TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gaat Ajax de Champions League voorronde halen?
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by Kartikeya on May-21-2001 12:31:

Exclamation

nou wat denken jullie.....zouden de godenzonen uit Amsterdam er nog in slagen om zich voor de CL voorronde te plaatsen dus derde te worden op de laatste speeldag van de competitie....... tell me


Posted by Blik on May-21-2001 12:39:

nou, ze hebben een kans, Roda moet gewoon keihard verliezen van RKC, en als AJAX gewoon wint van AZ (niet al te moeilijk dacht ik zo) zijn ze 3de, als Ajax verliest zijn ze dik de lul want dan worden ze met een beetje pech nog 7de gewoon
oh ja, Roda mag ook gelijk spelen an Ajax winnen, dan is ajax ook 3de

hebben jullie dat doelsaldo gezien van ajax, dat is echt goed!!!!!! (niet beter dan PSV, maar dan nog hebben ze het meest gescoord van allemaal)


Posted by Opti on May-21-2001 12:46:

hmmmm...met een beetje geluk wel, denk ik.....ik hoop t voor ze


Posted by arno on May-21-2001 12:46:

het maakt geen reet uit, feyenoord gaat naar de cl en daar gaat het om


Posted by Remy D on May-21-2001 13:58:

Talking

Ajax wordt gewoon derde en pakt volgend jaar gewoon die cup met de grote oren als de underdog.

RKC verliest nooooooit thuis van Roda JC die Martin Jol is gebrand op het moment en wil ook zeker Europa in met zijn ploegie en ik gun het hem van harten...

EN ik ga ook zeker geld zetten op Ajax en RKC


Posted by 220%Miss-Djax on May-21-2001 14:11:

Ajax moet CL halen Want dat is beter van het nederlands voetbal. Het gaat wel spannend worden zondag! Bij Roda speelt de 3e doelman mee Omdat Kalac naar australie is voor een bruiloft en Roorda is geblesseert. Dus Rck gaat lekker winnen en Ajax ook!


Posted by Akira on May-21-2001 14:16:

Ja ik hoop echt dat ze het halen...want het was al erg genoeg om tegen die kakkerlakken te verliezen.
Maar ja RODA hoort niet in de CL die gasten worden meteen uitgeschakeld...AJAX IS GEWOON DE CLUB


Posted by Remy D on May-21-2001 14:18:

Talking

Ik moet nog ergens het singletje Ajax=ART hebben liggen. Best wel geinig..


Posted by M5 on May-21-2001 14:18:

Voetbal....wasda?


Posted by Akira on May-21-2001 14:22:

quote:
Originally posted by M5
Voetbal....wasda?


Tegen een bal aantrappen


Posted by -=WVG=- on May-21-2001 14:41:

voetbal

Ik vrees dat Ajax het niet gaat halen...Roda JC zal wel gewoon winnen de volgende competitieronde


Posted by Bellie on May-21-2001 15:29:

WTF moet RKC in de CL doen???
Alleen maar schande resultaten neerzetten.

Ik ben Ajax fan en ook al spelen ze 2 seizoenen echt stront voetbal,Ajax moet CL voorronde halen.Anders is het echt heel zielig.Heb je niet gehoord.Als Ajax dit jaar geen Europees voetbalt haalt is het voor het eerst sind 32 jaar.dat ajax geen Europees voetbal haalt.Toen waren ze 13de geeindigd.


GREETZ!!


Posted by basvh on May-21-2001 15:31:

ik hoop het dat ajax het haalt,

het zou goed zijn voor het nederlandse voetbal (zie je het voor je Roda JC-Real Madrid)

en ik mag dan wel een boerke zijn uit ammerzoden, ben ajaxied in hart en nieren dus dat is ook een reden


Posted by Remy D on May-21-2001 15:35:

Ik heb er alle vertrouwen in. En RKC wint gewoon van Roda en gaat dan UEFA spelen.

Trouwens Dick Jol fluit de Champios Leage finale. wel kewl voor hem. Ik denk dat die duitsers gaan winnen.


Posted by djiwan on May-21-2001 17:14:

ik vind alles best als CAMBUUR maar promoveert!!!!


Posted by djiwan on May-21-2001 17:16:

quote:
Originally posted by basvh
ik hoop het dat ajax het haalt,

het zou goed zijn voor het nederlandse voetbal (zie je het voor je Roda JC-Real Madrid)


Wat d8 je van Heerenveen - Valencia !!!! kutboeren waren het toch ook niet waard! dus laat in dat geval ajax het maar halen!


Posted by Remy D on May-21-2001 17:23:

Nee Telstar promoveert. Kees is terug en gaat gewoon ff die nacompetitie winnen.


