TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Dricker ni???
Pages (3): [1] 2 3 »
Dricker ni???
Hall�!
Har en ganska intressant fr�ga (f�r min egen del)...
N�r Du g�r p� fester f�r att dansa "all night long", dricker Du n�gon alkohol d�? Alts� s� att Du blir onykter...
Sj�lv s� dricker jag endast Red Bull och andra energidrycker som erbjuds. Drack mig onykter p� den f�rsta festen jag gick p�, men d� blir man ju s� j�vla tr�tt s� man orkar inte dansa!!
S� nuf�rtiden dricker jag aldrig alkohol n�r jag g�r p� fester f�r att dansa...
Det sparar jag till krogen ist�llet...
Ja du, jag �lskar att dricka ! Tycker att det skitsoft att sitta p� krogen och snacka skit med polarna f�r att sedan dra sig vidare.
Dom ggr d� jag �r ute och dansar, dricker jag mig salongsberusad och inte mer. Anlednigen till det, �r att jag blir s� himla tr�tt annars.
n�r jag ska ut � dansa s� dricker jag inte mkt alkohol
Om det finns tillg�ng s� brukar jag g�ra det. Dock p� fester som slutar p� morgonkvisten kan det bli v�l jobbigt om man supit tungt s� d� brukar det inte bli s�rskilt mycket.
Har aldrig beh�vt det f�r att ha kul p� "raves".
Dansar inte, men om jag g�r p� fest hemma hos n�n s� dricker jag. Annars ocks� i allm�nhet (finne som man e
)
| quote: |
| Originally posted by Dj_Irish Om det finns tillg�ng s� brukar jag g�ra det. Dock p� fester som slutar p� morgonkvisten kan det bli v�l jobbigt om man supit tungt s� d� brukar det inte bli s�rskilt mycket. Har aldrig beh�vt det f�r att ha kul p� "raves". |

Re: Dricker ni???
| Originally posted by SWE_TRANCE Sj�lv s� dricker jag endast Red Bull och andra energidrycker som erbjuds. |
| Originally posted by dbl va det inte du som drack en del av viktors (har jag f�r mig han hette) flaska med.. ehmm.. vatten??? ![]() |
hmm kanske...som �r det f�r f� timmar jag ska dricka. hela n�tten? kanske inte.
energidricker �r bra, men hort jag att mer an tv� �r j�tted�lig. de smakar s��� gott|
Re: Re: Dricker ni???
| Originally posted by Aendy D� st�ller jag en f�r mig intressant fr�ga. Varf�r dricker du Red Bull? |

kan s�ga s� h�r. Jag har aldrig druckit alkohol i hela mitt liv. inte ens alkohol i cider. anledningen �r att jag �cklas av det. stanken och effekten har gjort att jag aldrig varit sugen p� att ens testa. Var med klassen i Tjeckien f�r ett tag sedan. D� s�p alla som svin och f�rs�kte f� mig att dricka men jag kunde bara inte.
Ser inget behov av att dricka och jag har lika kul utan.
Dessutom tycker jag att det e ganska trist att vara p� en fest d�r folk �r skitpackade. Det g�r inte att f�ra en vettig diskussion med n�gon f�r att man vet att det de s�ger just nu �r inte deras vanliga �sikt som de hade haft om de varit nyktra.
Jag s�ger som Ferry Corstne: No drugs, no smoke no alhocol!

