TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מזל טוב אלי


Posted by Hell_Copter on Feb-19-2003 22:12:

Party Hat מזל טוב אלי

יש היום לאלי (בלק דרגון) יום הולדת
אז בואו כולם נאחל לו מזל טוב ונקווה שהוא יצליח להכנס לפורום כבר


Posted by NyKoN on Feb-19-2003 22:38:

הוא לא מצליח??
:/

מזל"ט אחי!


Posted by Sm0keMachine on Feb-19-2003 22:42:

Jester

Happy Birthday

למה הוא לא מצליח להכנס?


Posted by HyPeRSoNiC on Feb-20-2003 06:19:

מזל טוב אחי!!!!!!!


Posted by Tarantula on Feb-20-2003 06:38:

Re: מזל טוב אלי

quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש היום לאלי (בלק דרגון) יום הולדת
אז בואו כולם נאחל לו מזל טוב ונקווה שהוא יצליח להכנס לפורום כבר


גנבת לי@#@#$% ועוד אחרי שאני הזכרתי לך


חחחחח... הוא לא במצב של להיכנס עכשיו לפורום נראה לי....
חחחחחחח...

מזזלל טטווובבבבב!@##$%&%^
אלושה!@
לך חגוג כמווו שצריך
(הייתי מוסיפה עוד חיוכים,וסמיילים, אבל איבדתי את הכתובת....)


Posted by fishfish on Feb-20-2003 08:36:

מזל טוב אלי!
עד כמה שאתה רוצה...


Posted by Rising on Feb-20-2003 08:59:

מזל טוב אחי


Posted by Sniper on Feb-20-2003 11:27:

happy birthday bro!!!:]


Posted by m0sh on Feb-20-2003 11:33:

מזל טוב ! ! ! !!!!!!
בן 19
yay!!



הוא לא זוכר את הסיסמא שלו ושהוא מכניס את האי מייל שלו זה אומר שזה לא תואם.....

/:


Posted by TinkerbeL on Feb-20-2003 12:00:

מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by Hell_Copter on Feb-20-2003 12:55:

quote:
Originally posted by Trance man
Happy Birthday

למה הוא לא מצליח להכנס?


כי הוא איבד את הסיסמה שלו....
וכן אלונה הוא רוצה להכנס
ושקט את... זה שאת לא פתחת זה אשמתך...


Posted by luckystrike on Feb-20-2003 18:55:

מזל טוב אח שלהם !!!


ותירשם מחדש אחי !
מה הבעיה ?


Posted by BlueHawk on Feb-20-2003 19:07:

מזל טוב גבר
עד 120.454


Posted by itamarsan on Feb-20-2003 22:31:

אלי מזל טוב אישש ותמשיך להיות אחלה ככה
בהצלחה בהמשךך


Posted by Hell_Copter on Feb-20-2003 23:17:

quote:
Originally posted by luckystrike
ותירשם מחדש אחי !
מה הבעיה ?


אני מאמין שהוא רוצה את אותו ניק...
ולשמור על הפז"מ כמובן...


Posted by Ariels on Feb-21-2003 01:30:

מזל טוב יא צעיר
צ'ונגימונגי


Posted by DjChook on Feb-21-2003 01:45:

mazal tov man !



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.