TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חוזרים לשגרה!?!?!?!?!
Pages (2): [1] 2 »
חוזרים לשגרה!?!?!?!?!
אני בא לראות עכשיו אקזיט ורואה שהיה עכשיו פיגוע!!!!!
כוס אמא של הערבים המזדיינים האלה
הפיגוע היה בחיפה בקו אוטובוס 37 כנראה מחבל מתאבד
נכון לעכשיו יש לפחות 8 הרוגים ומעל 30 פצועים
נקווה מאוד שלא יותר

Re: חוזרים לשגרה!?!?!?!?!
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter נכון לעכשיו יש לפחות 8 הרוגים ומעל 30 פצועים נקווה מאוד שלא יותר ![]() |
זה כזה עצוב, כזה חבל.......
Re: Re: חוזרים לשגרה!?!?!?!?!
| quote: |
| Originally posted by TinkerbeL לצערי מספר ההרוגים עלה למעל 11 |
בני זונות!!!!! 
נקווה שזה לא תיהיה שיגרה עכשיו.
כושיליאמא שלך הערבים הבני זונות האלה !! לא שמעתי שהיה פיגוע...
רק בישראל פיגועים זה שיגרה 
וואי איזה מוזר, עברה כבר יותר משעה מהפיגוע ועוד לא ראיתי מוות לערבים אחד
:\
סאמק אבל באמת , אבא שלי עובד מטר משם שמע את הפיצוץ
וסבא וסבתא שלי עברו כמה שעות לפני זה באותו מקום בדיוק
הם נסעו לפה
אחרי כל-כך הרבה זמן כבר התרגלנו שאין פיגועים דווקא
נקווה שזה היה חד פעמי
| quote: |
| Originally posted by nesher נקווה שזה היה חד פעמי |
טוב לסיכום ערב באמת קשה אין מה להגיד 15 הרוגיים ו39 פצועיים 9 מהם במצ קשההה
יום קשה אין ספק זה לא יום למריבות פוליטיות
זה יום לעיסוקים אחרים ומי שמבין יבין
ערבים מזדיינים צריך להשמיד את כל המחבלים האלה אחד אחד
לב של אבן יש לזונות האלה
אם כבר מדברים על ערבים הנה הודעה שקיבלתי עכשיו באי סי קיו:
colyana (ICQ#157847319) Wrote:
Hi bitch...how r u and how r ppl who died this afternoon in this bus blast in Haןfa...poor them eh..they r in hell now burning more and more :-)
Maybe u'll be the next victim soon...Hope so...we'll still fuckyng u what even u did and think...we'll exterminate all jewish all over the earth to make peace and love come again....u r the virus of this planet and we got to fight with u...u can answer me if u got anything to say BITCH..FUCK U ALL THERE
היה לזה המשך של עוד הודעות אבל אני יחסוך ממכם
תשימו לב למעלה יש את המספר אי סי קיו שלו כולכם מוזמנים להציף
אני אישית כתבתי לו 1000000 פעם
יש לי בדיחה בשבילך מה זה ערבי טוב
ערבי מת
וגם שהוא פסיכי
רק רציתי להוסיף על מה שכבר נאמר כאן:
מוווווווווווווות לערבים!
יאללה איזה עצוב זה...
אחרי חודשיים של שקט... פיגוע כזה גדול
ממש מבאס.. לא יודע איך להסביר את זה אבל אחרי הרבה זמן של שקט היה לי תחושה כאילו זה כבר נגמר ואז בא כזה פיגוע עם 15 הרוגים..
ערבים בני שרמוטות..
צריך לשרוף אותם!!!!!!!
נסכם את היום הזה....
