TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gaat Ajax de Champions League voorronde halen?
Pages (4): [1] 2 3 4 »
nou wat denken jullie.....zouden de godenzonen uit Amsterdam er nog in slagen om zich voor de CL voorronde te plaatsen dus derde te worden op de laatste speeldag van de competitie....... tell me
nou, ze hebben een kans, Roda moet gewoon keihard verliezen van RKC, en als AJAX gewoon wint van AZ (niet al te moeilijk dacht ik zo) zijn ze 3de, als Ajax verliest zijn ze dik de lul want dan worden ze met een beetje pech nog 7de gewoon
oh ja, Roda mag ook gelijk spelen an Ajax winnen, dan is ajax ook 3de
hebben jullie dat doelsaldo gezien van ajax, dat is echt goed!!!!!! (niet beter dan PSV, maar dan nog hebben ze het meest gescoord van allemaal)
hmmmm...met een beetje geluk wel, denk ik.....ik hoop t voor ze


het maakt geen reet uit, feyenoord gaat naar de cl en daar gaat het om
Ajax wordt gewoon derde en pakt volgend jaar gewoon die cup met de grote oren als de underdog. 


RKC verliest nooooooit thuis van Roda JC die Martin Jol is gebrand op het moment en wil ook zeker Europa in met zijn ploegie en ik gun het hem van harten...
EN ik ga ook zeker geld zetten op Ajax en RKC 
Ajax moet CL halen Want dat is beter van het nederlands voetbal. Het gaat wel spannend worden zondag! Bij Roda speelt de 3e doelman mee Omdat Kalac naar australie is voor een bruiloft en Roorda is geblesseert. Dus Rck gaat lekker winnen en Ajax ook!
Ja ik hoop echt dat ze het halen...want het was al erg genoeg om tegen die kakkerlakken te verliezen.
Maar ja RODA hoort niet in de CL die gasten worden meteen uitgeschakeld...AJAX IS GEWOON DE CLUB 


Ik moet nog ergens het singletje Ajax=ART hebben liggen. Best wel geinig..
Voetbal....wasda?
| quote: |
| Originally posted by M5 Voetbal....wasda? |
voetbal 
Ik vrees dat Ajax het niet gaat halen...Roda JC zal wel gewoon winnen de volgende competitieronde 
WTF moet RKC in de CL doen???
Alleen maar schande resultaten neerzetten.
Ik ben Ajax fan en ook al spelen ze 2 seizoenen echt stront voetbal,Ajax moet CL voorronde halen.Anders is het echt heel zielig.Heb je niet gehoord.Als Ajax dit jaar geen Europees voetbalt haalt is het voor het eerst sind 32 jaar.dat ajax geen Europees voetbal haalt.Toen waren ze 13de geeindigd.
GREETZ!!
ik hoop het dat ajax het haalt,
het zou goed zijn voor het nederlandse voetbal (zie je het voor je Roda JC-Real Madrid)
en ik mag dan wel een boerke zijn uit ammerzoden, ben ajaxied in hart en nieren dus dat is ook een reden
Ik heb er alle vertrouwen in. En RKC wint gewoon van Roda en gaat dan UEFA spelen.
Trouwens Dick Jol fluit de Champios Leage finale.
wel kewl voor hem. Ik denk dat die duitsers gaan winnen.
ik vind alles best als CAMBUUR maar promoveert!!!! 
| quote: |
| Originally posted by basvh ik hoop het dat ajax het haalt, het zou goed zijn voor het nederlandse voetbal (zie je het voor je Roda JC-Real Madrid) |
Nee Telstar promoveert. Kees is terug en gaat gewoon ff die nacompetitie winnen. 
| quote: |
| Originally posted by Remy D Ik heb er alle vertrouwen in. En RKC wint gewoon van Roda en gaat dan UEFA spelen. Trouwens Dick Jol fluit de Champios Leage finale. wel kewl voor hem. Ik denk dat die duitsers gaan winnen. |
Ook al ben ik die hard voor DE CLUB (zie mijn logo
)Ik hoop voor het nederlands voetbal dat ajax het haalt want volgend jaar hebben zei een beter team dan roda / rkc en ook feyenoord (nee aan P.S.V. kunnen ze zeker nog niet tippen)
Ik lach me dus wel rot als ze het niet halen 



















Opzich verdient ajax gezien het spel wat ze laten zien wel niet (want als ze het halen is het alleen vanwege de individuele klasse die SOMMIGE (1 of 2 
)hebben maar als ze na 34 wedstrijden op de 3e plaats staan hebben ze het gewoon beter gedaan dan de andere.
En ik verwacht ook dat ze het halen.
Maar sinds wanneer hebben wij het hier over voetbal, wel lachen trouwens. kunnen we vaker doen.
Ik geloof dat ik hier als P.S.V. supporter wel in de minderheid ben.
Valencia wint de CL
En donderdag wint ......(vul zelf maar in) de amstel cup finale (zijn er ook nog tukkers aanwezig :eek
hier verwacht ik dus wel een quote van 
Ik hoop dat twente wint. En dat Kezman een doodschop krijgt. 
| quote: |
| Originally posted by Remy D Ik hoop dat twente wint. En dat Kezman een doodschop krijgt. |
| quote: |
| Originally posted by raoel Maar sinds wanneer hebben wij het hier over voetbal, wel lachen trouwens. kunnen we vaker doen. hier verwacht ik dus wel een quote van |
PSV
| quote: |
| Originally posted by raoel Ik geloof dat ik hier als P.S.V. supporter wel in de minderheid ben. |



ik kan het best niks zeggu
denk ik
jullie weten toch wel wa ik denk 
En bedankt voor de positieve reacties
| quote: |
| Originally posted by Remy D Ik hoop dat twente wint. En dat Kezman een doodschop krijgt. |
| quote: |
| Originally posted by Blik volgens mij is die vieze bosaap al geblesseerd |
| quote: |
| Originally posted by Blik ok je bent gequote kijk je weleens in de chill-out forum, daar staat een enorm grote thread van WVG, ongeveer 250 replies, allemaal over voetbal. daar staan ook threads over wielrennen, formule 1 etc... |
| quote: |
| Originally posted by moogwai Hier nog een supporter van de beste ploeg van Nederland ![]() Donderdag ff de dubbel pakken natuurlijk ![]() Maar het boeit me ook niet of Ajax de CL gaat halen.... liever het brabants clubje RKC ![]() Nee serieus.. hij zou wel leuk zijn als zowel PSV, Feyenoord en Ajax in de C.L. zitten. |

Euh... AJAX gaat het wel redden....denk ik...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.