TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חזרתי מטיול שנתי....
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Elior on Mar-06-2003 08:03:

חזרתי מטיול שנתי....

שלום חברה...
חזרתי מטיול שנתי...
בגלל זה לא הייתי פה 3 ימים [ יומיים טיול, יום לפני לא היה לי כוח להתחבר ]


Posted by coby on Mar-06-2003 08:40:

לאן נסעתם ?


Posted by Elior on Mar-06-2003 12:06:

גליל עליון \ תחתון
היה סבבה

אפילו ביקרתי בצפת, בבית כנסת שעליתי בו לתורה...


היו קטעים...


אני וחבר שלי בלילה שמרנו על עצים
לא ישנו, ואז הארנו עם פנסים על המורות, אז נתנו לנו איזה חצי שעה להיות בחוץ, לדבר עם העצים



אקיצר, היו קטעים...


Posted by Hell_Copter on Mar-06-2003 13:29:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
אני וחבר שלי בלילה שמרנו על עצים
לא ישנו, ואז הארנו עם פנסים על המורות, אז נתנו לנו איזה חצי שעה להיות בחוץ, לדבר עם העצים



אקיצר, היו קטעים...


מוזר... הנוער של היום...

וואלה אחי אני שמח שנהנית...


Posted by Elior on Mar-06-2003 13:31:

חחחחחחח

עוד פםע הנוער של היום ?



אני וחבר שלי פשוט לא היינו עייפים...


Posted by Hell_Copter on Mar-06-2003 13:46:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
אני וחבר שלי פשוט לא היינו עייפים...


נו מה... זה ידוע ברבים
שאני לא עייף אני גם הולך ומדבר עם עצים...
מי לא עושה את זה!?


Posted by Elior on Mar-06-2003 13:49:

חחחחחח
אל תאשים אותי...
אני לא המורה שמחפש תלמידים שמדברים ב 2 בלילה


Posted by Sniper on Mar-06-2003 14:49:

שמח שנהנית אחי

אני בלי עין הרע עוד שבועיים יוצא לטיול לאילת
שקיצרו לנו אותו ביום כאילו הורידו תיום חופשי למה הם מפחדים שניסתבך
שם חשיש
קיצרררררר עשו לנו שיחה היום ואמרו לנו שאין בעיה שנעשן (סיגריות) כאילו יש כאלה שמעשנים וזהה אבל עדיף שהם (המורות) לא יראו את זה
קיצרר כרגיל בלי שתיה אבל מי שם??? הולך להיות צחוקים
אני רק מקווה שהמלחמה תיהיה לפני ותיגמר עד אז
או שהיא תיהיה אחרי זה..
:]


Posted by Elior on Mar-06-2003 14:52:

תהנה אח שלו...

אני עוד שבועיים וחצי יום לטיול-יום
כאילו, יום שלם
בעמק יזראל...

אחרי שדחו לנו אותו מחודש שעבר לסוף החודש הזה...
בגלל המזג אוויר...

אני מקווה שהמלחמה תהיה לפני \ אחרי אם בכלל
ושיהיה מזג אוויר טוב...


Posted by DjChook on Mar-06-2003 15:27:

ואלה אלעד תעשה חיים

אנחנו בגלל ההערכות שתהיה מלחמה בזמן הזה עשינו את הטיול לפני איזה חודשיים שלוש

היה הכיייייי כייף בעולם

בעיקרון בביהס שלנו אסור לעשן
אז גם בטיול היה אסור אבל לא שמו על זה

וגם שתינו הרבה

והיה לנו ערב חופשי, שזזה היה ממש סבבבבה

כאילו היה צריך לחזור מוקדם אבל חפיף

אני לא יודע כמה כייף עכשיו באילת, קר


Posted by Elior on Mar-06-2003 15:28:

באילת תמיד חם

אבל חפיף...עוד חודש וחצי, כבר חמסינים באילת...


Posted by DJ-Kreing^^ on Mar-06-2003 17:07:

אני גם נוסע לאילת עוד חודש
הולך להיות מסריח אבל

חפיף...

