TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Starmaker?? Pffffffffff......
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Posted by MetzZ_!! on May-22-2001 17:45:

Unhappy

NEEEEE!!! Ik moet het ff kwijt!! Helemaal Tuureluus wordt ik ervan! Starmaker op tv, Starmaker op de Radio... Mijn vriendin... ja hoor.. naar het concert van starmaker aanstaande donderdag! BAH! Ze staan GVD met 3 nummers in de hitlijsten...overal STARMAKEEEEEEEEER! This is too much!! I can't take it anymore!

Posted by michiel on May-22-2001 17:54:

ze staan ook nog in de hmh ook

later

michiel

Posted by tango on May-22-2001 17:57:

Zal ik je een touwtje met een lus opsturen metz?

grtz,
TNG

Posted by Dj Lex on May-22-2001 18:15:

Talking

Ik vind het ook zielig hoor dat Starmaker. Zielige gasten die allemaal opgeleid worden om later artiest te worden. Nou ik vind het en stelletje losers die niet echt lekker zingen en niet kunnen dansen.

mzzl

Posted by MetzZ_!! on May-22-2001 18:27:

quote:
Originally posted by tango
Zal ik je een touwtje met een lus opsturen metz?

grtz,
TNG

Neee...liever een bom... voor op het starmaker-huis!

Maar dan wel met Bouchra en Anna eruit he

Posted by Blik on May-22-2001 18:39:

ik weet niet, ik begon het eigenlijk wel grappig te vinden de laatste tijd

(flame me maar)

Posted by Dj Lex on May-22-2001 18:54:

Jezus je begon het leuk te vinden????

Wat is dat nou, dus je vind het leuk als een paar van die overjarige pubertjes doen alsof ze goed kunnen zingen en eigenlijk 1 grote publiciteitsstunt zijn. One day fly moet je maar is goed luisteren, dan begrijp je een beetje dat dat starmaker alleen maar om het geld te doen is. Oh en we mogen ze geen Starmaker meer noemen he, maar Kaotic ofzo. geweldige naam, maar niet heus.

Oh Blik verder ben je een toffe gozer hoor, maar Starmaker kan echt nit.

laterzzz

Posted by Blik on May-22-2001 18:58:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Jezus je begon het leuk te vinden????

Wat is dat nou, dus je vind het leuk als een paar van die overjarige pubertjes doen alsof ze goed kunnen zingen en eigenlijk 1 grote publiciteitsstunt zijn. One day fly moet je maar is goed luisteren, dan begrijp je een beetje dat dat starmaker alleen maar om het geld te doen is. Oh en we mogen ze geen Starmaker meer noemen he, maar Kaotic ofzo. geweldige naam, maar niet heus.

Oh Blik verder ben je een toffe gozer hoor, maar Starmaker kan echt nit.

laterzzz

sorry man, ik weet ook niet hoe het komt, misschien komt het omdat mijn moeder altijd kijkt, en dan kijk ik eigenlijk automatisch mee

een andere verklaring heb ik niet

Posted by D�eame� on May-22-2001 19:04:

Als je het dan toch kijkt, kijk het dan voor de mooie vrouwen(voor zover die d'r in zitten dan!)

Posted by Dj Lex on May-22-2001 19:15:

quote:
Originally posted by D�eame�
Als je het dan toch kijkt, kijk het dan voor de mooie vrouwen(voor zover die d'r in zitten dan!)

Ja wie dan he???

Sita ofzo, maar die heb een geweldige wipneus. Bouchra ofzo die gaat wel. En die anderen ken ik allemaal niet. Die gasten zijn allemaal homo volgens mij

Posted by D�eame� on May-22-2001 19:19:

quote:
Originally posted by Dj Lex

Ja wie dan he???

Sita ofzo, maar die heb een geweldige wipneus. Bouchra ofzo die gaat wel. En die anderen ken ik allemaal niet. Die gasten zijn allemaal homo volgens mij

quote:
Originally posted by MetzZ_!!

Neee...liever een bom... voor op het starmaker-huis!

Maar dan wel met Bouchra en Anna eruit he

De quote van MetzZ lijkt me voldoende!

Posted by Bellie on May-22-2001 21:11:

ik heb het nu wel tig keer gezien en alle tig keren was het omdat ik ene vriend van me ging ophalen.en telkens als ik binnenkom is zijn moeder die bullshit aan het tjekken.Echt het meest trieste programma wat er is man.OMFG.Ik kijk nog liever naar Big diet.daar gebeurt nog wat actie tenminste.
Ja die mensen daar bij starmaker hebben een goeie harde punter nodig.sjjjjongge.........

