TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation Black & White - Amsterdam Arena (5 & 12 juli)
Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Sensation? Wat wordt de line-up?
Sensation, Amsterdam Arena
White Edition:
10.00 - 12.00 Marnix
12.00 - 01.40 Ferry Corsten
01:40 - 03.20 Armin van Buuren
03:20 - 03.40 Megamix
03:40 - 05.20 Marco V
05:20 - 07.00 Johan gielen

Black Edition:
Benny Rodrigues
Michel de Heij
Takkyu Ishino
--Megamix--
Dana
Kai Tracid
Websites:
www.id-t.com
ATTENTION: This thread was first used for SPECULATIONS about the lineup of this event!! The only thing thats right is the lineup above here.
White:
- Faro (pre misschien)
- Jean
- Joop (pre misschien)
- neppe MegaMix
- Svenson & Gielen
- Tiesto (?)
- Ferry Corsten (?) PLEASE LET IT BE! 
- PUSH vs Airwave
- Rank1
Black:
- Dana (kan ook niet anders met der neppe rotzooi
)
- Marco V
- Sven Vath
- Don Diablo
- a-relaxte MegaMix
- Berry van Gardingen
- Bellie? 
mijn gok:
White
- Jean -> stond tot nu toe op elke Sensation, zal ook wel weer in 2003 het geval zijn
- Armin van Buuren -> hoort er zeker bij!
- Johan Gielen ->
- Joop -> is een blijvertje bij ID&T (Trance Energy, Mysteryland)
- Rank 1 -> thema van 2003 misschien ?
- Tiesto -> hoort er ook bij!
Black
- Marco V -> zal er ongetwijfeld weer bij zijn
- Dana ->
- Bas & Ram -> tussen Marco V en Dana in denk ik
- Benny Rodrigues -> upcoming man, uitstekende opener op elk feest (Mysteryland, Innercity)
- Mauro Picotto -> verdiend idd een herkansing
oh ja, de megamixes vergeten.....
die megamixen, dat zijn die dingetjes van een half uurtje toch, die ook op internet rondzwerfen? vind t ook niet echt bijzonder, worden die gewoon op cdtje gezet en daar gedraaid? zo nep nou goed, ik vind de line up van freezel wel wat, zou goed zoiets kunnen worden, wat jullie serieuse probleem is met gielen snap ik nog altijd niet helemaal, best aardige dj toch, jullie probleem met dana snap ik helemaal IK HAAT HET
mzzl
robin
| quote: |
| Originally posted by robin die megamixen, dat zijn die dingetjes van een half uurtje toch, die ook op internet rondzwerfen? vind t ook niet echt bijzonder, worden die gewoon op cdtje gezet en daar gedraaid? zo nep nou goed, ik vind de line up van freezel wel wat, zou goed zoiets kunnen worden, wat jullie serieuse probleem is met gielen snap ik nog altijd niet helemaal, best aardige dj toch, jullie probleem met dana snap ik helemaal IK HAAT HET mzzl robin |
)
Gielen komt op white, dat is al bevestigd, en dana komt op black te staan. Verder denk ik dat Michel de Hey en Marvo V op black komen aangevuld door een paar buitenlandse namen (DJ Rush, Technoboy ect) Op white komen denk ik zeker Jean, Armin, Joop en maybe zelfs wel Tiesto
White
Ricky Rivaro
Jean
Armin
Tiesto
Gielen
Black
Michel de Hey
Marco V
DJ Rush
Techno Boy
Dana
| quote: |
| Originally posted by -=Freezel=- Gielen vind ik persoonlijk arrogant. - hij draait echt zo vaak dezelfde nummers (Twisted, Reach Me) - gooit altijd dezelfde accapella's in zijn set (what the fuck enzo) - hij begint op Jean te lijken met zijn gescratch (wat overigens ook niet lukt )- er zit totaal geen lijn in zijn sets - zit er meestal dik naast met erin plaat erin mixen (zie afgelopen TE de overgang van track 1 naar 2) |
| quote: |
| Originally posted by -=Freezel=- mijn gok: White - Jean -> stond tot nu toe op elke Sensation, zal ook wel weer in 2003 het geval zijn - Armin van Buuren -> hoort er zeker bij! - Johan Gielen -> - Joop -> is een blijvertje bij ID&T (Trance Energy, Mysteryland) - Rank 1 -> thema van 2003 misschien ? - Tiesto -> hoort er ook bij! Black - Marco V -> zal er ongetwijfeld weer bij zijn - Dana -> - Bas & Ram -> tussen Marco V en Dana in denk ik - Benny Rodrigues -> upcoming man, uitstekende opener op elk feest (Mysteryland, Innercity) - Mauro Picotto -> verdiend idd een herkansing oh ja, de megamixes vergeten..... |
W$t
Jean 5 uurs set 
Joop
Gielen
Bl$ck
Marco V
Picotto
Luna
TechnoBoy
Dana
Ach ja het wordt nooit meer zoals de 1e met sven vath, carl cox, judge jules en tiesto (oja en jean) dat ik ook naar de 2e editie ben gegaan was een grote fout.
