TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איוווו סילבר


Posted by MasterP on Mar-06-2003 18:41:

איוווו סילבר

מה המצב אנשים חזרתי לחמשוש
שקיבלנו צ'ופר.
אני בעובדה בקורס תצ"א למי שלא זוכר
אני יהיה פה יותר מחר יש לי דברים לעשות....


Posted by DjChook on Mar-06-2003 18:50:

העיקר שאתה מרגיש טוב אחי


Posted by itamarsan on Mar-06-2003 22:02:

תרגיש טוב ובהצלחה בהמשךךךך


Posted by luckystrike on Mar-06-2003 23:57:

אחלה אחי !
איך הולך ?
יש גם בנות בקורס שלכם ?
יש דיסטנס ?

קיצר אני יודע שעובדה זה חור מטורף לא ?


יאללה תעשה חיים עוד מעט נגמר ...


Posted by Sniper on Mar-07-2003 04:29:

ברוך השב אחי
:]
העיקר שזה עובר לך בסבבה


Posted by Hell_Copter on Mar-07-2003 16:37:

ברוך השב אח שלי
תנצל את החמשוש
אל תלמד מתמטיקה


Posted by MasterP on Mar-08-2003 12:31:

quote:
Originally posted by luckystrike
אחלה אחי !
איך הולך ?
יש גם בנות בקורס שלכם ?
יש דיסטנס ?

קיצר אני יודע שעובדה זה חור מטורף לא ?


יאללה תעשה חיים עוד מעט נגמר ...


יש איתנו 5 בנות בקורס הן חמודות אבל לא יותר מזה.
יש עוד הרבה קורסים איתנו
יש את קורס פוטו שהוא גם חלק ממפענחי תצ"א שם יש בנות ממש חובקות.
דיסטאנס יש אבל מעט...
עכשיו עושים לנו טרור... יעני משמעת טירונות כי אנחנו לא עומדים בזמנים.
עושים לנו 10 שניות הייתם ב-ח 5 שניות בשלשות
אז חטפנו קצת שוק.
אבל חפיף.

עוד מעט נגמר??? הלוואי רק עוד 4 חודשים.
מה שכן עכשיו אני וחברים מביאים מוזיקה אז יהיה נעים לאוזניים

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ברוך השב אח שלי
תנצל את החמשוש
אל תלמד מתמטיקה


עלק מתמטיקה יא קרוע.

איזה ניצול הבאתי לחמשוש חבל"ז

quote:
Originally posted by כולם
ברוך השב


תודה חבר'ה התגעגתי


Posted by Hell_Copter on Mar-08-2003 20:18:

quote:
Originally posted by MasterP
עלק מתמטיקה יא קרוע.

איזה ניצול הבאתי לחמשוש חבל"ז


אמרתי את זה בגלל שיש לי מגן מחר
שונא מתמטיקה!!!!!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.