TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- LIVE-SETS ruilen
Wie heeft er net als my zin om serieus live-sets te ruilen?? Ik ruil op cd-rewritable, lekker makkelyk..
Dus als je interesse hebt, mail me dan !!! ( [email protected] )
Ik ben wel geinterresseerd,wat heb je allemaal in de aanbieding?
grtz,
TNG
Wij ruilen niet, wij delen.
Ga ergens anders je troep verspreiden.
| quote: |
| Originally posted by Dwingo Wij ruilen niet, wij delen. Ga ergens anders je troep verspreiden. |
| quote: |
| Originally posted by Dwingo Wij ruilen niet, wij delen. Ga ergens anders je troep verspreiden. |
nou ja ik vind het wel relaxt hoor dat ruilen op cd dan hoef je niet weer alles te gaan downen...het erge is nog het zoeken ervan...
ruilen?
Van mij mag je mijn hele MP3 verzameling downloaden............hoef ik echt niets voor terug.
Ken swamper niet een topic in dit forum maken voor alleen lijsten di eje aan mensne wilt tonen, ik zal der wel effies achteraan gaan denk.
| quote: |
| Originally posted by Dwingo Wij ruilen niet, wij delen. Ga ergens anders je troep verspreiden. |
hmm die gozer zegt gelijk ook niets meer. Waarom ruilen man?? Niet zo gierig zijn hoor.
Laterzz
Ruilen
Met ruilen is niks mee mis hoor
Ruilen is ZEKER handig als je net als mij gewoon een klote verbinding hebt thuis
Doe ik zelf nl. ook, gewoon ff een paar sets ruilen per cd.
Als je een snelle verbinding hebt... net als de meeste van jullie... dan is het delen natuurlijk vanzelfsprekend 
Re: Ruilen
| quote: |
| Originally posted by moogwai Met ruilen is niks mee mis hoor Ruilen is ZEKER handig als je net als mij gewoon een klote verbinding hebt thuis Doe ik zelf nl. ook, gewoon ff een paar sets ruilen per cd.Als je een snelle verbinding hebt... net als de meeste van jullie... dan is het delen natuurlijk vanzelfsprekend |
Precies. Ik moet eigenlijk nog de gehele Livesets van Sensation vorig jaar hebben. Heb ze - op die van Carl Cox na - allemaal voor de helft of nog minder. Dus ik ben het er wel mee eens.
Greetz
| quote: |
| Originally posted by Robvef Precies. Ik moet eigenlijk nog de gehele Livesets van Sensation vorig jaar hebben. Heb ze - op die van Carl Cox na - allemaal voor de helft of nog minder. Dus ik ben het er wel mee eens. Greetz |
ja die set knalde echt !!!
TERING als ik er weer aan denk wat een megafeest was het vorig jaar zeg 
| quote: |
| Originally posted by tango Ik heb die van tiesto wel voor je op cd. Wat een wereld set zeg! En inderdaad, voor mensen met een 56k zoals mij is dit echt wel een goeie oplossing. grtz, TNG |
Als jij teruggaat en ik aankom. Kun je me meteen vertellen welke tenten ik moet bezoeken daaro.
Ruilen is oke, DELEN is beter ja 
Maar..als je iedere dag mensen krijgt die toevallig je ftp gezien hebben en heeeeeel graag een acccountje willen & je zit al bijna aan je datalimiet van 50 GB, dan is RUILEN wel wat beter 
Greetz,
SnuggLe
maar ja dan moet je wel ruilmateriaal hebben...en sommige die hebben echt al alles.
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ruilen is oke, DELEN is beter ja ![]() Maar..als je iedere dag mensen krijgt die toevallig je ftp gezien hebben en heeeeeel graag een acccountje willen & je zit al bijna aan je datalimiet van 50 GB, dan is RUILEN wel wat beter ![]() Greetz, SnuggLe |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.