TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 4-elements uitverkocht?


Posted by Enrico on May-22-2001 21:36:

Question

Waar kan ik checken of een event (4-elements dus) is uitverkocht?
Of wie weet of het uitverkocht is of niet?
Bvd


Posted by Bellie on May-22-2001 21:40:

Wat dacht je van proberen een kaartje te halen dan hoor je wel of je een kaartje kan krijgen ja of nee....
Of kijk gewoon op de site.Als het uitverkocht is dan zal het wel daar staan. www.4-elements.nl

GREETZ!


Posted by Akira on May-22-2001 21:42:

neehet is niet uitverkocht


Posted by Robvef on May-23-2001 09:32:

quote:
Originally posted by Akira
neehet is niet uitverkocht


Volgens mij hebben mensen nog dat schrikbeeld van die rellen van vorig jaar in hun hoofd zitten. Ik mag in ieder geval niet hopen dat er zo'n incident als vorig jaar is. Dat hoort niet op een feest.

Mzzl


Posted by Bellie on May-23-2001 09:46:

daarom gaan ik ook niet dit jaar.Ga lekker naar de fun naar Qlubtempo #4.

GREETZ!!


Posted by Robvef on May-23-2001 09:47:

quote:
Originally posted by Bellie
Ga lekker naar de fun naar Qlubtempo #4.

GREETZ!!


Veel plezier!!!! Dat zal ook zeker wel een goed feestje worden.


Posted by Bellie on May-23-2001 12:26:

quote:
Originally posted by Robvef


Veel plezier!!!! Dat zal ook zeker wel een goed feestje worden.


ja psies.Tuurlijk niet zo vet als 4 Elements.Maar zeker vet.
Er komen toch nog zat feesten dus over dees kan ik me echt niet druk maken.Ik vind alles best zolang ik maar naar Qlimax,Dance Valley,Impulz,I Love Techno,Awakenings (festival) kan gaan.deze feesten wil ik zeker voor geen goud missen.
GREETZ!!


Posted by Akira on May-23-2001 14:49:

quote:
Originally posted by Robvef


Volgens mij hebben mensen nog dat schrikbeeld van die rellen van vorig jaar in hun hoofd zitten. Ik mag in ieder geval niet hopen dat er zo'n incident als vorig jaar is. Dat hoort niet op een feest.

Mzzl


nee dat hoort zeker niet op een feest maar ja het is al eenmaal gebeurt en ik had er niks van gemerkt...

ik ben in ieder geval ook niet van de partij dit jaar



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.