TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- valborgskryssningen - buffén
valborgskryssningen - buffén
ska ni ta den?
måste boka plats i förväg antar jag?
prisvärd?
+ allt annat av intresse 
10 % billigare om man bokar innan 
Kanske skönt att redan ha det gjort 
Det är ju helt klart att boka för buffén... det gjorde vi sist och då kan man svulla ihjäl sig i 2 timmar så man får massor med energi för att dansa... sen är det bara dricka på med vin och öl som van vill... allt i ett pris... Tyvärr så är det ju plats bokning men det vore ju as kul om så många som möjligt kunde sitta samlat hur man nu skulle styra upp det eftersom alla har olika bokningar till buffén...
ideer nån ?
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Det är ju helt klart att boka för buffén... det gjorde vi sist och då kan man svulla ihjäl sig i 2 timmar så man får massor med energi för att dansa... sen är det bara dricka på med vin och öl som van vill... allt i ett pris... Tyvärr så är det ju plats bokning men det vore ju as kul om så många som möjligt kunde sitta samlat hur man nu skulle styra upp det eftersom alla har olika bokningar till buffén... ideer nån ? |
gaby, du känner väl lite folk som har hand om kryssningen, kanske du har möjlighet att kolla upp det här med att boka massa platser åt TA? 
Jag har tyvärr redan en grupp på 40 personer så jag kan inte styra upp något för flera...
Men för buffen så är det ju inte nån platsbokning
det är det ju ifall man käkar a la carte eller nåt sånt...
| Originally posted by Gaby Jag har tyvärr redan en grupp på 40 personer så jag kan inte styra upp något för flera... Men för buffen så är det ju inte nån platsbokning det är det ju ifall man käkar a la carte eller nåt sånt... |
funderar på o ta den.. men jag brukar inte kunna få i mig så mycket mat.. men men..
tog köttbullar sist... 80:- hutlösa priser..
va kostar buffén?
| Originally posted by WoberT funderar på o ta den.. men jag brukar inte kunna få i mig så mycket mat.. men men.. tog köttbullar sist... 80:- hutlösa priser.. va kostar buffén? |

jo håller med om att man inte ska dricka innan .. då orkar jag inte äta ett dugg..
Originally posted by SteveTranz4ever Har inte bokat än och intresset för att göra en gemensam bokning verkar minst sagt lågt så nu fixar jag min själv.... det blir bra ska ni se ![]() |
jag ska höra med TC folket o se om dom ska ha buffen.. fan nu blev jag hungrig oxå.. får ta o göra lite tacos.. *mums*
hur gick det med detta steve?
| Originally posted by reveal hur gick det med detta steve? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jo du.... det är bokat för 9 pers klockan 19.00 på avresedagen 1 plats till mig Steve den allsmäktige sjöfararen med lapp över ögat som alla pirater fruktar. reveal + 3 sipobitch + 3 207:- guld pengar per skalle... än dyrare om man köper ombord |
| Originally posted by sipowitz klockrent gjort Betalas vid inloggning (internskämt, för er andra: läs incheckning)som förra gången va? |
intressant att sipobitch inte ens reagerar på just "sipobitch" längre 
| Originally posted by reveal intressant att sipobitch inte ens reagerar på just "sipobitch" längre |
Som sagt... jag har ju bokat upp för 9 pers till buffén...
Ni som ska pynta till mig innan avgång... alltså alla ... se till att ha pengar klara...
reveal & co = 828
sipowitch & co = 828