Posted by New Wave on May-21-2001 17:44:

quote:
Originally posted by Remy D
Ik heb er alle vertrouwen in. En RKC wint gewoon van Roda en gaat dan UEFA spelen.

Trouwens Dick Jol fluit de Champios Leage finale. wel kewl voor hem. Ik denk dat die duitsers gaan winnen.


GHeghe, Ik hoop het niet gheghe



Joden gaan gewoon de CL in, geen gezeik.
Roda gaat verliezen, RKC heeft nog geen wedstrijd thuus verloren en dat houden ze zo...geloof mij.
What the man sais "Ajax is art"


Posted by raoel on May-21-2001 18:34:

Ook al ben ik die hard voor DE CLUB (zie mijn logo )Ik hoop voor het nederlands voetbal dat ajax het haalt want volgend jaar hebben zei een beter team dan roda / rkc en ook feyenoord (nee aan P.S.V. kunnen ze zeker nog niet tippen)

Ik lach me dus wel rot als ze het niet halen

Opzich verdient ajax gezien het spel wat ze laten zien wel niet (want als ze het halen is het alleen vanwege de individuele klasse die SOMMIGE (1 of 2 )hebben maar als ze na 34 wedstrijden op de 3e plaats staan hebben ze het gewoon beter gedaan dan de andere.

En ik verwacht ook dat ze het halen.

Maar sinds wanneer hebben wij het hier over voetbal, wel lachen trouwens. kunnen we vaker doen.

Ik geloof dat ik hier als P.S.V. supporter wel in de minderheid ben.

Valencia wint de CL
En donderdag wint ......(vul zelf maar in) de amstel cup finale (zijn er ook nog tukkers aanwezig :eek
hier verwacht ik dus wel een quote van


Posted by Remy D on May-21-2001 18:42:

Ik hoop dat twente wint. En dat Kezman een doodschop krijgt.


Posted by Blik on May-21-2001 18:47:

quote:
Originally posted by Remy D
Ik hoop dat twente wint. En dat Kezman een doodschop krijgt.


volgens mij is die vieze bosaap al geblesseerd


Posted by Blik on May-21-2001 18:54:

quote:
Originally posted by raoel


Maar sinds wanneer hebben wij het hier over voetbal, wel lachen trouwens. kunnen we vaker doen.

hier verwacht ik dus wel een quote van


ok je bent gequote

kijk je weleens in de chill-out forum, daar staat een enorm grote thread van WVG, ongeveer 250 replies, allemaal over voetbal. daar staan ook threads over wielrennen, formule 1 etc...


Posted by moogwai on May-21-2001 18:55:

King PSV

quote:
Originally posted by raoel

Ik geloof dat ik hier als P.S.V. supporter wel in de minderheid ben.


Hier nog een supporter van de beste ploeg van Nederland
Donderdag ff de dubbel pakken natuurlijk

Maar het boeit me ook niet of Ajax de CL gaat halen.... liever het brabants clubje RKC

Nee serieus.. hij zou wel leuk zijn als zowel PSV, Feyenoord en Ajax in de C.L. zitten.


Posted by raoel on May-21-2001 19:02:

Red face

ik kan het best niks zeggu
denk ik

jullie weten toch wel wa ik denk

En bedankt voor de positieve reacties

quote:
Originally posted by Remy D
Ik hoop dat twente wint. En dat Kezman een doodschop krijgt.


vooral dat laatste
en
quote:
Originally posted by Blik


volgens mij is die vieze bosaap al geblesseerd


ook leuk

maar uuh

quote:
Originally posted by Blik


ok je bent gequote

kijk je weleens in de chill-out forum, daar staat een enorm grote thread van WVG, ongeveer 250 replies, allemaal over voetbal. daar staan ook threads over wielrennen, formule 1 etc...


ik bedoelde eigenlijk dat iemand een club (waarschijnlijk twente) in zou vullen op de puntjes, maar ok

Ik kan hier ook maar met een persoon praten of zo :
quote:
Originally posted by moogwai


Hier nog een supporter van de beste ploeg van Nederland
Donderdag ff de dubbel pakken natuurlijk

Maar het boeit me ook niet of Ajax de CL gaat halen.... liever het brabants clubje RKC

Nee serieus.. hij zou wel leuk zijn als zowel PSV, Feyenoord en Ajax in de C.L. zitten.


Met moogie kan je dus buurten (kletsen in het nederlands

Brabantse nachten zijn lang

HOUDOE EN BEDANKT


Posted by MetzZ_!! on May-21-2001 19:05:

Smoking ..umm..something

Euh... AJAX gaat het wel redden....denk ik...


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.