TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- דיסני
Pages (2): [1] 2 »
דיסני
...מאז שהייתי קטן גדלתי על הסרטים של דיסני
ראיתי את כולם והכול,
אבל בתקופה האחרונה, (בשנים האחרונות הם די נופלים לא)
הייתי משוכנע ששרק ומפלצות בע"ם זה שלהם אז אמרתי טוב אולי יש מגמת עלייה אבל זה לא ואין!!!
מה נסגר איתם בזמן האחרון!?
!!!שימצאו רעיונות טובים יותר לסרטים כיאה לדיסני של שנות ה90
מישהו פה עוד מסכים או שאין לכם מושג על מה אני מדבר?

חחחחחחחחח אחי כבר אין להם מה להוציא...
חרשו על אלאדין חרשו על מךל האריות
מה יביאו..
לדעתי הם צריכים ללכת בכיוון הכחול
מה ששבר אותם לדעתי הייתה העובדה שהם הפכו לתאגיד שרק אכפת לו מכסף
בגלל זה הם שיחררו סתם סרטי המשך לכל הקלאסיקות
והרי מתי יצא לך לאחרונה לראות את אלאדין 2 ?!
נו באמת, הם פאטתיים..
מה גם אני חושב שהם ניסו / מנסים , לעבור לעידן הזה של אנימציה ממוחשבת
אבל יש חברות שעושות את זה הרבה יותר טוב
היה להם לא מזמן איזה קומדיה שהצליחה נראה
לי למרות שלא ראיתי ...
זה היה פארודיה על כל הסרטי קלאסיקות שלהם
נראה לי קראו לזה משהוא "סטיץ" או משהוא כזה ...
עם איזה יצור מכוער כזה ...
בכל אופן מפלצות בע"מ שולט !!!

איזה ענק !
עם הפיספוסים בסוף !
| quote: |
| Originally posted by luckystrike היה להם לא מזמן איזה קומדיה שהצליחה נראה לי למרות שלא ראיתי ... זה היה פארודיה על כל הסרטי קלאסיקות שלהם נראה לי קראו לזה משהוא "סטיץ" או משהוא כזה ... עם איזה יצור מכוער כזה ... בכל אופן מפלצות בע"מ שולט !!! ![]() איזה ענק ! עם הפיספוסים בסוף ! |
מפלצות בע"מ חמוד מאד אבל שרק אוכל אותו!!!
סטיץ'?! יענו לילו וסטיץ'?! אנשים אתם חיים בסרטייםם
זה כזה סרט חמודדד!#$# חבל על הזמן!@#
וגם מפלצות בע"מ פשוט חבל על הזמן
לא חשבתם על זה שאולי התבגרתם קצת ובגלל זה הסרטים שלהם לא מעניינם אותכם כל כך?
בכל מקרה אני ממש לא חושבת שהסרטים שלהם זה נפילה
בושה לכל מי שחושב ככה,
אין על סרטים מצוירים!#$#

| quote: |
| Originally posted by Tarantula סטיץ'?! יענו לילו וסטיץ'?! אנשים אתם חיים בסרטייםם זה כזה סרט חמודדד!#$# חבל על הזמן!@# וגם מפלצות בע"מ פשוט חבל על הזמן לא חשבתם על זה שאולי התבגרתם קצת ובגלל זה הסרטים שלהם לא מעניינם אותכם כל כך? בכל מקרה אני ממש לא חושבת שהסרטים שלהם זה נפילה בושה לכל מי שחושב ככה, אין על סרטים מצוירים!#$# |

| quote: |
| Originally posted by luckystrike אשכרה אין על מצויירים ... לגבי סטיצ' הזה לא ראיתי עדיין ... גם את שרק לא ראיתי ... ![]() זה לא של דיסני ? |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula למי אכפת של מי זה, העיקר לך תשיג!@#$ אתה חייב לראות!@$ |