אגב, אם מישהו פה נוסע לטיול שנתי במדבר יהודה או עין גדי אז שיודיע למה יכול להיות שהוא ישן בקיבוץ שלי.
בזמן האחרון באים לפה מלא, כבר עשינו איזה 6 דיסקואים החודש הזה.
באו גם כל שכבת יא מאוהל שם שזה הרי הבית ספר של חן ואורן נכון?
מספיק בנות ברוכות יש בבית ספר שלכם.


Posted by Tarantula on Mar-06-2003 17:30:

איך טיול לאילת יכול להיות מסריח?!
ועוד עם כלל החברה מהשיכבה?
אין הבית ספר שלנו כזאת שכונה,
לפני הטיול אמרו לנו לא מעשנים, לא שותים כלוםם, ישנים בלילות,
בסוף המורים לא שמו עלינו בכלל..

איזה באסה אין יותר טיולים שנתיים...
זה נראה לי הדבר שאני הככיי אתגעגע אליו בבית הספר..

יוואאוו...אמורים לעשות לנו עוד טיול קטן בסוף השנה, סתם מתנה
כי אנחנו שכבה כזאת חמודה ומסכנה
לרמת הגולן,
איזה ככייף!$@#%%$^%^

סליחה על יתר ההתלהבות...


Posted by NyKoN on Mar-06-2003 18:01:

טיול שנתי זה שובר קופות

אלעד
נראה לי שאני יודע למה קיצרו לכם ביום...
בכפ"ס מותר רק טיולים של יומיים עכשיו בגלל הסיפור של החשיש באילת שזה סיפור של אחים של חבר טוב שלי
חחחח
סיפור ארוך


גם אני הייתי בגליל שם בצפת בבית כנסת
אבל לא ישנו בחוץ
:/


Posted by DjChook on Mar-06-2003 18:54:

אלונה... רמת הגולן זה כמו שאנחנו נצא לטיול בהרצליה

וקריינג.... אורן בשכבת יא
אז...
וכן יש לו בנות בלי עין הרע בשכבה

אהל שם היום הפסידו בגמר בנות להרצליה

זונות
מוש זה הביהס שלך ?
לא נראה לי


Posted by Sniper on Mar-06-2003 19:21:

ניקון (אלון לא??) חח גם אצלנו היה תסיפור הזה עם החשיש רק שאצלנו הקבט של המלון ניכנס לחדר וקלט איזה 10 ח'ברה מבנגגים להם בזולה שלהם חחח כאילו מביצפר אלדד זה היה בנתניה מממ אבל ההסבר של ההנהלה אצלנו שקיצרו לנו תטיול ביגלל שהם מפחדים שניסתך באילת.. וכו' וכו' סתם חירטוט.. יענתו הורידו לנו תיום חופשי אבל נתנו לנו על זה בונוס יום כיף בים שם למרות שיהיה קר אחוששששש ניראה לי אני יביא תחליפת צלילה שלי חיחיחי:]] מממ הזין הכי גדול שהם רוצים שניצא ביום שבת ב4 לפנות בוקר..:\\ סרט אחושלינגגגג

זה ידפוק לי את כל היום שבת


Posted by Hell_Copter on Mar-07-2003 16:29:

אנחנו יוצאים לאילת ב 23-25...
זה הטיול השנתי שלנו...
אבל איזה זין לא נורלי חטפנו...
אנחנו ישנים יומיים באוהלים מסריחים בתימנע!!
כל הזין!!!

אבל הבנתי שביום השני יש לנו ערב חופשי באילת וכל היום השלישי אנחנו בים
ואולי יהיו לנו גם פעילויות ימיות והכל...
נקווה לטוב...
יאללה עוד שבועיים


Posted by DjChook on Mar-07-2003 16:34:

בים להיות זה לא משהו רועי
למה אף אחד לא נכנס כי קפואאא

אנחנו היינו בתקופה יחסית יותר חמה
(דצמבר)
ועדיין היה מים קרים מאד

אז כל היום על החוף שיחקנו כדורעף ופוטבול

זה היה משהו מטורףףףףףףףףףףףף


Posted by Tarantula on Mar-07-2003 16:40:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אבל איזה זין לא נורלי חטפנו...
אנחנו ישנים יומיים באוהלים מסריחים בתימנע!!
כל הזין!!!



