TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חוזרים לשגרה!?!?!?!?!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Hell_Copter on Mar-05-2003 13:16:

Dunno חוזרים לשגרה!?!?!?!?!

אני בא לראות עכשיו אקזיט ורואה שהיה עכשיו פיגוע!!!!!
כוס אמא של הערבים המזדיינים האלה

הפיגוע היה בחיפה בקו אוטובוס 37 כנראה מחבל מתאבד
נכון לעכשיו יש לפחות 8 הרוגים ומעל 30 פצועים
נקווה מאוד שלא יותר


Posted by TinkerbeL on Mar-05-2003 13:19:

Re: חוזרים לשגרה!?!?!?!?!

quote:
Originally posted by Hell_Copter
נכון לעכשיו יש לפחות 8 הרוגים ומעל 30 פצועים
נקווה מאוד שלא יותר





לצערי מספר ההרוגים עלה למעל 11


Posted by Flotser on Mar-05-2003 13:21:


זה כזה עצוב, כזה חבל.......


Posted by Hell_Copter on Mar-05-2003 13:23:

Re: Re: חוזרים לשגרה!?!?!?!?!

quote:
Originally posted by TinkerbeL
לצערי מספר ההרוגים עלה למעל 11


ראיתי עכשיו
באתי לעשות אדיט לפוסט... אבל כבר לא עקרוני...


Posted by Rising on Mar-05-2003 13:30:

בני זונות!!!!!


Posted by Sniper on Mar-05-2003 13:40:

נקווה שזה לא תיהיה שיגרה עכשיו.


Posted by coby on Mar-05-2003 13:42:

כושיליאמא שלך הערבים הבני זונות האלה !! לא שמעתי שהיה פיגוע...

רק בישראל פיגועים זה שיגרה


Posted by nesher on Mar-05-2003 15:34:

וואי איזה מוזר, עברה כבר יותר משעה מהפיגוע ועוד לא ראיתי מוות לערבים אחד
:\
סאמק אבל באמת , אבא שלי עובד מטר משם שמע את הפיצוץ
וסבא וסבתא שלי עברו כמה שעות לפני זה באותו מקום בדיוק
הם נסעו לפה
אחרי כל-כך הרבה זמן כבר התרגלנו שאין פיגועים דווקא
נקווה שזה היה חד פעמי


Posted by DjChook on Mar-05-2003 15:50:

quote:
Originally posted by nesher

נקווה שזה היה חד פעמי


חד פעמי ?!

כל יום יש חמישים התרעות לפיגועים,
פשוט עד עכשיו צהל עשה עבודה טובה בהגנה על המידע

בקיצור באמת אבל נקווה שלא יהיו עוד פיגועים


אני מתפלא שלא באו הימנים והאשימו את מצנע


Posted by itamarsan on Mar-05-2003 16:57:

טוב לסיכום ערב באמת קשה אין מה להגיד 15 הרוגיים ו39 פצועיים 9 מהם במצ קשההה
יום קשה אין ספק זה לא יום למריבות פוליטיות
זה יום לעיסוקים אחרים ומי שמבין יבין


Posted by BlueHawk on Mar-05-2003 17:30:

ערבים מזדיינים צריך להשמיד את כל המחבלים האלה אחד אחד
לב של אבן יש לזונות האלה


Posted by TinkerbeL on Mar-05-2003 20:38:

אם כבר מדברים על ערבים הנה הודעה שקיבלתי עכשיו באי סי קיו:
colyana (ICQ#157847319) Wrote:
Hi bitch...how r u and how r ppl who died this afternoon in this bus blast in Haןfa...poor them eh..they r in hell now burning more and more :-)
Maybe u'll be the next victim soon...Hope so...we'll still fuckyng u what even u did and think...we'll exterminate all jewish all over the earth to make peace and love come again....u r the virus of this planet and we got to fight with u...u can answer me if u got anything to say BITCH..FUCK U ALL THERE

היה לזה המשך של עוד הודעות אבל אני יחסוך ממכם

תשימו לב למעלה יש את המספר אי סי קיו שלו כולכם מוזמנים להציף
אני אישית כתבתי לו 1000000 פעם
יש לי בדיחה בשבילך מה זה ערבי טוב
ערבי מת
וגם שהוא פסיכי


Posted by fishfish on Mar-05-2003 20:43:

Evil1

רק רציתי להוסיף על מה שכבר נאמר כאן:
מוווווווווווווות לערבים!


