TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ny Mix eller hur man säger det..hmm
Ny Mix eller hur man säger det..hmm
Endre
1.Marc Aurel - The Sun
2.Steffensen - Dreams Come True
3.Matt Darey - Moody
4.System F - Solstice
5.Shokk - All a little Strange
6.Condor - Velvet Dreams
7.nu-nrg - Dreamland
tankar den just nu....mer review kommer så fort jag fått hem den 
tankar den oxå just nu....mer info sen
första övergången var helt okey men jag tyckte du borde ha ändrat lite med basen så att kickarna inte slog på varandra. Annars e dom andra övergårna bra. Hade inte hört Condor förut, tyckte den var bara sådär. Skönt iaf att mixen började med en klassiker och att den slutade med Nu-NRG - Dreamland, som också är en bra klassiker. Nåt grymt var också det dära skratch ljudet från början...lät ganska coolt.
Helt okey mix men övergångarna kunde ha varit bättre med tanke på att du e grym på det
Bästa övergång: System F -> Shokk
hhmmm..fattar inte det där med första övergången.
tack för kommentarer iallfall. 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.