אוהלים זה דווקא לא כזזזזה נורא,
אותנו הכניסו למאהלים@#%%^ שזה הרבה יותר גרוע, בכל אופו נראה...
בערב הראשון הביאו אותנו לכזה מאהל מסריח, יותר גרוע מאיזה חור בכפר ערבי
אז סירבנו לצאת מהאוטובוסים, ולאחר מחשבה מעמיקה, הם לקחו אותנו לאותה אכסניה במרכז אילת מול הקניון שם
כמו בשנה שעברה
אחרי זה בערב השני לקחו אותנו למאהל הרבהה יותר נורמלי
ושם כבר היה סבבבוות
כוללם ביחד, עושים צחוקים על אלה שמנסים לישון...
היה מאהל נפרד לבנים ולבנות.. בסוף היינו כולם ביחד
ניסו להוציא את הבנים פעם אחת, פעמים, אחרי זה התיאשו..
טוב קשה למצוא בנים, כשהם כולם מתחבים בתוך שקי השינה של הבנות...
ובערב האחרון בכלל לקחו אותנו לבית הארחה מזה ברמה בירושלים


Posted by Hell_Copter on Mar-07-2003 16:59:

quote:
Originally posted by Tarantula
אוהלים זה דווקא לא כזזזזה נורא,
אותנו הכניסו למאהלים@#%%^ שזה הרבה יותר גרוע, בכל אופו נראה...
בערב הראשון הביאו אותנו לכזה מאהל מסריח, יותר גרוע מאיזה חור בכפר ערבי


התכוונתי למאהלים... טעות שלי
אוהלים לכולם בקיצר...


וחן...
תאמין לי שזה פנאן בים
היום היינו בים פה בהרצליה... אבל סתם ישבנו בניין ביץ'...
אבל היה כל כך חם!!!!
אז תחשוב מה יהיה עוד שבועיים באילת!!


Posted by Sniper on Mar-08-2003 10:17:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אנחנו יוצאים לאילת ב 23-25...
זה הטיול השנתי שלנו...
אבל איזה זין לא נורלי חטפנו...
אנחנו ישנים יומיים באוהלים מסריחים בתימנע!!
כל הזין!!!

אבל הבנתי שביום השני יש לנו ערב חופשי באילת וכל היום השלישי אנחנו בים
ואולי יהיו לנו גם פעילויות ימיות והכל...
נקווה לטוב...
יאללה עוד שבועיים


רועי!!!!!!!! גם אני בתאריכים האלה באילת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וגם ביום האחרון יש לנו יום פעילות בים!! בננות וכו'

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Posted by Hell_Copter on Mar-08-2003 20:15:

quote:
Originally posted by Sniper
רועי!!!!!!!! גם אני בתאריכים האלה באילת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וגם ביום האחרון יש לנו יום פעילות בים!! בננות וכו'

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


אז עוד נפגש אחי
גם תראה את תומר שם


Posted by Sniper on Mar-09-2003 04:17:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז עוד נפגש אחי
גם תראה את תומר שם

בכיף אח"ש
אני מקווה שלא יעשו כלום ביגלל המלחמה המזוינת הזאת

חח ואם יהיה קר אני מביא ליתר ביטחון תחליפת צלילה שלי
ליום האחרון
חיחיחי


Posted by Hell_Copter on Mar-09-2003 12:57:

quote:
Originally posted by Sniper
בכיף אח"ש
אני מקווה שלא יעשו כלום ביגלל המלחמה המזוינת הזאת

חח ואם יהיה קר אני מביא ליתר ביטחון תחליפת צלילה שלי
ליום האחרון
חיחיחי


איזה קר
פה ברעננה אני מתבשל... ואני הולך עם גופיה כל יום
אז באילת?

זאת תהיה ההתחלה במסע להחזרת השיזוף מהקיץ שלי
זה פרק 1... פרק 2 יהיה מתי שארמין בארץ... ופרק 3 יהיה בקיץ


Posted by DjChook on Mar-09-2003 13:15:

מוזר.. הנוער של היום


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.