| Originally posted by Dj_Irish Shhhh...jag vet inte vad du pratar om...vet inte hur det d�r ryktet b�rjade sprida sig |
n�r ja flytta hemifr�n typ
hehe men ja dricker oftast f�r att det e gott men aldrig s� ja blir s� full.. det h�nder n� enstaka ggr typ... som �ver ny�r... hohoho. d� slog d slint rej�lt. INTE bra me tanke p� att ja var p� v�rldens trancefest juuu... missa ju rank1 typ p.g.a att ja var s� dragen
eller aaa... men man gick ju bara runt � mingla liksom.
det e INTE bra att dricka f�r mycket om man ska dansa.. etc. se p� k�nda dj's.. d� ere bra att dricka litebara, f�r att d e gott
| Originally posted by Dj_Irish Shhhh...jag vet inte vad du pratar om...vet inte hur det d�r ryktet b�rjade sprida sig |

jag dricker men jag f�rs�ker h�lla det med m�ta s� att man inte blir ass packad f�r man m�r ju bara d�ligt dagen efter och hur roligt �r det..

| Originally posted by dbl kan ju ha varit f�r att jag stod typ precis bredvid dig ![]() kan ju ha inbillat mig det bara... hade ju inte direkt sovit s� mycket |
Hade ju ingen anledning att h�llamig nykter n�r alla mina skivor var borta.
Jo, men jag f�rs�ker h�lla det p� en lagom niv�. blir roligast s�..
-Treo-
funderar starkt p� att bli nykterist, ser inga som helst f�rdelar med att dricka alkohol, s�rskilt inte om man ska dansa p� n�n fest..
Jag har aldrig druckit alkohol.. bara litelite smakprov som smakar bl��
| Originally posted by Dj_Irish Inbillning! S� m�ste det ha varit. S�mnhallucinationer har vi alla h�rt talas om.... ...eller kanske inte... �h va fan. Killen bj�d ju och jag �r ju inte den som �r den Hade ju ingen anledning att h�llamig nykter n�r alla mina skivor var borta. |
alkohol kan vara helt okej men de e ganska v�rdel�st f�r min egen del att dricka n�r jag drar ut f�r � dansa...f�r jag dansar ut alkoholen p� n�gra minuter s� den g�r ingne verkan iaf 
| Originally posted by P4z! funderar starkt p� att bli nykterist, ser inga som helst f�rdelar med att dricka alkohol, s�rskilt inte om man ska dansa p� n�n fest.. |
Jag kan ha trevligt med alkohol liksom...bli lita glad och varm i kroppen.
| Originally posted by mindshooter �r ganska s�ker p� att om det fanns stark alkohol som smakade som l�sk s� skulle dom flesta f�redra det |
| Originally posted by mindshooter kan bekr�fta att alkohol fan inte smakar bra. F�rst�r inte riktigt hur man kan p�st� det. Det handlar mest om vilken alkohol som smakar _minst_ �ckligt... Sen att man kan v�nja sig vid en smak och b�rja tycka om den eller bli beroende �r en annan sak....men usch...�r ganska s�ker p� att om det fanns stark alkohol som smakade som l�sk s� skulle dom flesta f�redra det |

ok, om jag s�ger s� h�r, hur m�nga alkoholdrycker skulle du dricka om dom inte hade mer effekt �n ett glas vatten d�? allts� bara f�r smaken skull? Tror att man l�tt kopplar det d�r med smak till k�nsla...att just den d�r �ckliga starka eftersmaken kopplas till en sk�n k�nsla efter�t som man v�njer sig vid att tycka om...bara vad jag tror 
Har supit p� alla de s�tt... as packad och mindre full...
Ska jag dansa vill jag inte dricka alkohol, drack ingen inf�r Trance Energy tex. drack en del iof p� Voyage 1 men det var lite...
Nu i L�rdags blev jag �terigen as packad, hade ju t�nkt ta det soft med tjej kompisen � dricka vin � mysa men sen drog vi till en polares f�rfest � haka p� dom, han hade ju s� klart HB att bjuda p� s� det ena ledde tilldet andra... dansade dock som en tok n�r DJn k�rde p� med trance inne p� ena golvet... bara jag � tjej kompisen som r�jjde.
Sen l�g jag bakis hela j�vla s�ndagen... e s� less p� supa...
Har supit � festat varje helg fr�n 18 - 27... nu tar jag det mer lugnt...