TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Massive live -sets
Weet iemand een pagina met de live-sets van Massive? Dan heb ik morgen misschien nog wat te luistere als ik (samen met ADK, Blik en WVG) naar die klote exursie maken naar Drenthe als ��n of andere klote veldwerker....
hmm..... Beginnen je aantal post na een tijdje weer opnieuw ofzo?? Ik ben al een tijdje member, en heb een half jaar geleden volgens mij wel meer "gepost" alleen de laatste tijd daar weinig tijd voor gehad...
Nou je kan ze vinden op Raremusicfinder knul. Tenminste dat kon je. Nu weet ik het niet of ze er nog zijn
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Nou je kan ze vinden op Raremusicfinder knul. Tenminste dat kon je. Nu weet ik het niet of ze er nog zijn |
Goddammit English! 
| Originally posted by Paul Griffiths 1 Goddammit English! |
Ik heb eergister daar Marco V gehaald en die vind ik errug lekker. 
Maar gaat nu maar even kijken voor Scott Bond. 
| Originally posted by Paul Griffiths 1 Goddammit English! |
| Originally posted by florenders Weet iemand een pagina met de live-sets van Massive? Dan heb ik morgen misschien nog wat te luistere als ik (samen met ADK, Blik en WVG) naar die klote exursie maken naar Drenthe als ��n of andere klote veldwerker.... |
dat was echt hard, hebben daarom de hele tijd maar beetje 538 zitten te luisteren
| Originally posted by Dwingo Or you lost Paul? The Holland-forum is for the cool people only |