Posted by AnthemFreak on Mar-05-2003 21:36:


יאללה איזה עצוב זה...
אחרי חודשיים של שקט... פיגוע כזה גדול
ממש מבאס.. לא יודע איך להסביר את זה אבל אחרי הרבה זמן של שקט היה לי תחושה כאילו זה כבר נגמר ואז בא כזה פיגוע עם 15 הרוגים..
ערבים בני שרמוטות..
צריך לשרוף אותם!!!!!!!


Posted by m0sh on Mar-05-2003 21:47:

נסכם את היום הזה....

15 הרוגים
פשוט לא יאומן כל פעם מחדש


ובאמת נשר
אני לא יודע איפה אתה חי אבל כל יום יש מלאאאאאאאא התרעות וצה"ל והמשטרה עושים עבודה מעולה

אבל שמעו זה ממש קשה לעצור
.....


Posted by Hell_Copter on Mar-05-2003 23:02:

quote:
Originally posted by nesher
אחרי כל-כך הרבה זמן כבר התרגלנו שאין פיגועים דווקא
נקווה שזה היה חד פעמי


אני קראתי בעיתון לפני כמה ימים שערפאת מתכוון להפסיק עם הפיגועים עד אחרי המלחמה...
ואז פתאום זה מגיע...
וואלה לא יודע מה להגיד... נקווה שזה באמת חד פעמי


Posted by Sniper on Mar-06-2003 06:14:

quote:
Originally posted by TinkerbeL
אם כבר מדברים על ערבים הנה הודעה שקיבלתי עכשיו באי סי קיו:
colyana (ICQ#157847319) Wrote:
Hi bitch...how r u and how r ppl who died this afternoon in this bus blast in Haןfa...poor them eh..they r in hell now burning more and more :-)
Maybe u'll be the next victim soon...Hope so...we'll still fuckyng u what even u did and think...we'll exterminate all jewish all over the earth to make peace and love come again....u r the virus of this planet and we got to fight with u...u can answer me if u got anything to say BITCH..FUCK U ALL THERE

היה לזה המשך של עוד הודעות אבל אני יחסוך ממכם

תשימו לב למעלה יש את המספר אי סי קיו שלו כולכם מוזמנים להציף
אני אישית כתבתי לו 1000000 פעם
יש לי בדיחה בשבילך מה זה ערבי טוב
ערבי מת
וגם שהוא פסיכי


אני רק מחכה שמישו ישלח לי הודעה כזאת....
גררר


Posted by coby on Mar-06-2003 08:39:

quote:
Originally posted by TinkerbeL
אם כבר מדברים על ערבים הנה הודעה שקיבלתי עכשיו באי סי קיו:
colyana (ICQ#157847319) Wrote:
Hi bitch...how r u and how r ppl who died this afternoon in this bus blast in Haןfa...poor them eh..they r in hell now burning more and more :-)
Maybe u'll be the next victim soon...Hope so...we'll still fuckyng u what even u did and think...we'll exterminate all jewish all over the earth to make peace and love come again....u r the virus of this planet and we got to fight with u...u can answer me if u got anything to say BITCH..FUCK U ALL THERE

היה לזה המשך של עוד הודעות אבל אני יחסוך ממכם

תשימו לב למעלה יש את המספר אי סי קיו שלו כולכם מוזמנים להציף
אני אישית כתבתי לו 1000000 פעם
יש לי בדיחה בשבילך מה זה ערבי טוב
ערבי מת
וגם שהוא פסיכי




איך האנשים האלה מעצבנים אותי !!!!... לפני כמה זמן דיברתי אם איזה אחת נאצית שאמרה שישמידו את כל היהודים תוך 20 שנה..

