TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Upcoming: Gabriel & Dresden - Essential Mix 08-03-03
Upcoming: Gabriel & Dresden - Essential Mix 08-03-03
Morgen is het dan zo ver. Eindelijk een EM van Gabriel & Dresden.
Hun laatste Global Dj Set vond ik echt werelds. Vooral 'On a High` en 'When the rush comes' vind ik 2 wereldnummers. Denk dat veel TA'`ers dit met mij eens zijn. Kan niet wachten tot morgenavond 
Trance.nu Artikel
TRANCE.NU -- Gabriel & Dresden will take to the Essential Mix turntables in March! Plus info on the duo's forthcoming projects! Tune in!
Written by: Mark, aka Gonzo
On Saturday 8 March 2003, Gabriel & Dresden take to the famous Essential Mix decks for a 2-hour special on Radio One.
Josh Gabriel and Dave Dresden sprung on to the scene last year with a string of high-calibre remixes (like Paul Oakenfold �Southern Sun�, DJ Ti�sto �In My Memory�, Medicine 8 �Capital Rocka�, 4 Strings �Into The Night� and Beber & Tamra �Travellin On�.)
Josh also rocked the scene with his forward-thinking �Wave3� and three-piece live band, Andain and their sublime �Summer Calling�. Josh will follow-up �Wave3� later this year with his new single �Alive�. Stay tuned!
Dave has also been busy working on his own solo project, Attention Deficit; with some wicked techy electro trance track�s forthcoming on Skint. Attention Deficit have also remixed the Nebula signed Armin van Buuren �Yet Another Day�.
Together the duo have remixed the soon to be massive 3 Drives �Carrera 2� and started up a new band called Motorcycle, with DJ Ti�sto hammering their debut right now.
Meer info:
Radio 1 website
Essential Mix Tracklists
Interview Josh Gabriel
Interview Dave Dresden
Producties/Remixen Gabriel & Dresden
thanx for reminding Menno!
ben ook errrg benieuwd! G&B zijn laatste tijd echt super goed bezig... denk je dat ze niet beter kunnen (idd na 'On a High' en 'As the rush comes!)
Komen ze met Andain - Beautifull Things (Gabriel & Dresden Remix)
en nu maar w8n wat ze nog meer in die EM proppen!!
G&D zijn gewoon mijn helden van het moment. Ze combineren super mooie trance/progressive met de 'klassieke' instrumenten zoals de piano en de gitaar. Ze doen dit gewoon 's werelds. Ik en d1ng lopen dan ook al 2 maanden te zeiken over deze EM, en eindelijk is het dan zover. 
Ik denk dat we een hoop nieuwe shit kunnen verwachten zoals oa.
- Andain - Beautifull Things
- Motercycle - As the rush comes
- Nalin & kane - Beachball (Gabriel & Dresden Remix)
- etc.
woeiiiii
grtz,
TNG
zo had je er zin in vandaag Tango? 
en kan trouwens niet wachten tot morgen.. kijk er al paar weken naar uit om deze grootheden te horen.. mjam 
Jullie hielden toch niet van prog
Ben ook erg benieuwd naar deze set, de EM van moshic is trouwens ook gruwelijk vet.
Man, Ding Chavez telt de uren af, die zit er al weken op te geilen 
Ik ook wel een beetje ja
We zullen hem vast wel weer als eerste releasen 
Ze moeten ech wel As the Rush comes doen 
:x
helaas is bbc radio 1 hier niet op de kabel te luisteren anders zat ik voor de GP van australie even te genieten voor de radio.
Ik hoop idd ook dat ze veel van hun eigen producties erin stoppen, maar dat komt denk ik wel goed. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze uitgenodigt zijn voor de EM.
GreetZ, DC
ow ja, nog 38 uur en een kwartiertje. kan niet wachten!!!!!!!!!!!!!!! 