GREETZ!!

Posted by Robvef on May-22-2001 21:27:

quote:
Originally posted by D�eame�

De quote van MetzZ lijkt me voldoende!

Ben het er helemaal mee eens!!!!

Posted by Akira on May-22-2001 21:30:

Thumbs down

Ik vind die gasten echt een stelletje homo's en ze kunenn al helemaal niet zingen.eentje van die gasten gaat nog wel maar die andere twee die lijken gewoon echt dikke nichten..
Het is echt een klote programma..

Ja okay anna is wel cool maar ja die heeft ook van die grote geile oorbellen

Posted by Remy D on May-22-2001 21:37:

Ik vind het TRIEST. Dan vind ik Big Diet leuker, daar maken ze nogal vaak ruzie....

En Anastacia is de winnaares van de Amerikaanse Starmaker en die is echt wel LEKKER . Maarja zo'n Babe zit natuurlijk weer niet in de nederlandse uitvoering.

Posted by Henkie_henk on May-22-2001 21:47:

Nie fokke met *maker ja!... toevallig heeft die anna mooie volle.. ik bedoel kan ze mooi zingen.. en die rachel is met genoeg make-up ook niet verkeerd.. over bouchra of whatever heb ik t maar nie.. en over sjitta t varkentje heb ik t ook maar nie

Maar voor de rest kijk ik het best vaak vooral de herhaling snachts.. lol

Posted by D�eame� on May-23-2001 08:50:

quote:
Originally posted by Akira

Ja okay anna is wel cool maar ja die heeft ook van die grote geile oorbellen

Dat is om d'r benen in te leggen als ze aan het......je snap em wel!!

Posted by Jukx on May-23-2001 09:16:

Nou, ik vind ook altijd wel lache hoor!!
Dat nummer I Can't Explain is dus echt wel goed!!!!

Posted by Bellie on May-23-2001 09:21:

quote:
Originally posted by Jukx

WTF is er met jou aan de hand gast!!
Je hebt vette avatar en signature van Miss Djax.Maar starmaker liedje vind je goed????Dat botst met elkaar jongen...hehehe

GREETZ!!

Posted by Jukx on May-23-2001 09:35:

quote:
Originally posted by Bellie

WTF is er met jou aan de hand gast!!
Je hebt vette avatar en signature van Miss Djax.Maar starmaker liedje vind je goed????Dat botst met elkaar jongen...hehehe

GREETZ!!

Hahaha, ja ik kan er ook niks aan doen...!

Posted by Robvef on May-23-2001 09:36:

Volgen mij heeft Jukx gewoon een brede muzieksmaak!!!

Posted by M5 on May-23-2001 09:41:

Als ik de TV aan heb staan rondom half zeven dan staat ie toch wel vrij vaak op Starmaker , best wel lache hoor...

en zoveel anders leuks is er ook NIET ....beetje waardeloos die tv laatste paar weken ...ach komt door de zomer..

Posted by Glaniskanis on May-23-2001 09:45:

Mijn zussie is er ook verslaafd aan dus dan ga ik altijd maar ff internetten
Maar wat is dat nou voor een gezeik over die mooie vrouwen.
Dan kun je nog beter die nieuwe clip van DJ Jean bekijken aangezien de vrouwen daarin veel mooier zijn
Gewoon volume dempen en lekker ff naar die Penthouse Pets kijken

Greetz,
Glaniskanis

Posted by Dwingo on May-23-2001 16:59:

quote:
Originally posted by Jukx

Ik ben het hier best mee eens. Alleen kan ik die rotkop van Stefan niet uitstaan. Supergirl is ook lang niet verkeerd, ookal is het een cover.

De manier waarop die kindjes de top100 ingeschopt worden vind ik niet kunnen (lang leve het initiatief van Jack Spijkerman), maar sommige liedjes zijn lang zo erg nog niet.

En Henkie_Henk: Sita heeft een in der kop gestompte neus, maar toch heeft ze iets.

En voor iedereen die Anna wel kan hebben: dat wijf is zo bekakt dat ze zelfs Goois klinkt als ze 'Kut!!!" zegt. Let er maar eens op!!!

Posted by Remy D on May-23-2001 17:08:

Ik vindt het niks en die liedjes al helemaal niet!!!!!!!!

Maar ONE DAY FLY is wel KEWL!!!

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »