TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- IMPULZ gaat niet door????
Pages (2): [1] 2 »
Op het Sensation-forum (jaja, waar je je informatie tegenwoordig wel niet vandaan moet halen!)
wordt door verscheidene mensen beweerd dat Impulz niet doorgaat. Een iemand zou zelfs vanochtend de gemeente Eersel gebeld hebben. Daar bevestigden zij het gerucht dat Impulz wordt gecanceled. De reden is dat Impulz de vergunningen niet rond kreeg ofzo!!?!?
Is er iemand hier die er wat meer van weet... is dit bijvoorbeeld maar gelul of gaat het gewoon echt niet door???
dat ozu erg jammer zijn want de line up was wel erg gaaf...
maar ja SENSATION FORUM Dat zegt al een hoop
| quote: |
| Originally posted by Akira dat ozu erg jammer zijn want de line up was wel erg gaaf... maar ja SENSATION FORUM Dat zegt al een hoop |
Ik ging toch al niet.. Maarja nu gaan er wel weer mensen naar Mysteryland en Dancevalley. 
Nou, nu Impulz misschien niet door gaat, zit ik er serieus over te twijfelen om gewoon naar Sensation te gaan eigenlijk!!!
Mysteryland, lijkt me echt niks... line-up vind ik al niet bijzonder en de hele sfeer/ opzet van het feest spreekt me ook niet echt aan.
Hmmm, als een feest niet doorgaat, dan zullen daar toch ook wle melding van maken op de site. Op de site van Impulz is daar niets over te lezen, dus ik betwijfel het nog op dit moment.
Mocht het wel het geval zijn, dan zou dat erg zonde zijn.
Greetz
Wat een slap geouwehoer zeg.......
Als Impulz niet doorgaat zal het eerst bekend gemaakt worden op de site...........is dus niet het geval.......
Dus wat die foute sensation-kids nu zeggen is gewoon dom...........zullen wel teveel TMF kijken ofzo...
stomme pubers........
De Groeten
NEEEEEEEEEEEEEEE
Laat het aub niet waar zijn.
Ik kan er nu op de fiets heen (10 minuten)en kruipend terug
Een vette line-up
Ik heb zelfs al kaartjes
Maar
Ik geloof er toch al niks van want nergens op het internet of waar dan ook is daar een melding van gedaan dus volgens mij is het "stierenstrond"
Maar ja, je weet maar nooit.
Ik ben al sinds vanmiddag toen een vriend van me dat ook zei al aan het zoeken maar nergens is iets te vinden. Ook andere mensen hier uit de buurt weten van niks dus ik geloof het niet
Let's hope it's positive like it always is
Ik wil jullie allemaal niet te leur stellen maar ik hoorde van een vriend van me dat het echt niet door ging. Hij was van plan om er heen te gaan maar ik hoop het beste voor iedereen die daar een feesie wil gaan bouwen.
inside info
ik heb van iemand via via wat inside info gehad
misschien is dat wel iets te veel van het goede want hij zit niet echt in de organisatie maar deze man bouwt zulke feesten altijd mee op dus heeft hij wel veel info hierover
via via heb ik van hem dat het nog niet defintief is dat het doorgaat want nog niet alles is rond maar het gaat bijna zeker door want zij hebben zelf nog niks van de gemeente gehoord en het lijkt me dat IMPULZ dat toch zelf als eerste krijgt te horen.
En dat er nog niks op de zite staat lijkt me logisch, Want stel dat de organisatie al weet dat gemeente eersel het gaat cancellen zullen ze dit niet op de site zetten omdat zij eerst zullen proberen om dit alsnog door te laten gaan en niet onnodig paniek bij het publiek veroorzaken.
Ik zal kijken of ik nog wat meer info kan krijgen.
In een of ander dagblad stond ook dat ze het mogelijk naar 1 september willen verschuiven omdat 30 juni al niet haalbaar is ivm de vergunning-perikelen.
