TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 4-elements uitverkocht?
Waar kan ik checken of een event (4-elements dus) is uitverkocht?
Of wie weet of het uitverkocht is of niet?
Bvd
Wat dacht je van proberen een kaartje te halen dan hoor je wel of je een kaartje kan krijgen ja of nee....
Of kijk gewoon op de site.Als het uitverkocht is dan zal het wel daar staan. www.4-elements.nl
GREETZ!
neehet is niet uitverkocht
| quote: |
| Originally posted by Akira neehet is niet uitverkocht |
daarom gaan ik ook niet dit jaar.Ga lekker naar de fun naar Qlubtempo #4.
GREETZ!!
| quote: |
| Originally posted by Bellie Ga lekker naar de fun naar Qlubtempo #4. GREETZ!! |
| quote: |
| Originally posted by Robvef Veel plezier!!!! Dat zal ook zeker wel een goed feestje worden. |
| quote: |
| Originally posted by Robvef Volgens mij hebben mensen nog dat schrikbeeld van die rellen van vorig jaar in hun hoofd zitten. Ik mag in ieder geval niet hopen dat er zo'n incident als vorig jaar is. Dat hoort niet op een feest. Mzzl |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.