TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- דיסני
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Dj-2TaLL on Feb-28-2003 10:05:

Be Cool! דיסני

...מאז שהייתי קטן גדלתי על הסרטים של דיסני
ראיתי את כולם והכול,

אבל בתקופה האחרונה, (בשנים האחרונות הם די נופלים לא)

הייתי משוכנע ששרק ומפלצות בע"ם זה שלהם אז אמרתי טוב אולי יש מגמת עלייה אבל זה לא ואין!!!

מה נסגר איתם בזמן האחרון!?

!!!שימצאו רעיונות טובים יותר לסרטים כיאה לדיסני של שנות ה90

מישהו פה עוד מסכים או שאין לכם מושג על מה אני מדבר?


Posted by Shahar on Feb-28-2003 10:31:

חחחחחחחחח אחי כבר אין להם מה להוציא...
חרשו על אלאדין חרשו על מךל האריות
מה יביאו..
לדעתי הם צריכים ללכת בכיוון הכחול


Posted by DjChook on Feb-28-2003 10:40:

מה ששבר אותם לדעתי הייתה העובדה שהם הפכו לתאגיד שרק אכפת לו מכסף

בגלל זה הם שיחררו סתם סרטי המשך לכל הקלאסיקות

והרי מתי יצא לך לאחרונה לראות את אלאדין 2 ?!

נו באמת, הם פאטתיים..


מה גם אני חושב שהם ניסו / מנסים , לעבור לעידן הזה של אנימציה ממוחשבת

אבל יש חברות שעושות את זה הרבה יותר טוב


Posted by luckystrike on Feb-28-2003 11:21:

היה להם לא מזמן איזה קומדיה שהצליחה נראה
לי למרות שלא ראיתי ...
זה היה פארודיה על כל הסרטי קלאסיקות שלהם
נראה לי קראו לזה משהוא "סטיץ" או משהוא כזה ...
עם איזה יצור מכוער כזה ...


בכל אופן מפלצות בע"מ שולט !!!

איזה ענק !
עם הפיספוסים בסוף !


Posted by Dj-2TaLL on Feb-28-2003 12:07:

quote:
Originally posted by luckystrike
היה להם לא מזמן איזה קומדיה שהצליחה נראה
לי למרות שלא ראיתי ...
זה היה פארודיה על כל הסרטי קלאסיקות שלהם
נראה לי קראו לזה משהוא "סטיץ" או משהוא כזה ...
עם איזה יצור מכוער כזה ...


בכל אופן מפלצות בע"מ שולט !!!

איזה ענק !
עם הפיספוסים בסוף !


הסטיץ' הזה זה נפילה חבל"ז לפי מה שהבנתי...
לא ראיתי את זה...

שרק יותר טוב אם תשאל אותי!
זה פשוט מצחיק בטירוף!!!
אדי מרפי תותח!!!

אהה וראיתי עכשיו מלך האריות, יש שם כלכך הרבה סמלים וזה פשוט סרט מדהים!
יש שם כלכך הרבה דברים שלא ראיתי שהייתי קטן!


Posted by m0sh on Feb-28-2003 13:02:

מפלצות בע"מ חמוד מאד אבל שרק אוכל אותו!!!


Posted by Tarantula on Feb-28-2003 13:10:

סטיץ'?! יענו לילו וסטיץ'?! אנשים אתם חיים בסרטייםם
זה כזה סרט חמודדד!#$# חבל על הזמן!@#
וגם מפלצות בע"מ פשוט חבל על הזמן
לא חשבתם על זה שאולי התבגרתם קצת ובגלל זה הסרטים שלהם לא מעניינם אותכם כל כך?

בכל מקרה אני ממש לא חושבת שהסרטים שלהם זה נפילה
בושה לכל מי שחושב ככה,
אין על סרטים מצוירים!#$#


Posted by luckystrike on Feb-28-2003 13:50:

quote:
Originally posted by Tarantula
סטיץ'?! יענו לילו וסטיץ'?! אנשים אתם חיים בסרטייםם
זה כזה סרט חמודדד!#$# חבל על הזמן!@#
וגם מפלצות בע"מ פשוט חבל על הזמן
לא חשבתם על זה שאולי התבגרתם קצת ובגלל זה הסרטים שלהם לא מעניינם אותכם כל כך?

