TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- LIVE-SETS ruilen


Posted by versetjuh on May-21-2001 12:10:

Wie heeft er net als my zin om serieus live-sets te ruilen?? Ik ruil op cd-rewritable, lekker makkelyk..
Dus als je interesse hebt, mail me dan !!! ( [email protected] )


Posted by tango on May-21-2001 13:08:

Ik ben wel geinterresseerd,wat heb je allemaal in de aanbieding?

grtz,
TNG


Posted by Dwingo on May-21-2001 13:45:

Wij ruilen niet, wij delen.
Ga ergens anders je troep verspreiden.


Posted by Henkie_henk on May-21-2001 13:57:

quote:
Originally posted by Dwingo
Wij ruilen niet, wij delen.
Ga ergens anders je troep verspreiden.


haha you go girl!


Posted by M5 on May-21-2001 14:19:

quote:
Originally posted by Dwingo
Wij ruilen niet, wij delen.
Ga ergens anders je troep verspreiden.


JUIST JA !! die zit !!


Posted by Akira on May-21-2001 14:21:

nou ja ik vind het wel relaxt hoor dat ruilen op cd dan hoef je niet weer alles te gaan downen...het erge is nog het zoeken ervan...


Posted by New Wave on May-21-2001 18:09:

ruilen?
Van mij mag je mijn hele MP3 verzameling downloaden............hoef ik echt niets voor terug.

Ken swamper niet een topic in dit forum maken voor alleen lijsten di eje aan mensne wilt tonen, ik zal der wel effies achteraan gaan denk.


Posted by Opti on May-21-2001 20:40:

quote:
Originally posted by Dwingo
Wij ruilen niet, wij delen.
Ga ergens anders je troep verspreiden.


hahaha, you tell them, boy


Posted by Dj Lex on May-22-2001 08:15:

Talking

hmm die gozer zegt gelijk ook niets meer. Waarom ruilen man?? Niet zo gierig zijn hoor.

Laterzz


Posted by moogwai on May-22-2001 12:00:

Thumbs up Ruilen

Met ruilen is niks mee mis hoor

Ruilen is ZEKER handig als je net als mij gewoon een klote verbinding hebt thuis Doe ik zelf nl. ook, gewoon ff een paar sets ruilen per cd.

Als je een snelle verbinding hebt... net als de meeste van jullie... dan is het delen natuurlijk vanzelfsprekend


Posted by Akira on May-22-2001 13:03:

Thumbs up Re: Ruilen

quote:
Originally posted by moogwai
Met ruilen is niks mee mis hoor

Ruilen is ZEKER handig als je net als mij gewoon een klote verbinding hebt thuis Doe ik zelf nl. ook, gewoon ff een paar sets ruilen per cd.

Als je een snelle verbinding hebt... net als de meeste van jullie... dan is het delen natuurlijk vanzelfsprekend

ben ik ook helemaal mee eens...

ook al heb ik een snelle verbinding maar soms zoek je echt helemaal lam naar een bepaalde live set en dat is echt wel brak


Posted by Robvef on May-22-2001 13:48:

Precies. Ik moet eigenlijk nog de gehele Livesets van Sensation vorig jaar hebben. Heb ze - op die van Carl Cox na - allemaal voor de helft of nog minder. Dus ik ben het er wel mee eens.

Greetz


Posted by tango on May-22-2001 14:48:

quote:
Originally posted by Robvef
Precies. Ik moet eigenlijk nog de gehele Livesets van Sensation vorig jaar hebben. Heb ze - op die van Carl Cox na - allemaal voor de helft of nog minder. Dus ik ben het er wel mee eens.

Greetz


Ik heb die van tiesto wel voor je op cd. Wat een wereld set zeg!

En inderdaad, voor mensen met een 56k zoals mij is dit echt wel een goeie oplossing.

grtz,
TNG


Posted by Akira on May-22-2001 14:55:

ja die set knalde echt !!!

TERING als ik er weer aan denk wat een megafeest was het vorig jaar zeg


Posted by Robvef on May-22-2001 15:09:

Talking

quote:
Originally posted by tango


Ik heb die van tiesto wel voor je op cd. Wat een wereld set zeg!

En inderdaad, voor mensen met een 56k zoals mij is dit echt wel een goeie oplossing.

grtz,
TNG


Dan gaan we ruilen op Mallorca. Als jij teruggaat en ik aankom. Kun je me meteen vertellen welke tenten ik moet bezoeken daaro.


Posted by SnuggLe on May-22-2001 15:14:

Ruilen is oke, DELEN is beter ja
Maar..als je iedere dag mensen krijgt die toevallig je ftp gezien hebben en heeeeeel graag een acccountje willen & je zit al bijna aan je datalimiet van 50 GB, dan is RUILEN wel wat beter

Greetz,
SnuggLe


Posted by Akira on May-22-2001 15:18:

maar ja dan moet je wel ruilmateriaal hebben...en sommige die hebben echt al alles.


Posted by Robvef on May-22-2001 15:19:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ruilen is oke, DELEN is beter ja
Maar..als je iedere dag mensen krijgt die toevallig je ftp gezien hebben en heeeeeel graag een acccountje willen & je zit al bijna aan je datalimiet van 50 GB, dan is RUILEN wel wat beter

Greetz,
SnuggLe


Nu heb ik het geluk dat ik op mijn werk een flinke d/l snelheid heb (2 Megabit). Maar als ik dat thuis met m'n ISDN lijntje moet doen, is dat niet echt lekker.

Ik heb zelfs de Sensation Live Sets via een analoog 56k modempje binnengehaald. Dus als je niet de beschikking hebt over een snelle verbinding, dan is ruilen beter. Maar het beste is toch wel delen.

Greetz



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.