Dus ik weet het niet.....
nu maar hopen dat het wel doorgaat...de IMPULZ feestjes zijn meestal altijd wel erg GAAF
| quote: |
| Originally posted by Jukx In een of ander dagblad stond ook dat ze het mogelijk naar 1 september willen verschuiven omdat 30 juni al niet haalbaar is ivm de vergunning-perikelen. Dus ik weet het niet..... |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Wat een slap geouwehoer zeg....... Als Impulz niet doorgaat zal het eerst bekend gemaakt worden op de site...........is dus niet het geval....... Dus wat die foute sensation-kids nu zeggen is gewoon dom...........zullen wel teveel TMF kijken ofzo... stomme pubers........ De Groeten |
Heel erg spijtig!!!!
Heel jammer dat Impulz niet doorgaat!!! Het is zoals ze van UDC zeggen op de site: "een gemiste kans voor de gemeente Eersel".
Dance leeft heel erg in Brabant en dit zou na Mysterland '96 weer het grote buitenfestival in Brabant zijn. (Als ik me het goed herinner). Helaas dat sommige gemeenten er zo over moeten denken. Raar dat grotere evenementen als popfestivals wel gewoon door kunnen gaan. Niet perse in Eersel. Lijkt mij toch ook moeilijk om daar de logistiek voor te regelen.
Ik hoop dat in de toekomst gemeenten niet eerst "groen licht" geven en daarna alles afblazen. Het is gewoon pure angst voor iets dat ze niet kennen.
Echt heel erg zonde.
Greetz,
Een teleurgestelde Impulzfan
| quote: |
| Originally posted by Obi Gossie, waren die 'foute sensation-kids' toch misschien wel wat beter geinformeerd dan de die hard addict als jij..? check www.impulz.nl |


| quote: |
| Originally posted by Akira gossie jij neemt het ook altijd op he voor die ID&T??en wil het liefst ons ook lekker afkraken...maar ja ik vind het wel mooi want ik doe gewoon even hard mee om mannekes als jij af te zeiken hehehe ![]() ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Robvef Als ik het niet fout heb (99,9% zeker weten van niet) dan werkt hij bij ID&T. Greetz |

98 SVC buddy hehehe
| quote: |
| Originally posted by Akira dat weet ik ook wel robbie ![]() 98 SVC buddy hehehe |
| quote: |
| Originally posted by Akira gossie jij neemt het ook altijd op he voor die ID&T??en wil het liefst ons ook lekker afkraken...maar ja ik vind het wel mooi want ik doe gewoon even hard mee om mannekes als jij af te zeiken hehehe ![]() ![]() |
Ehhh Blik, ik wil niet echt lullig doen, maar ik zal hieronder even het verhaal neerzetten. Pas op hij is lang.
| quote: |
IMPULZ, het succesvolle dance-festival gaat niet door. Tot onze grote spijt hebben wij deze eerste outdoor editie moeten aflasten. Onder druk van MKZ hebben wij tot op het laatste moment oplossingen hebben moeten bedenken, om Impulz toch door te kunnen laten gaan, hetgeen niet is gelukt. Het resultaat is dat wij, UDC, naast een financieel verlies zullen moeten accepteren, ook een verklaring aan ons publiek verschuldigd zijn. Bij deze een korte uitleg. Op 30 juni zou het festival op recreatiegebied Bussloo worden georganiseerd. Doordat Bussloo in het MKZ-gevarengebied is gelegen hadden wij als organisatie in overleg met de gemeente Voorst besloten het festival niet door te laten gaan op deze locatie, en uit te wijken naar een andere locatie welke niet in het MKZ-gebied is gelegen. Deze locatie zou worden het E3 Strand Eersel, onder Eindhoven. De Gemeente Eersel was in eerste instantie zeer positief, alsmede de regio politie Eersel. Bovendien leek de bereidwilligheid van vooral de burgemeester voor ons de doorslag te geven. De vergunning zou worden afgegeven nadat er nog wat punten op gebied van logistiek (pendelbussen, parkeren e.d.) in overleg zouden worden uitgewerkt. Heel logisch dat logistieke voorbehoud, maar naar onze