TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kremlin is BACK!!!!!!
Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Posted by magrec on Feb-25-2003 12:47:

Kremlin is BACK!!!!!!

Komrads,
It has been a long time since you've heard from us, but we're back. The long anticipated return of KREMLIN will take place on the 29th and 30th of April, when we will once again host the notorious 2 DAYS OF KAOS event. Now that Amsterdam�s nightlife seems to be losing its momentum, it�s time for KREMLIN to step up again and take over. On the 29th and 30th of April, the troops will return to base, formerly known as Marcanti Plaza and now called XL the Venue. We�ve gathered the following special agents to participate in our coup d��tat:

DAY ONE � 29/04/2003
AREA 1: TI�STO, JAMES HOLDEN, DON DIABLO, MATTHEW DEKAY
AREA 2: SISTER BLISS [FAITHLESS], RUI DA SILVA, MATTHEW DEKAY
AREA 3: FEDDE LE GRAND, DJ ANNEMIEK, BRAM VAN DER LOO

DAY TWO � 30/04/2003
AREA 1: MAURO PICOTTO, KEVIN SAUNDERSON, DJ ASTRID, EDWIN BAZEN
AREA 2: LUCIEN FOORT [6 hours solo]
AREA 3: VICTOR CORAL, DWIN, BRAM VAN DER LOO

Presale for the revolution starts on the 1st of March. A huge run on tickets for KREMLIN�s comeback event is expected, so we advise you to buy your tickets way in advance. Tickets will be available through more than 1000 Ticketbox outlets [www.ticketbox.nl | 0900-9393 - 0,45 ct/pm] nationwide, including all Free Record Shops. To find the nearest Ticketbox outlets, please click HERE .

The following tickets are available:

Ticket price DAY ONE [29/04]: � 35,00 [ex. presale address fee]
Ticket price DAY TWO [30/04]: � 25,00 [ex. presale address fee]
Ticket price 2 DAYS [29/04 + 30/04]: � 50,00 [ex. presale address fee]

Furthermore, KREMLIN will release a double compilation CD on Black Hole Recordings. The compilation CD will be called �KREMLIN presents 2 DAYS OF KAOS� and will be in store from the 15th of March.

See you at 2 DAYS OF KAOS, where KREMLIN will be reunited with the KREMLIN KROWD.

Woeiiii

day one is ook wel heel erg lekker hoor

Posted by Biohazard on Feb-25-2003 12:49:

Lekker dan, helaas kaan ik vanwege mij leeftijd hier niet heen

Posted by Ornadel on Feb-25-2003 12:50:

Wat een godsgruwelijke line up zeg. Jezus....hier moet ik bij zijn. Amen voor Kremlin.

Posted by Miss Proximus on Feb-25-2003 12:50:

Fedde le Grand, die draaide ook op de LP truck waar ik even op geweest ben

zou op zich James Holden wel willen zien, maar om daarvoor 70 piek ofzo neer te leggen..mja

6 uur Lucien Foort is ook niet weg trouwens

Ga jij? Of is dat een stomme vraag

Posted by magrec on Feb-25-2003 12:53:

ik ga 1 van de 2 dagen.
Wil alleen nog weten hoe dat gedoe met hotel arena nu eruit gaat zien.
Anders koop ik een pass partout.

Posted by New Wave on Feb-25-2003 13:09:

jaaaaaaaaaaaaaaa PHAT
Ik ga naar dag 1, Tiesto is echt retelekker!!!! dat wordt weer flink beuQen!!!!

WHOOEEHOEOEEE

Posted by Bouma-Bros on Feb-25-2003 14:30:

Mijn voorkeur gaat uit naar DAG 1. Maar zoals Magrec al zei, ik wil eerst duidelijkheid over Hotel Arena. Sasha, Sander Kleinenberg en Stef geef ik dan toch de voorkeur. Hoewel deze line-up (dag 1) natuurlijk ook top is; Tiesto, James Holden, Matthew Dekay, Rui Da Silva, Sister Bliss..... Ik snap alleen niet waarom Matthew Dekay in zowel zaal 1 als zaal 2 staat??? Daar had ik graag Lemon 8 voor in de plaats willen hebben....

Posted by Partyhardy! on Feb-25-2003 14:40:

Thumbs up

wat een gave line-up zeg! ik baal echt dat er op die dag zoveel vette feesten zijn heb mijn kaartje voor qontact namelijk al binnen.....

Posted by Ornadel on Feb-25-2003 14:44:

Trance addict meeting?

Posted by M5 on Feb-25-2003 20:29:

hmm.. dit magk natuurlijk niet missen... Day 2 dan

Magrec... hoeveel man gaat er eigenlijk in die Area 1??

