TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חזרתי מטיול שנתי....
Pages (2): [1] 2 »
חזרתי מטיול שנתי....
שלום חברה...
חזרתי מטיול שנתי...
בגלל זה לא הייתי פה 3 ימים [ יומיים טיול, יום לפני לא היה לי כוח להתחבר ]

לאן נסעתם ?
גליל עליון \ תחתון
היה סבבה
אפילו ביקרתי בצפת, בבית כנסת שעליתי בו לתורה...
היו קטעים...
אני וחבר שלי בלילה שמרנו על עצים 
לא ישנו, ואז הארנו עם פנסים על המורות, אז נתנו לנו איזה חצי שעה להיות בחוץ, לדבר עם העצים
אקיצר, היו קטעים...
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs אני וחבר שלי בלילה שמרנו על עצים ![]() לא ישנו, ואז הארנו עם פנסים על המורות, אז נתנו לנו איזה חצי שעה להיות בחוץ, לדבר עם העצים אקיצר, היו קטעים... |
חחחחחחח
עוד פםע הנוער של היום ?
אני וחבר שלי פשוט לא היינו עייפים...
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs אני וחבר שלי פשוט לא היינו עייפים... |
חחחחחח
אל תאשים אותי...
אני לא המורה שמחפש תלמידים שמדברים ב 2 בלילה
שמח שנהנית אחי
אני בלי עין הרע עוד שבועיים יוצא לטיול לאילת
שקיצרו לנו אותו ביום כאילו הורידו תיום חופשי למה הם מפחדים שניסתבך
שם חשיש
קיצרררררר עשו לנו שיחה היום ואמרו לנו שאין בעיה שנעשן (סיגריות) כאילו יש כאלה שמעשנים וזהה אבל עדיף שהם (המורות) לא יראו את זה
קיצרר כרגיל בלי שתיה אבל מי שם??? הולך להיות צחוקים
אני רק מקווה שהמלחמה תיהיה לפני ותיגמר עד אז
או שהיא תיהיה אחרי זה..
:]
תהנה אח שלו...
אני עוד שבועיים וחצי יום לטיול-יום
כאילו, יום שלם
בעמק יזראל...
אחרי שדחו לנו אותו מחודש שעבר לסוף החודש הזה...
בגלל המזג אוויר...
אני מקווה שהמלחמה תהיה לפני \ אחרי אם בכלל
ושיהיה מזג אוויר טוב...
ואלה אלעד תעשה חיים
אנחנו בגלל ההערכות שתהיה מלחמה בזמן הזה עשינו את הטיול לפני איזה חודשיים שלוש
היה הכיייייי כייף בעולם
בעיקרון בביהס שלנו אסור לעשן
אז גם בטיול היה אסור אבל לא שמו על זה
וגם שתינו הרבה
והיה לנו ערב חופשי, שזזה היה ממש סבבבבה
כאילו היה צריך לחזור מוקדם אבל חפיף
אני לא יודע כמה כייף עכשיו באילת, קר 
באילת תמיד חם 
אבל חפיף...עוד חודש וחצי, כבר חמסינים באילת...
אני גם נוסע לאילת עוד חודש
הולך להיות מסריח אבל
חפיף...
אגב, אם מישהו פה נוסע לטיול שנתי במדבר יהודה או עין גדי אז שיודיע למה יכול להיות שהוא ישן בקיבוץ שלי.
בזמן האחרון באים לפה מלא, כבר עשינו איזה 6 דיסקואים החודש הזה.
באו גם כל שכבת יא מאוהל שם שזה הרי הבית ספר של חן ואורן נכון?
מספיק בנות ברוכות יש בבית ספר שלכם. 
איך טיול לאילת יכול להיות מסריח?!
ועוד עם כלל החברה מהשיכבה?
אין הבית ספר שלנו כזאת שכונה,
לפני הטיול אמרו לנו לא מעשנים, לא שותים כלוםם, ישנים בלילות,
בסוף המורים לא שמו עלינו בכלל..
איזה באסה אין יותר טיולים שנתיים...
זה נראה לי הדבר שאני הככיי אתגעגע אליו בבית הספר..
יוואאוו...אמורים לעשות לנו עוד טיול קטן בסוף השנה, סתם מתנה
כי אנחנו שכבה כזאת חמודה ומסכנה
לרמת הגולן,
איזה ככייף!$@#%%$^%^
סליחה על יתר ההתלהבות...