mening en in onze ervaring 'groen licht' om te starten met de promotie. Een uitgewerkt draaiboek en goede logistieke plannen werden door onze afdeling vergunningen uitgewerkt. Binnen de gemeente Eersel was intussen intern een tweekampenstrijd ontstaan, tussen voor- en tegenstanders van een Impulz in Eersel. Blijkbaar is de groep tegenstanders binnen de gemeente Eersel groter geworden en heeft de gemeente te kennen gegeven plots geen medewerking meer aan het festival te kunnen geven, ondanks dat men, ook volgens eigen zeggen zeer sterk een andere indruk heeft gewekt. Zo zou de locatie opeens volgens de gemeente ongeschikt zijn voor grootschalige evenementen. De logistieke mogelijkheden zouden niet voldoende zijn om grote stromen verkeer in goede banen te leiden, vergeten wordt wel dat op een zonnige dag er soms ook wel 25.000 mensen op het E3 strand te gast zijn. Voor ons als organisatie onbegrijpelijk en geeft voor ons duidelijk aan dat er eigenlijk geen evenementen op het E3 Strand mogelijk te zijn. Diverse oplossingen zijn door onze organisatie aan de gemeente Eersel aangedragen, waaronder een extern parkeerterrein bij Einhoven en dan pendelen naar de locatie, maar de gemeente wil niets organiseren op evenementen gebied. Waar een wil is is een weg, maar dat gaat in Eersel helaas niet op. Er is eenvoudigweg geen wil, en de vele wegen die wij toonden om alle gerezen bezwaren weg te nemen, werden gewoon genegeerd. Voor een recreatiegebied als het E3 Strand, met groei-ambities, een gemiste kans. Het is daarnaast ook zeker voor de gemeente een gemiste kans, want het festival IMPULZ 'leeft' enorm in de regio Eersel / Eindhoven en is zeer populair onder de dance liefhebbers. Wij hebben er echt alles aan gedaan om voor de Impulz fans goede alternatieven te vinden. Helaas, helaas, hebben wij weer eens moeten constateren dat Nederland een groot gebrek heeft aan geschikte buitenlocaties, die worden bestuurd door mensen die verder kijken dan alleen de eigen achtertuin. Want het is uiteindelijk de angst die regeert!!!! Wij hebben dan ook besloten om niet verder in discussie te gaan met de gemeente Eersel en geen verdere energie te verliezen in een gemeente die geen evenementen wil. Naar alle waarschijnlijkheid zullen we het festival later dit seizoen, zaterdag 1 september, laten plaatsvinden op de 'thuisbasis', recreatiegebied Bussloo. Wij bieden onze excuses aan hoe de zaken gelopen zijn en denken dat we als organisatie ons uiterste best hebben gedaan voor onze trouwe bezoekers om het festival op 30 juni plaats te laten vinden. Mensen die inmiddels een kaartje hebben gekocht kunnen deze ruilen tegen een ticket voor de opnieuw geplande Impulz (1 September) of hun geld vanaf 1 juni a.s. terug ruilen tegen het geldige entreebewijs. |
| quote: |
| Originally posted by Robvef Tja, ik dacht laat ik het voor de zekerheid maar even neerzetten. 98 SVC was lachen. Werkt die Laura Benvenutti(??) er ook nog steeds. Wat was/is dat een trut zeg. Of Hans Fr�ling(??), onze neurotische Multimedialeraar Greetz |
| quote: |
| Originally posted by Akira Jongen maak je toch niet druk...ik heb ten eerste helemaal geen hekel aan jou en dat je het voor ID&T opneemt je grootste recht hoor.Dat mijn mening anders is onderhand ook wel duidelijk.Maar ja sommigen willen gewoon lekker zeiken laat ze gewoon...want als je er op ingaat krijg je toch van die eindeloze saai discussies. Ik vind het gewoon wel es leuk om mensen te stangen ![]() |
is ook wel eens leuk ja.
tijd om mijn post te deleten, ik wil niet voor lul staan
| quote: |
| Originally posted by Blik tijd om mijn post te deleten, ik wil niet voor lul staan |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.