TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy Film by Steve
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Trance Energy Film by Steve
Vi som var p� Trance Energy vet ju hur j�vla bra det var !
�ntligen finns chansen att �teruppleva en gnutta av det i alla fall & f�r dom stackare som inte var d�r f�r en chans att se en glimt av hur det s�g ut 
F�rst ut fr�n mainstage
::Johan Gielen::.

L�ngd::. 25.31 minuter
Fil Storlek::.553Mb
::Cosmic Gate::.

L�ngd::. 32.09 minuter
Fil Storlek::. 675MB
::Tomcraft::.

L�ngd::. 13.43 minuter
Fil Storlek::. 295Mb svcd
::Kai Tracid::.

L�ngd::. 11.44 minuter
Fil Storlek::. 242Mb svcd
Filerna kommer snart att finnas tillg�ngliga �ven i DivX (halva storleken)
Kolla in p� denna sida eller p� FTPn kommande dagar f�r att kunna f� reda p� och ta hem n�st kommande filmer
Tomcraft
Cosmic Gate
F�r att ta hem det hela s� kan ni surfa in p� ftpn via denna adress
ftp://trance:[email protected]:7171
Eller s� anv�der ni ett FTP program med dessa login uppgifter
Adress::. tranz.mine.nu
Login::. trance
Passw::. energy
!!PORT!! 7171
Till en b�rjan kommer FTPn vara nerst�ngd nattetid f�r att rendera n�stkommande filmer.
�vriga konton som SWETA kontot kommer tillsvidare vara nerst�ngt f�r att ge s� mycke bandbredd till detta konto.
F�r b�sta bild kvallitet tycker jag ni ska anv�nda er av Power DVD spelaren, med den kan ni dessutom ta snapshots om ni vill ha en bild fr�n filmen.
F�r m�nga kan dessa filmer vara alldeles f�r stora, s� eventuellt kan jag br�nna ut och ta med mig kopior p� CD till Voyage nu p� fredag eller n�n annan fest. Skicka mig i s�nt fall ett PM.
Ni kommer m�rka att bilden �r r�tt skakig men s� blir det om man har 25�000 personer p� ett och samma dansgolv, l�gg till d�r att jag ofta h�ll armen rakt upp f�r att kameran skulle kunna filma �ver folket och d�rf�r inte heller visste exakt vart kameran pekade.
Jag har valt att f� med s� mycket som m�jligt i dessa videos och att s� mycket som m�jligt anv�nda mig av �kta musik... allts� den som spelades p� filmen, f�r nu i efterhand har jag synkat in och lagt p� orginalmusiken fr�n radio ripparna. Vill ju inte vinkla eller f�rvr�nga verkligheten 
Feedback & komentarer �r mycket uppskattat... 
... Enjoy the trance
/ Steve me kameran 
fan va ballt steve... f�r ta och ladda ner n�r jag kommer hem p� l�rdag 
Filmen �r l�tt sev�rd! 
tracklist?
sitter � tankar sitter � tankar...gielen e gud gielen e gud 
haha ne nu ska vi inte bli fanatiska h�r...har f�tt hem 150 meg so far s� om n�gra timmar f�ru lite feedback 
bra jobbat stefan
Assnygg film! m�kta bra me ljudet.. !!!f�rresten, har du g�tt � blivit crewmember p� TC eller?
jeg da tinke ok so 
lol
it's prolly a wicked vid Steve
Too bad I'm not in it...what am I saying: FUCK I WASN'T EVEN THERE
Hope to meet you again Steve ..LOADS of (k) and (l) 
snyggt gjort
bra film =))
nu v�ntar jag f�rv�ntansfullt p� cosmic gate videon

| quote: |
| Originally posted by ShyTrance cosmic gate |
najs! f�r kolla in videon sen n�r jag kommer hem 
OJ OJ OJ e allt jag kan f� ur mig.....jag kan inte sitta still....helt om�jligt...helt sjukt!!!
finns bara ett s�tt � se den h�r iflmen....med MYCKET h�gt ljud 
j�vligt bra gjord steve, tycker inte det ser s� darrigt ut �nd� trots att du h�ller dne �ver allas huvuden av � till...stabilt � bra 
nae nu m�ste jag kolla vidare!!! 
[edit]
btw ball inledning, s�g mycket profsigt ut 
exakt, introt undrar ja me �ver.. hur fick du till det me den trigonen typ? 
Fan kul att ni gillar den
"Money is nothing, creds is all" ett ordspr�k jag just hitta p� men det g�ller mest i detta sammanhang...
Yeah to bad proxi that you didn�t had a ticket... cause it was wicked... !
Next party we�ll go to together 
As I told you when we meet I can send you the films burned on CDs, but as I understood it right you don�t have a computer ta home anymore... hugs to you 
Glorie... introt best�r av 12 olika delar som �r sammansatt, dels av eget material och dels har jag snott lite fr�n f�rra �rets DVD...
Vad g�ller om jag e member av TC crew l�ter jag va osagt eftersom jag inte vet vad det inneb�r eller kr�ver f�r att vara det. Har bra kontakt med flera av grabbarna d�r iaf.
OMG steve.....
Ser ju nice ut ju....M�ste fixa lite space p� burken f�rst innan man kan ladda den =)
| Originally posted by SteveTranz4ever Vad g�ller om jag e member av TC crew l�ter jag va osagt eftersom jag inte vet vad det inneb�r eller kr�ver f�r att vara det. |
eller du kanske bara har en e-post � vill l�ta det andra vara osagt
joru .. den vare drag i...
j�vligt bra jobbat..
men n�r kommer tracklisten....
forts�tt k�mpa med n�sta DJ...
hare bra // GyLLe
Stackars mig, har ju knappt plats f�r det... 
Mycket snyggt! satt o studsade i dator stolen
v�ntar ot�ligt p� mb cruisen..
-Treo-
Tankar videon nu...tack Steve!
v�ntar dock p� COSMIC GATE ! ! !
..passing through the gates, passing through the gates.....
har kollat nu...riktigt sk�n video... �r det bara jag som l�ngtar till 29:e mars? :P
| Originally posted by zamson har kollat nu...riktigt sk�n video... �r det bara jag som l�ngtar till 29:e mars? :P |
SOM OM

Cosmic Gate �r uppe...
Inom kort kommer filmerna �ven finnas i formatet DivX och f�r d� en h�lften s� stor fil storlek... det formatet kan man dock inte k�ra i DVD jue...
.../ Steve 
| Originally posted by SteveTranz4ever Cosmic Gate �r uppe... |

| Originally posted by SteveTranz4ever Cosmic Gate �r uppe... ../ Steve |
ajajaj 
m�ktig film steve!
sista delen var l�tt sk�nast
bra jobbat igen!