טיול שנתי זה שובר קופות
אלעד
נראה לי שאני יודע למה קיצרו לכם ביום...
בכפ"ס מותר רק טיולים של יומיים עכשיו בגלל הסיפור של החשיש באילת שזה סיפור של אחים של חבר טוב שלי
חחחח
סיפור ארוך
גם אני הייתי בגליל שם בצפת בבית כנסת
אבל לא ישנו בחוץ
:/
אלונה... רמת הגולן זה כמו שאנחנו נצא לטיול בהרצליה 
וקריינג.... אורן בשכבת יא
אז...
וכן יש לו בנות בלי עין הרע בשכבה
אהל שם היום הפסידו בגמר בנות להרצליה
זונות
מוש זה הביהס שלך ?
לא נראה לי
ניקון (אלון לא??) חח גם אצלנו היה תסיפור הזה עם החשיש רק שאצלנו הקבט של המלון ניכנס לחדר וקלט איזה 10 ח'ברה מבנגגים להם בזולה שלהם חחח כאילו מביצפר אלדד זה היה בנתניה מממ אבל ההסבר של ההנהלה אצלנו שקיצרו לנו תטיול ביגלל שהם מפחדים שניסתך באילת.. וכו' וכו' סתם חירטוט.. יענתו הורידו לנו תיום חופשי אבל נתנו לנו על זה בונוס יום כיף בים שם למרות שיהיה קר אחוששששש ניראה לי אני יביא תחליפת צלילה שלי חיחיחי:]] מממ הזין הכי גדול שהם רוצים שניצא ביום שבת ב4 לפנות בוקר..:\\ סרט אחושלינגגגג
זה ידפוק לי את כל היום שבת
אנחנו יוצאים לאילת ב 23-25...
זה הטיול השנתי שלנו...
אבל איזה זין לא נורלי חטפנו... 
אנחנו ישנים יומיים באוהלים מסריחים בתימנע!!
כל הזין!!!
אבל הבנתי שביום השני יש לנו ערב חופשי באילת וכל היום השלישי אנחנו בים
ואולי יהיו לנו גם פעילויות ימיות והכל...
נקווה לטוב...
יאללה עוד שבועיים 
בים להיות זה לא משהו רועי
למה אף אחד לא נכנס כי קפואאא
אנחנו היינו בתקופה יחסית יותר חמה
(דצמבר)
ועדיין היה מים קרים מאד
אז כל היום על החוף שיחקנו כדורעף ופוטבול
זה היה משהו מטורףףףףףףףףףףףף
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אבל איזה זין לא נורלי חטפנו... ![]() אנחנו ישנים יומיים באוהלים מסריחים בתימנע!! כל הזין!!! |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula אוהלים זה דווקא לא כזזזזה נורא, אותנו הכניסו למאהלים@#%%^ שזה הרבה יותר גרוע, בכל אופו נראה... בערב הראשון הביאו אותנו לכזה מאהל מסריח, יותר גרוע מאיזה חור בכפר ערבי |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אנחנו יוצאים לאילת ב 23-25... זה הטיול השנתי שלנו... אבל איזה זין לא נורלי חטפנו... ![]() אנחנו ישנים יומיים באוהלים מסריחים בתימנע!! כל הזין!!! אבל הבנתי שביום השני יש לנו ערב חופשי באילת וכל היום השלישי אנחנו בים ואולי יהיו לנו גם פעילויות ימיות והכל... נקווה לטוב... יאללה עוד שבועיים |
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
| quote: |
| Originally posted by Sniper רועי!!!!!!!! גם אני בתאריכים האלה באילת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! וגם ביום האחרון יש לנו יום פעילות בים!! בננות וכו' )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אז עוד נפגש אחי ![]() גם תראה את תומר שם |
| quote: |
| Originally posted by Sniper בכיף אח"ש אני מקווה שלא יעשו כלום ביגלל המלחמה המזוינת הזאת חח ואם יהיה קר אני מביא ליתר ביטחון תחליפת צלילה שלי ליום האחרון חיחיחי |

מוזר.. הנוער של היום
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.