בכל מקרה אני ממש לא חושבת שהסרטים שלהם זה נפילה
בושה לכל מי שחושב ככה,
אין על סרטים מצוירים!#$#

אשכרה אין על מצויירים ...

לגבי סטיצ' הזה לא ראיתי עדיין ...
גם את שרק לא ראיתי ...

זה לא של דיסני ?


Posted by Tarantula on Feb-28-2003 13:57:

quote:
Originally posted by luckystrike
אשכרה אין על מצויירים ...

לגבי סטיצ' הזה לא ראיתי עדיין ...
גם את שרק לא ראיתי ...

זה לא של דיסני ?


למי אכפת של מי זה, העיקר לך תשיג!@#$ אתה חייב לראות!@$


Posted by luckystrike on Feb-28-2003 14:30:

quote:
Originally posted by Tarantula
למי אכפת של מי זה, העיקר לך תשיג!@#$ אתה חייב לראות!@$

יום ראשון
חופש כבוד !


Posted by TinkerbeL on Feb-28-2003 16:01:

לא נכון!
הסרטים האחרונים שלהם ממש חמודים!


Posted by NyKoN on Feb-28-2003 16:15:

ראיתי לילו וסטיץ'
לא כזה נורא
אבל לא כזה טוב

מלך האריות בלי ספק שולט בסצנת הסרטים המצוירים
ושרק ומפלצות בע"מ הכי קורעים מצחוק בעולם

קיצר
הם אמורים להוציא איזה שובר קופות כל קיץ
אני מקווה שבקיץ יוציאו משהו טוב


Posted by Elior on Feb-28-2003 16:49:

quote:
Originally posted by NyKoN
ראיתי לילו וסטיץ'
לא כזה נורא
אבל לא כזה טוב

מלך האריות בלי ספק שולט בסצנת הסרטים המצוירים
ושרק ומפלצות בע"מ הכי קורעים מצחוק בעולם

קיצר
הם אמורים להוציא איזה שובר קופות כל קיץ
אני מקווה שבקיץ יוציאו משהו טוב


שיוציאו את שרק 2
אם עוד לא יצא
יהיה סבבה...

אפילו שכבר חשבתי שאתם קצת גדולים לראות \ לדבר על סרטים של דיסני
אבל כנראה טעיתי....
ואתם גם צודקים, היו להם כמה סרטים יפים שעכשיו כבר נוסטלגיות...

הכי קורע זה באמת כמעט פה אחד כאן - שרק


Posted by Tarantula on Feb-28-2003 16:56:

quote:
Originally posted by KrazyDJs


אפילו שכבר חשבתי שאתם קצת גדולים לראות \ לדבר על סרטים של דיסני
אבל כנראה טעיתי....


הכי קורע זה באמת כמעט פה אחד כאן - שרק


איזזה גדולים, אין דבר כזה גדולים לסרטים מצוירים
זה הדבר הכי חמוד הכי תמים והכי מבדר שאפשר לראות כשעצוב לך.. או שלא...


החמור, החמור עושה את כל הסרט...חחחח


Posted by Hell_Copter on Feb-28-2003 18:00:

שרק סרט מלך!!!!!!
יש גם קריוקי בנוסף לפספוסים
זה גאוני פשוט!!!

חבר שלי משתמש בדימויים ועושה לי ההיא דומה למפלצת משרק...
פעם אחת הוא קלע בול... ההיא הייתה קופי!!!!!


אין על פאוור פאף...


Posted by NyKoN on Feb-28-2003 18:20:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


אין על פאוור פאף...



