TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie studeert waar?
Pages (3): [1] 2 3 »
Wie studeert waar?
Ik heb zo het vermoeden dat best veel TA'ers dichter in de buurt van elkaar komen dan ze zelf weten...
Ben benieuwd wie op dezelfde 'school' zit als ik.
Ik doe:
Technische Natuurkunde @ TU Delft
School voor Communicatiesystemen - Hogeschool van Utrecht
(nieuwe naam wordt: Academie voor Digitale Communicatie)
Nederlandse taal en cultuur - Rijksuniversiteit Groningen (voor de verandering
)
Re: Wie studeert waar?
| quote: |
| Originally posted by Stivvekk Ik heb zo het vermoeden dat best veel TA'ers dichter in de buurt van elkaar komen dan ze zelf weten... Ben benieuwd wie op dezelfde 'school' zit als ik. Ik doe: Technische Natuurkunde @ TU Delft |
IT aan de HRO in Rotterdam dus, metro Coolhaven
Is meer een mustafa ali ben osama schaapieneukinaarsie opleiding vanwege het extreem hoge aantal allochtonen die het ook niet gaan redden (is niet racistisch bedoeld, maar sommige zitten dus echt voor jan joker daar). Ik heb het er niet bepaald naar me zin maar goed, je moet toch wat he.
Informatica aan de Universiteit Twente.
| Originally posted by -=Freezel=- School voor Communicatiesystemen - Hogeschool van Utrecht (nieuwe naam wordt: Academie voor Digitale Communicatie) |
Re: Re: Wie studeert waar?
| Originally posted by stampertje Zou je best is gelijk in kunnen hebben, ik doe Bouwkunde in Delft |
ik doe MAVO
| Originally posted by Chicane IT aan de HRO in Rotterdam dus, metro Coolhaven Is meer een mustafa ali ben osama schaapieneukinaarsie opleiding vanwege het extreem hoge aantal allochtonen die het ook niet gaan redden (is niet racistisch bedoeld, maar sommige zitten dus echt voor jan joker daar). Ik heb het er niet bepaald naar me zin maar goed, je moet toch wat he. |
Volgens mij is die school echt officieel de meest vrouw-loze-school in Nederland
Ik zit ook op de school voor communicatiesystemen In Utrecht !!! zo zo zitten er dus meerdere op!
Maar wat is het toch een verschrikkelijk kutschool zeg gelukkig is dit mijn laatste jaar en ben ik er van af...
Re: Re: Re: Wie studeert waar?
| Originally posted by Stivvekk Ik heb zo het vermoeden dat best veel TA'ers dichter in de buurt van elkaar komen dan ze zelf weten... Ben benieuwd wie op dezelfde 'school' zit als ik. Ik doe: Technische Natuurkunde @ TU Delft |
| Originally posted by stampertje Zou je best is gelijk in kunnen hebben, ik doe Bouwkunde in Delft |
| Originally posted by Spinnin Jack Ik woon in Delft |
| Originally posted by ScuL Typisch, ik ook. (3e jaar) |
| Originally posted by Akira Ik zit ook op de school voor communicatiesystemen In Utrecht !!! zo zo zitten er dus meerdere op! Maar wat is het toch een verschrikkelijk kutschool zeg gelukkig is dit mijn laatste jaar en ben ik er van af... |
.
Ik doe net als Jappio bedrijfskunde op de Erasmus in Rotterdam 
Voorlopig nog MBO middenkaderopleiding voor kantoorautomatisering op het scutos college te Utrecht. Bijna klaar! En dan hierna naar de Hogeschool van Utrecht voor een HBO Information Enginering, of HBO bedrijfs Management.
Ben er nog neit over uit....
Hi all,
Ik studeer klinische chemie aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen 
Greetings,
Blighty
| Originally posted by Chicane IT aan de HRO in Rotterdam dus, metro Coolhaven Is meer een mustafa ali ben osama schaapieneukinaarsie opleiding vanwege het extreem hoge aantal allochtonen die het ook niet gaan redden (is niet racistisch bedoeld, maar sommige zitten dus echt voor jan joker daar). Ik heb het er niet bepaald naar me zin maar goed, je moet toch wat he. |

studeer international business and management studies aan de hanzehogeschool in groningen. vorig jaar was het nog internation economics & business aan de RuG (groningen). volgend jaar misschien CE aan de hanze.
Ce op saxion hogeschool ijselland (ja die van die fraude
)
owja in deventer
International Business aan de Universiteit van Tilburg
GreetZ, DC
Communicatie in Den Haag aan Hogeschool InHolland
| Originally posted by Jappio Lol daar zat ik vorig jaar dus ook Volgens mij is die school echt officieel de meest vrouw-loze-school in Nederland |
Ik weet niet precies in welk jaar je zit maar zodra de stage er aankomt vallen heeeeeeeeeeel veel van dat soort mensen af ![]() Nog een paar maandjes en ik ben er gelukkig weg ![]() |
Bedrijfskundige Informatica aan Saxion Hogeschool Enschede
4e Jaars Biomedische Wetenschappen aan de Vrije Universiteit (VU) in Amsterdam. Loop momenteel stage in het VU-ziekenhuis...