TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איזה מגניב הסלולארי הישראלי הראשון!


Posted by Flotser on Feb-19-2003 15:44:

איזה מגניב הסלולארי הישראלי הראשון!

נראה ממש טלפון מגניב,
אמן יבואו עוד כאלה

תכנסו זה כזה תמונה שאפשר לסובב אותה של הפלאפון:

http://www.alphacell.com/alphacell/alphacell_m5_v2.htm


Posted by DjChook on Feb-19-2003 15:47:

נראה נחמד

לא הבנתי למה ישראלי


Posted by Flotser on Feb-19-2003 15:48:

quote:
Originally posted by DjChook
נראה נחמד

לא הבנתי למה ישראלי


כי זה חברה ישראלית עשתה אותו...

קראתי על זה ב
ynet


Posted by DjChook on Feb-19-2003 15:56:

הבנתי אותך
עכשיו גם ראיתי באתר שלהם


בא לי
NOKIA 3510i

איזה פרסומות גאוניות !


Posted by coby on Feb-19-2003 18:41:

וואי איזה פלאפון חייה !!


אבל אני לא רוצה לתאר לעצמי כמה אחד כזה יעלה


Posted by NyKoN on Feb-19-2003 18:42:

נראה יפה מאוד

היה טלפון שפיתחו בארץ... אבל שייך למוטרולה
המוטרולה טיים פורט ביזנס- הפלאפון הראשון בעולם עם טרי בנד יענו שיכול לעבור בכל העולם, המציאו אותו בארץ
כבוד


3510i
חמוד

8310 יותר טוב


Posted by DjChook on Feb-19-2003 18:53:

תגדיר טוב


Posted by NyKoN on Feb-19-2003 18:57:

quote:
Originally posted by DjChook
תגדיר טוב



מזתומרת?
אתה רוצה שאני אגיד לך במה 8310 יותר טוב מאשר 3510?


Posted by DjChook on Feb-19-2003 18:59:

לא כי אני בטוח שאני יכול לחשוב על כמה דברים בעצמי

הקטע הוא שה
3510
פשוט טכנולוגית יותר טוב

והוא גם מלא בדברים שילדים אוהבים

ה 8310
אני לא מת על הסידרה הזאתי
קטנה לי מדי

יש לי יד גדולה

בלי שום קשר אבל הפלאפון הזה גם הרבה יותר זול תאורטית


Posted by Sniper on Feb-19-2003 19:02:

סעממק מישום מה הזין הזה לא עולה לי
באמת פירסומת טובה של הנוקיה האהבתי


Posted by HyPeRSoNiC on Feb-19-2003 19:05:

אלוהים! איזה פלאפון!!!!

אני חייב אחד כזה!!!!! פלייייייז שיוציאו אותו לרשת סלקום!!!!


Posted by luckystrike on Feb-19-2003 19:07:

quote:
Originally posted by DjChook

ה 8310
אני לא מת על הסידרה הזאתי
קטנה לי מדי

יש לי יד גדולה



ואללה צודק מאה אחוז !
זה כל כך קטן שזה לא מגיע מהאוזן לפה !
ואז אתה צריך לדבר לזה כמו באוקי טוקי כזה
לדבר לחוד ואז להזיז כדי להקשיב לחוד ...

גם אני לא אהבתי את הסדרה


Posted by NyKoN on Feb-19-2003 19:08:

ה5310 מכוער אש
הוא גדול ואין לו עיצוב
יש לו מסך צבעוני ומשחקים והכל- וזה הכל באמת לילדים..
חוץ מזה יש לו בדיוק את אותן פונקציות כמו של ה8310


Posted by Hell_Copter on Feb-19-2003 19:35:

נראה נחמד
אבל אין על נוקיה..
אני בקרוב צריך לראות מה אני עושה עם הפלאפון...
או לשדרג או להשאיר... לא יודע עוד


Posted by m0sh on Feb-19-2003 20:03:

לא עולה לי האתר בעעע

יש בזה מצלמה?

רציתי את המחשב הזה של נוקיה ה7560
אבל הוא גדול ודי מכוער

מחכה למשהו טוב


Posted by DjChook on Feb-19-2003 20:03:

תגיד לי אתה דפוק ?

תגדיר את המושג גדול
אם הוא גדול יותר משלך אז פסדר
אבל תאורטית הוא בגודל סבבה

אוקיי בוא נגיד משהו אחד

הפלאפון הוא אחד המעוצבים ביותר שיש
אם תכנס ל
www.nokia.com

ותסתכל על הפאנלים שלו, יש כל מני צורות של פאנלים

אחד שמתאים למשחקים, ואז הלחצנים כמו ג'ויסטיק

ויש פאנל מעוצב יעני
ACTIVE
שכל הכפתורים הם עיגולים מגניבים כאלה

בקיצור הוא מעוצב בטירוף

עכשיו בקשר לפונצקיות מה נסגר איתך אחי

יש בו
MMS
וצלילים פוליפוניים חחח

ויאמבה משחקים

יש בו אפילו שש-בש !!!


