TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איוווו סילבר
איוווו סילבר
מה המצב אנשים חזרתי לחמשוש
שקיבלנו צ'ופר.
אני בעובדה בקורס תצ"א למי שלא זוכר
אני יהיה פה יותר מחר יש לי דברים לעשות....

העיקר שאתה מרגיש טוב אחי 
תרגיש טוב ובהצלחה בהמשךךךך
אחלה אחי !
איך הולך ?
יש גם בנות בקורס שלכם ?
יש דיסטנס ?
קיצר אני יודע שעובדה זה חור מטורף לא ?

יאללה תעשה חיים עוד מעט נגמר ...
ברוך השב אחי
:]
העיקר שזה עובר לך בסבבה
ברוך השב אח שלי
תנצל את החמשוש 
אל תלמד מתמטיקה 
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אחלה אחי ! איך הולך ? יש גם בנות בקורס שלכם ? יש דיסטנס ? קיצר אני יודע שעובדה זה חור מטורף לא ? ![]() יאללה תעשה חיים עוד מעט נגמר ... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ברוך השב אח שלי תנצל את החמשוש ![]() אל תלמד מתמטיקה |
| quote: |
| Originally posted by כולם ברוך השב |
| quote: |
| Originally posted by MasterP עלק מתמטיקה יא קרוע. איזה ניצול הבאתי לחמשוש חבל"ז |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.