אז אמרתי לה שהיא תלך לגהנום והשטן יאנוס אותה בתחת


Posted by Tarantula on Mar-06-2003 17:23:

יאללה עם הפיגועים האלה,
כל פעם הם קורעים אותך מבפנים... או שכבר פחות..
כמה שכואב לשמוע את זה, זה נהפך לשיגרה כבר..
אבל מה פעם ראשונה שפיגוע נוגע בי , יותר קרוב מאי פעם
כן כנראה שזה בכל זאת יכול לקרות לכל אחד..

יש לי ידיד שעכשיו בצבא בתותחנים, אז שנים מהחברים שלו ליחידה נהרגו
בפיגוע..
הוא בא אליי אתמול, לא זיהיתי אותו בכלל, הוא היה כל כך מבוהל
איך שחיים משתנים פתאום, עוד היום הם היו אמורים לצאת ביחד, לפני כמה ימים הוא עוד אמר
הנה תכירי כמה חברים טובים שלי מהצבא..

מפחיד.. פשוט אין מילים...


Posted by Sniper on Mar-06-2003 19:14:

quote:
Originally posted by Tarantula
יאללה עם הפיגועים האלה,
כל פעם הם קורעים אותך מבפנים... או שכבר פחות..
כמה שכואב לשמוע את זה, זה נהפך לשיגרה כבר..
אבל מה פעם ראשונה שפיגוע נוגע בי , יותר קרוב מאי פעם
כן כנראה שזה בכל זאת יכול לקרות לכל אחד..

יש לי ידיד שעכשיו בצבא בתותחנים, אז שנים מהחברים שלו ליחידה נהרגו
בפיגוע..
הוא בא אליי אתמול, לא זיהיתי אותו בכלל, הוא היה כל כך מבוהל
איך שחיים משתנים פתאום, עוד היום הם היו אמורים לצאת ביחד, לפני כמה ימים הוא עוד אמר
הנה תכירי כמה חברים טובים שלי מהצבא..

מפחיד.. פשוט אין מילים...


וואי איזה מיסכן:\
ואללה ניראה לי אם זה היה קורה לי (חס וחלילה ובלי עין הרע) הייתי ניכנס לדיכאונות חבל על הזמן


Posted by Hell_Copter on Mar-07-2003 16:24:

quote:
Originally posted by Tarantula
יש לי ידיד שעכשיו בצבא בתותחנים, אז שנים מהחברים שלו ליחידה נהרגו
בפיגוע..
הוא בא אליי אתמול, לא זיהיתי אותו בכלל, הוא היה כל כך מבוהל
איך שחיים משתנים פתאום, עוד היום הם היו אמורים לצאת ביחד, לפני כמה ימים הוא עוד אמר
הנה תכירי כמה חברים טובים שלי מהצבא..

מפחיד.. פשוט אין מילים...


חבר שלי עכשיו סיים קורס חובשים...
ואלה היו שבועיים מזה קשים בשבילו...

יום שישי שעבר הם קיבלו קריאה על שריפה באחד הקיבוצים קרוב לבסיס שלו...
הוא הציל אחת עם 95 אחוז כוויות!! דרגה שלישית!!
הם באו לבקר אותה אתמול בבית חולים והיא נפטרה שלשום בעצם

והיה עוד אחד מהבסיס שלו ששיחק עם הנשק וירה לעצמו בבטן
הוא הראשון שהגיע לשם אחרי שהוא שמע את הירייה... כל המעיים שלו בחוץ והכל... ישר רץ קרא לרופאים והחייאה והכל... אבל היה מאוחר מדי וההוא מת להם שם במקום

לא נעים בכלל!!


Posted by luckystrike on Mar-07-2003 19:57:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חבר שלי עכשיו סיים קורס חובשים...
ואלה היו שבועיים מזה קשים בשבילו...