לא נכון!
הסרטים האחרונים שלהם ממש חמודים!
ראיתי לילו וסטיץ'
לא כזה נורא
אבל לא כזה טוב
מלך האריות בלי ספק שולט בסצנת הסרטים המצוירים
ושרק ומפלצות בע"מ הכי קורעים מצחוק בעולם
קיצר
הם אמורים להוציא איזה שובר קופות כל קיץ
אני מקווה שבקיץ יוציאו משהו טוב
| quote: |
| Originally posted by NyKoN ראיתי לילו וסטיץ' לא כזה נורא אבל לא כזה טוב מלך האריות בלי ספק שולט בסצנת הסרטים המצוירים ושרק ומפלצות בע"מ הכי קורעים מצחוק בעולם קיצר הם אמורים להוציא איזה שובר קופות כל קיץ אני מקווה שבקיץ יוציאו משהו טוב |

| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs אפילו שכבר חשבתי שאתם קצת גדולים לראות \ לדבר על סרטים של דיסני אבל כנראה טעיתי.... הכי קורע זה באמת כמעט פה אחד כאן - שרק |

שרק סרט מלך!!!!!!
יש גם קריוקי בנוסף לפספוסים
זה גאוני פשוט!!!
חבר שלי משתמש בדימויים ועושה לי ההיא דומה למפלצת משרק...
פעם אחת הוא קלע בול... ההיא הייתה קופי!!!!!
אין על פאוור פאף... ![]()
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אין על פאוור פאף... |
ח'ברה לילו וסטיץ' זה היה עבודה בעיניים בתור אחד שעבד בקולנוע והייתי רואה תסרטים לפני ההקרנת בכורה רק בהקרנת נסיון אז ראיתי כמעט כל סרט שהיה באחד עשרה חודשים האחרונים לפני חמישה חודשים
אין שום פרודיה על סרטים סתם פירסומת
הסרט עצמו חביב כזה אבל הקטע של הדרך שעשו אותו מסריח עשו את זה כמו הסרטים של פעם בלי אנימציות כזה ציורים רגילים
מפלצות בע"מ ללא ספק סרטט הכי חמוש שישששששששששששששששש
אני מת עליו!!!!! במיוחד על הילדה הקטנה איזה חמודה היא היתההה
שרק גם סרט קורע אחושילנג!!!! מצחיק פחד
הקטע של ההתחלה שהוא מפליץ בביצה וכל הדגים כזה יוצאים פיתאום קרע אותי מצחוק כמעט כל דקה בסרט הזה מצחיקה
| quote: |
| Originally posted by Sniper שרק גם סרט קורע אחושילנג!!!! מצחיק פחד הקטע של ההתחלה שהוא מפליץ בביצה וכל הדגים כזה יוצאים פיתאום קרע אותי מצחוק כמעט כל דקה בסרט הזה מצחיקה |

| quote: |
Originally posted by luckystrike ![]() אני חייב לראות מתישהוא ... |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter בוא אליי זה גם אחד מהסרטים שלקחתי למוש ![]() אבל זריז למה אני צריך להחזיר לו |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אתה רציני אחי ??? יש לך עם תרגום בדיוידי ?!? |
חחח.. איזה תרד מצחיק..
טוב בקיצור לדעתי אתה צודק.. דיסני ירדו לאחרונה..
ראיתי ראסמי כמעט את כל הקלאסיקות..
מה שלא ראיתי ונראה לי סרט חובה.. זה נסיך מצרים!!!
משהו ראה?? אמרו לי סרט סופני
ורק שתדעו. אנשים מדברים פה על שרק... שרק זה לא של דיסני
זה של
Dreamworks
נראה לי ככה קוראים לחברה..
רק לידע כללי
לא ראיתי את נסיך מצריים
ואני יודע ששרק זה של דרימוורקס
מה שאני שקראתי איפה שהוא
בקרוב יצא גם
ספר הג'ונגל 2
חהחה
שוב פעם הם חוזרים על עצמם
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter זה על המחשב... ואני יכול להוריד תרגום בשניה... i know your english is sux |
הוא לקח ממוש
DVDRIP
יעני
DIVX
לצפיה במחשב
בכל מקרה ברור ששרק זה לא של דיסני, זה רמה מעליהם
מורן, חובה לראות את זה !
הייתי בצלצול השבוע, ואני רואה פרסומת למלך הג'ונגל 2, פשוט בושה 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.