פאוור פאף לשלטון
בכלל
סרטים מצוירים זה הדבר- אבל אין על המעבדה של דקסטר
וטום וג'רי


Posted by Sniper on Mar-01-2003 16:20:

ח'ברה לילו וסטיץ' זה היה עבודה בעיניים בתור אחד שעבד בקולנוע והייתי רואה תסרטים לפני ההקרנת בכורה רק בהקרנת נסיון אז ראיתי כמעט כל סרט שהיה באחד עשרה חודשים האחרונים לפני חמישה חודשים
אין שום פרודיה על סרטים סתם פירסומת

הסרט עצמו חביב כזה אבל הקטע של הדרך שעשו אותו מסריח עשו את זה כמו הסרטים של פעם בלי אנימציות כזה ציורים רגילים

מפלצות בע"מ ללא ספק סרטט הכי חמוש שישששששששששששששששש
אני מת עליו!!!!! במיוחד על הילדה הקטנה איזה חמודה היא היתההה

שרק גם סרט קורע אחושילנג!!!! מצחיק פחד
הקטע של ההתחלה שהוא מפליץ בביצה וכל הדגים כזה יוצאים פיתאום קרע אותי מצחוק כמעט כל דקה בסרט הזה מצחיקה


Posted by luckystrike on Mar-05-2003 22:59:

quote:
Originally posted by Sniper

שרק גם סרט קורע אחושילנג!!!! מצחיק פחד
הקטע של ההתחלה שהוא מפליץ בביצה וכל הדגים כזה יוצאים פיתאום קרע אותי מצחוק כמעט כל דקה בסרט הזה מצחיקה





אני חייב לראות מתישהוא ...


Posted by Hell_Copter on Mar-05-2003 23:12:

quote:
Originally posted by luckystrike


אני חייב לראות מתישהוא ...


בוא אליי
זה גם אחד מהסרטים שלקחתי למוש
אבל זריז למה אני צריך להחזיר לו


Posted by luckystrike on Mar-05-2003 23:56:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
בוא אליי
זה גם אחד מהסרטים שלקחתי למוש
אבל זריז למה אני צריך להחזיר לו

אתה רציני אחי ???
יש לך עם תרגום בדיוידי ?!?


Posted by Hell_Copter on Mar-06-2003 13:26:

quote:
Originally posted by luckystrike
אתה רציני אחי ???
יש לך עם תרגום בדיוידי ?!?


זה על המחשב...
ואני יכול להוריד תרגום בשניה...
i know your english is sux


Posted by AnthemFreak on Mar-06-2003 14:23:

חחח.. איזה תרד מצחיק..
טוב בקיצור לדעתי אתה צודק.. דיסני ירדו לאחרונה..
ראיתי ראסמי כמעט את כל הקלאסיקות..
מה שלא ראיתי ונראה לי סרט חובה.. זה נסיך מצרים!!!
משהו ראה?? אמרו לי סרט סופני

ורק שתדעו. אנשים מדברים פה על שרק... שרק זה לא של דיסני
זה של
Dreamworks
נראה לי ככה קוראים לחברה..
רק לידע כללי


Posted by Sniper on Mar-06-2003 14:40:

לא ראיתי את נסיך מצריים
ואני יודע ששרק זה של דרימוורקס

מה שאני שקראתי איפה שהוא
בקרוב יצא גם
ספר הג'ונגל 2
חהחה
שוב פעם הם חוזרים על עצמם


Posted by luckystrike on Mar-06-2003 23:36:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה על המחשב...
ואני יכול להוריד תרגום בשניה...
i know your english is sux

שנייה מוש לא הביא לך את זה בדיסקים ?
למה זה על המחשב ?
יש לך דיסק להביא לי שאני יכניס לדיוידי זה יראה את זה
נורמלי עם תרגום ?

ואתה עוד צריך להביא לי את סיימון !


Posted by DjChook on Mar-07-2003 02:26:

הוא לקח ממוש
DVDRIP
יעני
DIVX
לצפיה במחשב

בכל מקרה ברור ששרק זה לא של דיסני, זה רמה מעליהם

מורן, חובה לראות את זה !

הייתי בצלצול השבוע, ואני רואה פרסומת למלך הג'ונגל 2, פשוט בושה


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.