יום שישי שעבר הם קיבלו קריאה על שריפה באחד הקיבוצים קרוב לבסיס שלו...
הוא הציל אחת עם 95 אחוז כוויות!! דרגה שלישית!!
הם באו לבקר אותה אתמול בבית חולים והיא נפטרה שלשום בעצם

והיה עוד אחד מהבסיס שלו ששיחק עם הנשק וירה לעצמו בבטן
הוא הראשון שהגיע לשם אחרי שהוא שמע את הירייה... כל המעיים שלו בחוץ והכל... ישר רץ קרא לרופאים והחייאה והכל... אבל היה מאוחר מדי וההוא מת להם שם במקום



בקשר לדוגמא עם הכוויות - איך בדיוק חבר שלך הציל לה את
החיים ?
הטיפול היחידי שחובש יכול לתת זה פינוי מהיר כי בשטח אין לו אמצעים
בכלל לטיפול כזה
האמצעים שיש לא מצילי חיים הם רק סיפטומיים ...
כג'ון ליחלוח של הרקמות הפגועות וחבישת מטאלין אבל
שום דבר מאלה לא מציל חיים והדבר היחידי בכוויות בדרגה כזאת
זה פינוי ובדרך לתת שתיי ליינים של 2000 הארטמן בעירוי ...

לגבי הפצוע בטן - לפגועי בטן בכלל אין מה לעשות איתם בשטח
גם לרופאים - כל פגיעות הבטן שיש לא משנה איזה סוג
אי אפשר לעשות כלום בשטח ...
זה לא כמו פגיעות חזה , או פגיעות נשימה שיש ניתוחי שטח מסוימים
פגיעת בטן פשוט אי אפשר לעשות כלום - רק לפנות
אין שום אמצעי טיפול ברמת החובש בשטח ואפילו לא ברמת הרופא ...
ובטח שלא עושים החייאה כמו שאמרת - זה רק הורג את הפצוע
לא הגיוני שעשו לה החייאה
החייאה אסור לעשות לפצועי טראומה ובייחוד לא לפצועים עם
פגיעות חודרות ועוד בבטן


Posted by Hell_Copter on Mar-07-2003 20:16:

quote:
Originally posted by luckystrike
בקשר לדוגמא עם הכוויות - איך בדיוק חבר שלך הציל לה את
החיים ?
הטיפול היחידי שחובש יכול לתת זה פינוי מהיר כי בשטח אין לו אמצעים
בכלל לטיפול כזה
האמצעים שיש לא מצילי חיים הם רק סיפטומיים ...
כג'ון ליחלוח של הרקמות הפגועות וחבישת מטאלין אבל
שום דבר מאלה לא מציל חיים והדבר היחידי בכוויות בדרגה כזאת
זה פינוי ובדרך לתת שתיי ליינים של 2000 הארטמן בעירוי ...

לגבי הפצוע בטן - לפגועי בטן בכלל אין מה לעשות איתם בשטח
גם לרופאים - כל פגיעות הבטן שיש לא משנה איזה סוג
אי אפשר לעשות כלום בשטח ...
זה לא כמו פגיעות חזה , או פגיעות נשימה שיש ניתוחי שטח מסוימים
פגיעת בטן פשוט אי אפשר לעשות כלום - רק לפנות
אין שום אמצעי טיפול ברמת החובש בשטח ואפילו לא ברמת הרופא ...
ובטח שלא עושים החייאה כמו שאמרת - זה רק הורג את הפצוע
לא הגיוני שעשו לה החייאה
החייאה אסור לעשות לפצועי טראומה ובייחוד לא לפצועים עם
פגיעות חודרות ועוד בבטן


לא אמרתי שהוא הציל את החיים שלה!!
אמרתי שהוא הציל אותה משם עם החבר'ה שלו ופינה אותה לבית חולים...
עובדה שהיא מתה שלשום...

