TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Cosmic Gate @ Club DNA 15/3
Cosmic Gate @ Club DNA 15/3
Den 15 mars kommer Cosmic Gate till G�teborg...
LineUp:
## First floor ##
Cosmic Gate
Sebastian Vogth (NRJ Extravadance)
Andreas (Rotor)
Dj Anneli (Rotor)
## Second floor ##
G-Stefan
Martin.H
Biljetter finns att k�pa hos:
BALAGAN
Kyrkogatan 42. G�teborg
Tel: 031-159098
G�r �ven bra att ringa och boka
av Niclas p� 0736-464459
�lder: 18�r
�ppet: 22.00-04.00
Plats: Resturant H�llugnen (Karta)
F�rk�p: 160kr
D�rren: 200kr
l�ter himla trevligt.. nu m�ste man bara ha n�n att g� med.. polarna ballar la ut som vanligt.. speciellt pga priset
p� malm�spelningen kostar det 100 resp. 120 kr.
�r det n�n som ska dit f�rresten? till malm�spelningen allts�
Cosmic Gate = Nic Chagall om inte jag f�tt det hela om bakfoten.... Sj�lv blir det att jag ska g� p� det hela i Malm� eller iaf n�r han spelar dagen innan eller vad det blir...
Har redan fixat med t�g � allt... hade dragit till Gtb om det inte vore f�r att jag �ker som vanligt gratis X-2000 1:a klass... (familje kontakter)
Nu ska man bara ha en biljett som man visst k�per f�rk�p p� Skivhuset i Malm� som ligger p� det lilla torget framf�r gallerian Triangeln... men jag bor ju h�r s� hur ska de g�... dom tar ju bara in 350 pers typ 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Cosmic Gate = Nic Chagall om inte jag f�tt det hela om bakfoten.... Sj�lv blir det att jag ska g� p� det hela i Malm� eller iaf n�r han spelar dagen innan eller vad det blir... Har redan fixat med t�g � allt... hade dragit till Gtb om det inte vore f�r att jag �ker som vanligt gratis X-2000 1:a klass... (familje kontakter) Nu ska man bara ha en biljett som man visst k�per f�rk�p p� Skivhuset i Malm� som ligger p� det lilla torget framf�r gallerian Triangeln... men jag bor ju h�r s� hur ska de g�... dom tar ju bara in 350 pers typ |
| Originally posted by dbl l�ter himla trevligt.. nu m�ste man bara ha n�n att g� med.. polarna ballar la ut som vanligt.. speciellt pga priset |
| Originally posted by cviper Ju, snacka precis med ngt kompisar, alla e borta, tycker inte 160/200SEK e v�rt det eller sitter hellre p� ngt st�lle och dricker �l till mainstream resp. 60-tals pop |

| Originally posted by SteveTranz4ever dom tar ju bara in 350 pers typ |
| Originally posted by dbl det g�r la �nna X2000 f�rsta klass till gbg ocks� eller?? |

| Originally posted by dbl som mina polare.. j�vla mainstream/60 tals pop etc.... ![]() borde f�rbjudas |