Posted by Flotser on Feb-19-2003 20:11:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
לא עולה לי האתר בעעע

יש בזה מצלמה?



כן אחי, זה משהו מטורף, יש שמה לא רק מצלמה יש שמה גם מצלמת וידאו אם נאי זוכר נכון וגם עריכת ווידיאו בתוכו..

בחיים לא יהיה לי כסף לכזה דבר,.
אבל אם יבואו עוד טלפונים מישראל מהסוגים היותר פשוטים זה יכול להיות סבבה שבעולם זול וכחול לבן


Posted by TinkerbeL on Feb-19-2003 20:16:

מזכיר מכשיר של נוקיה........


רק שנוקיה בטח יותר זול


Posted by DjChook on Feb-19-2003 20:37:

לא בהכרח

בעיקרון עם הטלפון ישראלי אז יש מצב שהוא יהיה זול בצורה משמעותית

אני שיחקתי קצת עם טלפון מסדרת 7
אני חושב
7120

או משהו כזה,

ממש חמוד, עוד לא יצא בארץ


Posted by clubber@work on Feb-19-2003 21:21:

אני לא מבין את ההתלהבות מנוקיה
פלאפונים חמודים +
סדרה 8 קטנה ויפה
אבל השאר הם סתם פלאפונים לא מעוצבים במיוחד
מזכירים לי בלוק בדרך-כלל וזה לא שיש להם טכנולוגיה
מהפכנית או משהו כמו ל SK לדוגמא

לפי דעתי הפלאפונים הכי טובים הם של מוטורולה
ולפני שכולם יקפצו עלי ויגידו כמה מוטורולה לא ידידותיים
ודפוקים אני מציע שתרא את החדשים שלהם
הם לקחו מסמסונג את הנוחות הפעלה ושמו בהם פול פונקציות
כולל כרטיס קול ומסך ציבעוני ברמה של מחשב
והעיצובים החיצוניים שלהם בכלל מדהימים!
רק חבל שעד שהם יגיעו לארץ זה לפחות שנה ואז הם יעלו פול...

כמו שחבר שלי קנה 8310 בהולנד כשהוא היה חדש שם ב-1200 שקל
ואחרי שנה הוא רק הגיע לארץ ועולה 2000
כשהוא כבר ישן בכל העולם!!!
פשוט בושה!


Posted by DjChook on Feb-19-2003 21:30:

quote:
Originally posted by clubber@work
כמו שחבר שלי קנה 8310 בהולנד כשהוא היה חדש שם ב-1200 שקל
ואחרי שנה הוא רק הגיע לארץ ועולה 2000
כשהוא כבר ישן בכל העולם!!!
פשוט בושה!


איזה פוסט מפגר

מה אתה רוצה להגיד בזה שנוקיה מטומטמים ?

ישראל מטומטמת !

לחבר שלי היה את סמסונג סדרה 8 כבר לפני יותר משנה

זה עלה לא בוא נגיד שבערך שליש מבארץ

בארץ זה גם במחירים מטורפים

כל הפלאפונים בארץ בעיקרון, המכשירים נורא יקרים
ואז יעני עם כל ההתחייבויות ל 36 חודשים זה יחסית זול

אני לא יודע מה איתכם, אני קיבלתי את ה 3320 בזמנו בחינם
ואז שודרג ל GSM
בסלקום
ל 3330

בחינם

SK
נחמדים אבל הם מסובכים תחת

ומשום מה אני שונא כל פלאפון שהוא לא נוקיה


Posted by clubber@work on Feb-19-2003 21:51:

לקרה שלא שמת לב - אני דבר שם על 2 נושאים
1 על איזה פלאפונים אני מעדיף
ו2 על זה שזה פשוט בושה המצב בארץ בכל הקשור לפלאפונים "חדשים"

אני לא אומר שנוקיה מטומטמים כי הפלאפונים שלהם מגיעים מאוחר לארץ מהסיבה הפשוטה שגם הסמסונגים והמוטורולה אותו הדבר

והSK נוח מאוד לשימוש - ברור שאם אתה תתעסק בפלאפון של מישהו אחר 5 דקות אתה לא הכי תבין אותו
ברגע שהוא יהיה שלך אתה תראה כמה פשוט להשתמש בו (אפילו אם הוא LG(

מה שכן בכל הנוקיות יש את אותו התפריט בדיוק עם קצת תוספות לחדשים יותר
שזה דבר טוב.... ....או שלא


Posted by HyPeRSoNiC on Feb-19-2003 22:04:

quote:
Originally posted by TinkerbeL
מזכיר מכשיר של נוקיה........


רק שנוקיה בטח יותר זול


דווקא יכול להיות שהמכשיר הזה לא יהיה כל כך יקר
יעני כי הוא כחול לבן..........

we can only hope.......



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.