ולגבי הפצוע בבטן... באמת קשה להציל את זה... בעיקר שזה פוגע בעורק הראשי כמו במקרה הזה...
אי אפשר היה לעצור את הדימום...
והוא הלך להביא רופא וכל זה... אבל בכל מקרה זה היה מאוחר... אז גם אם החייאה הייתה עוזרת אז פה זה לא היה עוזר
למה שהוא הגיע אליו כבר לא היה לו דופק


Posted by luckystrike on Mar-07-2003 20:32:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ולגבי הפצוע בבטן... באמת קשה להציל את זה... בעיקר שזה פוגע בעורק הראשי כמו במקרה הזה...
אי אפשר היה לעצור את הדימום...
והוא הלך להביא רופא וכל זה... אבל בכל מקרה זה היה מאוחר... אז גם אם החייאה הייתה עוזרת אז פה זה לא היה עוזר
למה שהוא הגיע אליו כבר לא היה לו דופק


מבחינת קושי זה לא בדיוק נכון להגיד שקשה להציל את זה
כי פגיעה בנתיב אוויר ומערכת הנשימה נחשבת להרבה יותר קשה פשוט לה יש
ניתוח שטח שפותר את הבעיה ובאמת לבטן אין שום טיפול בשטח - גם
רופא או פארמדיק לא יכול לעשות כלום בפגיעות בטן ...
רק פינוי ...
ואמרתי לך החייאה לא יכולה לעזור פה במילא - זאת סכמת טיפול
אחרת לגמרי ולא משתמשים בה בכאלה פגיעות ...

ובלי קשר חבר שלך לא הרגיש דופק רק בגלל שהוא איבד הרבה דם וללב
לא היה מה להזרים ולא בגלל שהלב הפסיק לעבוד ...
בפגיעת בטן חודרת כג'ון זאתי
הלב עובד פשוט אין לו כבר כמעט דם להזרים ובגלל זה לא מרגישים דופק .
החייאה במצב הזה רק תעשה את המצב יותר גרוע - הלב עדיין
עובד ואתה רק מפריע לו לעבוד ועושה לו הפרעות בקצב ...
יענו את לוחץ פול גז בניוטרל ...
חוץ מזה שאתה עוזר לשארית הדם שנשארה בגוף להישפך החוצה ...


Posted by Hell_Copter on Mar-07-2003 20:46:

quote:
Originally posted by luckystrike
מבחינת קושי זה לא בדיוק נכון להגיד שקשה להציל את זה
כי פגיעה בנתיב אוויר ומערכת הנשימה נחשבת להרבה יותר קשה פשוט לה יש
ניתוח שטח שפותר את הבעיה ובאמת לבטן אין שום טיפול בשטח - גם
רופא או פארמדיק לא יכול לעשות כלום בפגיעות בטן ...
רק פינוי ...
ואמרתי לך החייאה לא יכולה לעזור פה במילא - זאת סכמת טיפול
אחרת לגמרי ולא משתמשים בה בכאלה פגיעות ...

ובלי קשר חבר שלך לא הרגיש דופק רק בגלל שהוא איבד הרבה דם וללב
לא היה מה להזרים ולא בגלל שהלב הפסיק לעבוד ...
בפגיעת בטן חודרת כג'ון זאתי
הלב עובד פשוט אין לו כבר כמעט דם להזרים ובגלל זה לא מרגישים דופק .
החייאה במצב הזה רק תעשה את המצב יותר גרוע - הלב עדיין
עובד ואתה רק מפריע לו לעבוד ועושה לו הפרעות בקצב ...
יענו את לוחץ פול גז בניוטרל ...
חוץ מזה שאתה עוזר לשארית הדם שנשארה בגוף להישפך החוצה ...


טוב אחי אל תשגע אותי עכשיו עם זה!!!
כולה אמרתי פחות או יותר מה שעבר עליו
אל תתחיל להרצות לי על זה כי זה לא הכי מטריד אותי כרגע


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.