשוט בושה!
| quote: |
| Originally posted by clubber@work כמו שחבר שלי קנה 8310 בהולנד כשהוא היה חדש שם ב-1200 שקל ואחרי שנה הוא רק הגיע לארץ ועולה 2000 כשהוא כבר ישן בכל העולם!!! פשוט בושה! |
לקרה שלא שמת לב - אני דבר שם על 2 נושאים
1 על איזה פלאפונים אני מעדיף
ו2 על זה שזה פשוט בושה המצב בארץ בכל הקשור לפלאפונים "חדשים"
אני לא אומר שנוקיה מטומטמים כי הפלאפונים שלהם מגיעים מאוחר לארץ מהסיבה הפשוטה שגם הסמסונגים והמוטורולה אותו הדבר
והSK נוח מאוד לשימוש - ברור שאם אתה תתעסק בפלאפון של מישהו אחר 5 דקות אתה לא הכי תבין אותו
ברגע שהוא יהיה שלך אתה תראה כמה פשוט להשתמש בו (אפילו אם הוא LG(
מה שכן בכל הנוקיות יש את אותו התפריט בדיוק עם קצת תוספות לחדשים יותר
שזה דבר טוב.... ....או שלא
| quote: |
| Originally posted by TinkerbeL מזכיר מכשיר של נוקיה........ רק שנוקיה בטח יותר זול |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.