TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- *** MIDI FILE Cygnus X - Superstring WANTED **

Posted by AirPole on Feb-27-2003 16:14:

Talking *** MIDI FILE Cygnus X - Superstring WANTED **

Hey Ta's,

Ik heb al het hele fuckin' internetje afgezocht, maar ik kan nergens de midi file vinden van cygnus x - superstring.. Aangezien ik m graag wil remixen in rEason heb ik deze file ff hard nodig.. Heeft iemand deze MIDI-file of kent iemand een link naar deze file?? BVD
Latorzzzzzzzzz

Posted by robin on Feb-27-2003 16:20:

hij is dr vast wel,

probeer dit

en dan 1e resultaat

geen idee hoe dat dan gaat klinken maar t valt te proberen

gr

robin

Posted by -TAIS- on Feb-27-2003 16:26:

Als je nu es niet al je threadtitles begint en eindigt met ***, zou een boel schelen. BVD

Latorzzzzzzzz

Posted by AirPole on Feb-27-2003 16:39:

mp3 to midi

Robin i kwil je in ieder geval ff bedanken, maar ik denk dat t progje bagger iz als je de votes bekijkt....

En voor de gast hierboven: en als jij nou es ophoudt met replien op een post terwijl je nix zinnigs over t onderwerp te melden hebt, dan zou t hier ook een stuk beter worden op t forum

Thnx anyway Robin, mzzlsss

Posted by robin on Feb-27-2003 16:43:

vond t zelf ook wel geinig, heb (later) wel nog ff gekeken of t werkte, nope tis echt bagger.. dr staat vast wel ergens iets werkents tussen daar, heb ooit wel zoiets gehad, ook daar vandaan.. nooit gebruikt eigenlijk.. was toen eens met website bezig ofzo..

nouja suc6 dr mee.. graag gedaan

robin

Posted by Passiva on Feb-27-2003 16:55:

Re: mp3 to midi

quote:
Originally posted by TranceZoner
En voor de gast hierboven: en als jij nou es ophoudt met replien op een post terwijl je nix zinnigs over t onderwerp te melden hebt, dan zou t hier ook een stuk beter worden op t forum

Gedraag jij je nou maar eerst volwassen.. Want zo'n reactie is niet heel erg vreemd.

Posted by Opti on Feb-27-2003 16:59:

kut, hij is terug

/ignore TranceZoner

Posted by -TAIS- on Feb-27-2003 18:24:

Re: mp3 to midi

quote:
Originally posted by TranceZoner

Es ophoudt met? Geef mij maar eens 3 posts van mij van het afgelopen jaar waar ik niet iets zinnigs zeg over het onderwerp van de desbetreffende thread?

Posted by eXos on Feb-27-2003 18:27:

back on topic of slot!

Heel simpel

Posted by raoel on Feb-27-2003 18:55:

SLOT !!!!

Posted by Opti on Feb-27-2003 19:10:

ik stem ook voor een slot

Posted by jp on Feb-27-2003 19:13:

Kuisheidsgordel

Posted by eXos on Feb-27-2003 20:46:

Slotje it is!

* * CLOSED * *