Re: Upcoming: Gabriel & Dresden - Essential Mix 08-03-03
| quote: |
| Originally posted by Menno Together the duo have remixed the soon to be massive 3 Drives �Carrera 2� and started up a new band called Motorcycle, with DJ Ti�sto hammering their debut right now. |
hopen dat ze carrera 2 voorbij laten komen morgen... 
ben helemaal weg van die plaat!
| Originally posted by tango G&D zijn gewoon mijn helden van het moment. Ze combineren super mooie trance/progressive met de 'klassieke' instrumenten zoals de piano en de gitaar. Ze doen dit gewoon 's werelds. |
Ik hoop dat Dave die nog kwijt kan bij een maatschappij voor release. Wat een plaat is dat. Maar ook Attention Defecit - Use Only The Drugs is vet.
Als ik moet zeggen wat m'n favorite producers van dit moment zijn......dan hoef ik niet lang na te denken 
Re: Re: Upcoming: Gabriel & Dresden - Essential Mix 08-03-03
| Originally posted by Dj Lex Oe oe die carrera 2 heb ik misschien al gehoord en als het hem is is hij super vet! |
Ik ben benieuwd...
Die Carrera remix is uit op promo 
en meer van dat. Het is alles wat ik hoopte en meer. Flawless mixen deze keer, maar dat mag je wel verwachten bij een e-mix.
Voor de mensen die geen zin hebben om naar het tracklist forum te gaan:
01. Virgin Souls - Personality (James Zabiela Remix) [White]
Led Zeppelin - Babe I'm Gonna Leave You (pqm acappella) [-]
02. Attention Deficit - Use Only The Drugs (Original Mix) [Loaded/Skint]
03. James Talk - Eggs Are Cute (Re-Percussion Mix) [Unsigned]
04. Gabriel and Dresden - I Gotta Thank... (Instrumental) [CDR]
Coldplay - Clocks [Parlophone]
05. Duncan Sheik - On A High [Gabriel and Dresden Love From Humboldt Dub) [Atlantic]
06. The Dirty Fours and Luke Chable - Bass Trap [CDR]
07. Ian Brown - Fear (UNKLE Remix) [Global Underground]
08. Steve Porter and Eli Wilke - Bubble Bath [Chug]
09. Der Dritte Raum - Hale Bopp [Ultra]
10. ID
11. Andain - Beautiful Things (Gabriel and Dresden Unplugged Mix) [Black Hole]
12. Layo and Bushwacka! - Let The Good Times Roll (Josh Gabriel Unauthorized Dub) [CDR]
13. Gabriel and Dresden - Acid Elliot [CDR]
14. Gabriel and Dresden - Lament (Dub 4 Satoshi) [saw.recordings]
Way Out West - Mindcircus (Gabriel and Dresden Acappella) [-]
15. Motorcycle - As The Rush Comes [CDR]
16. Josh Gabriel - Alive (Club Mix) [Nebula]
17. The Dirty Fours - Breathless [Mob]
18. Nalin and Kane - Beachball (Gabriel and Dresden's South Beach Vacation) [Ultra]
2 uur lang genieten, Clocks over IGotta Thank... heen is goddelijk
eigenlijk is de hele set goddelijk, gewoon helemaal luisteren 
GreetZ, DC
*kuch*
Vette plaat!
http://home.student.utwente.nl/b.ka...x_Radio_Rip.mp3
*kuch*
*kuch* Met dank aan d1ng Chavez *kuch*
| Originally posted by SnuggLe *kuch* Vette plaat! http://home.student.utwente.nl/b.ka...x_Radio_Rip.mp3 *kuch* *kuch* Met dank aan d1ng Chavez *kuch* |
haha de *Piep* pl44t 0wnt z3k3r w3l
Ja echt wel! favoriet momenteel 
wow
flexorrr die motorcycle plaat!!!
De set moet ik nog luisteren maar de tracklist zegt genoeg volgens mij en velen.
mensen ik moet toch wel even melden dat ik verliefd ben op Beautiful Things... tering,.. die vocalen ..... ahhh echt zooo lekker gewoon