ID&T doet er verstandig aan om van black gewoon een hardstyle editie te maken. Vorig jaar wel gebleken dat techno en hardstyle niet samengaan en ze geven zelf toe dat techno te weinig mensen trekt. Wel jammer, want ik haat hardstyle, maar dan zit er tenminste logica in de line up.
| quote: |
| Originally posted by magrec Ach ja het wordt nooit meer zoals de 1e met sven vath, carl cox, judge jules en tiesto (oja en jean) dat ik ook naar de 2e editie ben gegaan was een grote fout. |
White:
Ik gok op Tiesto 
mijn gok voor white
Jean
Benny Rodriguez
Gielen
Megamix
Armin
Ti�sto
| quote: |
| Originally posted by magrec Ach ja het wordt nooit meer zoals de 1e met sven vath, carl cox, judge jules en tiesto (oja en jean) dat ik ook naar de 2e editie ben gegaan was een grote fout. |
White
- Jean
- Armin van Buuren
- Johan Gielen
- Joop
- Astrid
Black
- Marco V
- Dana
- Bas & Ram
- Michel de Hey
- Mauro Picotto
+ megamixen
Ik hou het alleen bij white, black boeit me sowieso niet.
Johan Gielen is bevestigd
Jean zal ook wel komen
Joop
Erick E (pure gok)
ID-T was in onderhandeling met Ferry Corsten's management over Sensation White, maar volgens mij boeit t Ferry niet zoveel, want hij deed er nogal luchtig over en Trance Energy vond ie ook helemaal versnaaid door ID-T
en ach.. doe Rank 1 er dan ook nog maar bij he
In ieder geval: Qontact ownz all!! Dus vandaar dat t hele forum juist daarheen gaat 
| quote: |
| Originally posted by kreischer2000 White - Jean - Armin van Buuren - Johan Gielen - Joop - Astrid Black - Marco V - Dana - Bas & Ram - Michel de Hey - Mauro Picotto + megamixen |
Ik vroeg me ff af waarom iedereen tiesto erbij zet want ik d8 dat hij ruzie had ofzo met id-t??????
Want hij draaide alleen maar op innercity, als feest van id-t) de laatste 2 jaar d8 ik
Is er iets veranderd in de relatie tussen beide ofzo, ik weet dat id-t het soloconcert organiseerd maar ik snap het nie echt
o ja...de line-up
white
-armin
-jean 
-johan gielen 
-megamix..JIPPIE:S
-marcello
-joop
Black
-dana
-marco v
-michel de hey
-benny rodriquez
-bas&ram
-gizmo
...ze willen echte hardsyle
Greetz Muppet
het zal wel weer kut zijn dus ik gok dit keer maar niet...hehe
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 In ieder geval: Qontact ownz all!! Dus vandaar dat t hele forum juist daarheen gaat |
| quote: |
| Originally posted by Muppet Ik vroeg me ff af waarom iedereen tiesto erbij zet want ik d8 dat hij ruzie had ofzo met id-t?????? |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Valt wel mee toch? Zeker nog nie in de Ti�sto In Concert draad gekeken? |
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 zou t komen dat de namen van de feesten zo gevestigd zijn dat ze niet meer gedwongen zijn om een innovatieve line-up te presenteren? dat t nu gewoon makkelijk incashen is en dat over 2 jaar ofzo deze feesten verdwenen zijn? |
Gokje mijnerzijds, white:
- Jean
- Johan Gielen
- Armin van Buuren
- Rank 1
- Benny Rodrigues
Black:
- Marco V.
- Michel de Heij
- Dana
- Cosmic Gate
Tiesto zou best kunnen maar wordt misschien te veel van het goeie voor ID&T, te duur lijkt me. Wat ga je dit jaar voor een ticket betalen?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.