15 הרוגים
פשוט לא יאומן כל פעם מחדש
ובאמת נשר
אני לא יודע איפה אתה חי אבל כל יום יש מלאאאאאאאא התרעות וצה"ל והמשטרה עושים עבודה מעולה
אבל שמעו זה ממש קשה לעצור
.....
| quote: |
| Originally posted by nesher אחרי כל-כך הרבה זמן כבר התרגלנו שאין פיגועים דווקא נקווה שזה היה חד פעמי |
| quote: |
| Originally posted by TinkerbeL אם כבר מדברים על ערבים הנה הודעה שקיבלתי עכשיו באי סי קיו: colyana (ICQ#157847319) Wrote: Hi bitch...how r u and how r ppl who died this afternoon in this bus blast in Haןfa...poor them eh..they r in hell now burning more and more :-) Maybe u'll be the next victim soon...Hope so...we'll still fuckyng u what even u did and think...we'll exterminate all jewish all over the earth to make peace and love come again....u r the virus of this planet and we got to fight with u...u can answer me if u got anything to say BITCH..FUCK U ALL THERE היה לזה המשך של עוד הודעות אבל אני יחסוך ממכם תשימו לב למעלה יש את המספר אי סי קיו שלו כולכם מוזמנים להציף אני אישית כתבתי לו 1000000 פעם יש לי בדיחה בשבילך מה זה ערבי טוב ערבי מת וגם שהוא פסיכי |
| quote: |
| Originally posted by TinkerbeL אם כבר מדברים על ערבים הנה הודעה שקיבלתי עכשיו באי סי קיו: colyana (ICQ#157847319) Wrote: Hi bitch...how r u and how r ppl who died this afternoon in this bus blast in Haןfa...poor them eh..they r in hell now burning more and more :-) Maybe u'll be the next victim soon...Hope so...we'll still fuckyng u what even u did and think...we'll exterminate all jewish all over the earth to make peace and love come again....u r the virus of this planet and we got to fight with u...u can answer me if u got anything to say BITCH..FUCK U ALL THERE היה לזה המשך של עוד הודעות אבל אני יחסוך ממכם תשימו לב למעלה יש את המספר אי סי קיו שלו כולכם מוזמנים להציף אני אישית כתבתי לו 1000000 פעם יש לי בדיחה בשבילך מה זה ערבי טוב ערבי מת וגם שהוא פסיכי |
יאללה עם הפיגועים האלה,
כל פעם הם קורעים אותך מבפנים... או שכבר פחות..
כמה שכואב לשמוע את זה, זה נהפך לשיגרה כבר..
אבל מה פעם ראשונה שפיגוע נוגע בי , יותר קרוב מאי פעם
כן כנראה שזה בכל זאת יכול לקרות לכל אחד..
יש לי ידיד שעכשיו בצבא בתותחנים, אז שנים מהחברים שלו ליחידה נהרגו
בפיגוע..
הוא בא אליי אתמול, לא זיהיתי אותו בכלל, הוא היה כל כך מבוהל
איך שחיים משתנים פתאום, עוד היום הם היו אמורים לצאת ביחד, לפני כמה ימים הוא עוד אמר
הנה תכירי כמה חברים טובים שלי מהצבא..
מפחיד.. פשוט אין מילים...
| quote: |
| Originally posted by Tarantula יאללה עם הפיגועים האלה, כל פעם הם קורעים אותך מבפנים... או שכבר פחות.. כמה שכואב לשמוע את זה, זה נהפך לשיגרה כבר.. אבל מה פעם ראשונה שפיגוע נוגע בי , יותר קרוב מאי פעם כן כנראה שזה בכל זאת יכול לקרות לכל אחד.. יש לי ידיד שעכשיו בצבא בתותחנים, אז שנים מהחברים שלו ליחידה נהרגו בפיגוע.. הוא בא אליי אתמול, לא זיהיתי אותו בכלל, הוא היה כל כך מבוהל איך שחיים משתנים פתאום, עוד היום הם היו אמורים לצאת ביחד, לפני כמה ימים הוא עוד אמר הנה תכירי כמה חברים טובים שלי מהצבא.. מפחיד.. פשוט אין מילים... |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula יש לי ידיד שעכשיו בצבא בתותחנים, אז שנים מהחברים שלו ליחידה נהרגו בפיגוע.. הוא בא אליי אתמול, לא זיהיתי אותו בכלל, הוא היה כל כך מבוהל איך שחיים משתנים פתאום, עוד היום הם היו אמורים לצאת ביחד, לפני כמה ימים הוא עוד אמר הנה תכירי כמה חברים טובים שלי מהצבא.. מפחיד.. פשוט אין מילים... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter חבר שלי עכשיו סיים קורס חובשים... ואלה היו שבועיים מזה קשים בשבילו... יום שישי שעבר הם קיבלו קריאה על שריפה באחד הקיבוצים קרוב לבסיס שלו... הוא הציל אחת עם 95 אחוז כוויות!! דרגה שלישית!! הם באו לבקר אותה אתמול בבית חולים והיא נפטרה שלשום בעצם והיה עוד אחד מהבסיס שלו ששיחק עם הנשק וירה לעצמו בבטן הוא הראשון שהגיע לשם אחרי שהוא שמע את הירייה... כל המעיים שלו בחוץ והכל... ישר רץ קרא לרופאים והחייאה והכל... אבל היה מאוחר מדי וההוא מת להם שם במקום |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike בקשר לדוגמא עם הכוויות - איך בדיוק חבר שלך הציל לה את החיים ? הטיפול היחידי שחובש יכול לתת זה פינוי מהיר כי בשטח אין לו אמצעים בכלל לטיפול כזה האמצעים שיש לא מצילי חיים הם רק סיפטומיים ... כג'ון ליחלוח של הרקמות הפגועות וחבישת מטאלין אבל שום דבר מאלה לא מציל חיים והדבר היחידי בכוויות בדרגה כזאת זה פינוי ובדרך לתת שתיי ליינים של 2000 הארטמן בעירוי ... לגבי הפצוע בטן - לפגועי בטן בכלל אין מה לעשות איתם בשטח גם לרופאים - כל פגיעות הבטן שיש לא משנה איזה סוג אי אפשר לעשות כלום בשטח ... זה לא כמו פגיעות חזה , או פגיעות נשימה שיש ניתוחי שטח מסוימים פגיעת בטן פשוט אי אפשר לעשות כלום - רק לפנות אין שום אמצעי טיפול ברמת החובש בשטח ואפילו לא ברמת הרופא ... ובטח שלא עושים החייאה כמו שאמרת - זה רק הורג את הפצוע לא הגיוני שעשו לה החייאה החייאה אסור לעשות לפצועי טראומה ובייחוד לא לפצועים עם פגיעות חודרות ועוד בבטן |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ולגבי הפצוע בבטן... באמת קשה להציל את זה... בעיקר שזה פוגע בעורק הראשי כמו במקרה הזה... אי אפשר היה לעצור את הדימום... והוא הלך להביא רופא וכל זה... אבל בכל מקרה זה היה מאוחר... אז גם אם החייאה הייתה עוזרת אז פה זה לא היה עוזר למה שהוא הגיע אליו כבר לא היה לו דופק |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike מבחינת קושי זה לא בדיוק נכון להגיד שקשה להציל את זה כי פגיעה בנתיב אוויר ומערכת הנשימה נחשבת להרבה יותר קשה פשוט לה יש ניתוח שטח שפותר את הבעיה ובאמת לבטן אין שום טיפול בשטח - גם רופא או פארמדיק לא יכול לעשות כלום בפגיעות בטן ... רק פינוי ... ואמרתי לך החייאה לא יכולה לעזור פה במילא - זאת סכמת טיפול אחרת לגמרי ולא משתמשים בה בכאלה פגיעות ... ובלי קשר חבר שלך לא הרגיש דופק רק בגלל שהוא איבד הרבה דם וללב לא היה מה להזרים ולא בגלל שהלב הפסיק לעבוד ... בפגיעת בטן חודרת כג'ון זאתי הלב עובד פשוט אין לו כבר כמעט דם להזרים ובגלל זה לא מרגישים דופק . החייאה במצב הזה רק תעשה את המצב יותר גרוע - הלב עדיין עובד ואתה רק מפריע לו לעבוד ועושה לו הפרעות בקצב ... יענו את לוחץ פול גז בניוטרל ... חוץ מזה שאתה עוזר לשארית הדם שנשארה בגוף להישפך החוצה ... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.