Posted by Donna on Feb-25-2003 20:57:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
wat een gave line-up zeg! ik baal echt dat er op die dag zoveel vette feesten zijn heb mijn kaartje voor qontact namelijk al binnen.....

Lol,zo dacht ik ook,maarja,dis echt een moeilijke keuze,magoed,anders moeten we allemaal onze qontact kaarten verkopen,nie echt flex

Posted by Eye-Riz on Feb-25-2003 23:03:

HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! jullie gaan ons toch niet in de steek laten he?
nouja, aan de andere kant, verbaast het me niets. Ik zou ook graag op een van die feesten willen feesten. Maar ja, d'r moet toch IEMAND een leuk feest in Utrecht neerzetten...

Posted by Miss Proximus on Feb-26-2003 15:05:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! jullie gaan ons toch niet in de steek laten he?
nouja, aan de andere kant, verbaast het me niets. Ik zou ook graag op een van die feesten willen feesten. Maar ja, d'r moet toch IEMAND een leuk feest in Utrecht neerzetten...

oh ja, d'r is natuurlijk ook nog Nexus!
ik vind dat jullie daar allemaal heen moeten

Grappig dat ze die feesten niet gewoon wat beter concentreren over het hele jaar...maar ja, zelfde liedje als voorgaande jaren.. *zucht*

Posted by DjRV on Feb-26-2003 16:17:

maybe regel ik wel een pre en after party voor de 2 days of kaos voor diegene die beide dagen bezoekn

Posted by New Wave on Feb-26-2003 16:22:

Ik ga naar gene van beide.
Ik ga die dagen zuupen in het durrup

Posted by Ornadel on Feb-26-2003 16:38:

quote:
Originally posted by DjRV
maybe regel ik wel een pre en after party voor de 2 days of kaos voor diegene die beide dagen bezoekn

Afterparty zal iedereen wel heel erg brak zijn

Posted by Ornadel on Feb-26-2003 16:42:

Ik las trouwens dat 30 april deel uit maakt van Mauro Picotto's Meganite tour. Ben erg benieuwd hier naar.

Posted by Ornadel on Feb-26-2003 20:55:

Wat is eigenlijk Nexus? Heb ik nog nooit van gehoord om eerlijk te zeggen. Is dat erg? Moet ik me schamen?

Posted by Original on Feb-26-2003 22:33:

Best wel klote dat er zoveel feesten zijn rond die datum, was al van plan om naar qontact te gaan... opzich zou ik dan dag 2 nog kunnen meepikken (Picotto ) maarja de vraag is of ik (en me komrads) dat trekken.

Dillema

Posted by Ornadel on Feb-27-2003 12:15:

quote:
Originally posted by Original
Best wel klote dat er zoveel feesten zijn rond die datum, was al van plan om naar qontact te gaan... opzich zou ik dan dag 2 nog kunnen meepikken (Picotto ) maarja de vraag is of ik (en me komrads) dat trekken.

Dillema

Ach of je 1 dag of 2 dagen gaat feesten dat maakt niet zoveel uit. De volgende dag ben je toch wel naar de klote.

Posted by Ornadel on Feb-28-2003 12:13:

Weet iemand trouwens wie de cd gaat mixen?

Posted by Little Theseus on Feb-28-2003 18:53:

quote:
Originally posted by Ornadel
Wat is eigenlijk Nexus? Heb ik nog nooit van gehoord om eerlijk te zeggen. Is dat erg? Moet ik me schamen?

JA, ga je schamen

Ik wil naar Kaos-dag 1 gaan en 30 april echt afwachten voor het geval Sasha komt! Mis ik alleen wel nexus!!!

DJRV; als het mooi weer is pre-barbecuen denk ik? Ik woon toch in de buurt nu

Posted by Chicane on Feb-28-2003 19:07:

quote:
Originally posted by Ornadel
Weet iemand trouwens wie de cd gaat mixen?

Een of andere blackhole knakker, want blackhole gaat de cd releasen

Posted by Little Theseus on Feb-28-2003 19:32:

quote:
Originally posted by Chicane
Een of andere blackhole knakker, want blackhole gaat de cd releasen

Alsof we niet genoeg cd's van Tiesto hebben

Posted by Opti on Feb-28-2003 21:58:

quote:
Originally posted by Little Theseus
JA, ga je schamen

Ik wil naar Kaos-dag 1 gaan en 30 april echt afwachten voor het geval Sasha komt! Mis ik alleen wel nexus!!!

DJRV; als het mooi weer is pre-barbecuen denk ik? Ik woon toch in de buurt nu

He hoer, ga naar Dag 2 want ik wil naar dag 2 (en jij moet mee)!! MAUUROOO PICOTTOOO!!!!!

Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »