TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sommarjobb !
Pages (2): [1] 2 »
Sommarjobb !
Japp...jag beh�ver sommarjobb h�r i stockholm...�r desperat!
TIPS ?
S�k dig till serviceyrken, de har alltid h�g oms�ttning n�r de g�ller personal. Jag har n�stan enbart jobbat inom den branschen. Ring p� annonser, eller g� in och fr�ga p� resturanger och cafe`er om de beh�ver folk. Skriv ett cv, d�r du ber�ttar om dina tidigare erfarenher, meriter, intressen mm. Ett annat tips �r seven eleven eller ica.
Lycka till !
mmm det hemliga tipset e att s�ka jobb d�r de inte s�ker folk �ppet allts�
� g�rna g� dit � visa upp dig med.. s� att de ser att du e en sn�ll person. s� g� omkring p� aff�rer och s�nt och fr�ga ef. jobb 
ja s�kte t.ex. en 15 jobb p� riktigt (den klassiska v�gen me brev och cv och hela baletten.. fick inte ett enda
j�vligt konstigt me tanke p� att ja dels har jobbat f�rut samt har utbildning! fick inte ens ett jobb som ja haft sen tidigare p� hotell
d� vart ja s� sur att ja bara skrev ett litet kort brev, skicka me bild och skickade till fyra andra aff�rer. F�r det lilla brevet fick ja 2 jobb...skickade inte ens me n�n meritf�rteckning eller n�t.. utan bara skrev TYP vad ja gjort tidigare. de ringde n�n vecka senare men d� hade ja redan fixat jobb p� annat h�ll..
plus att AMS har jobb som inte annonserats ut.. g� � prata med en v�gledare och fr�ga ef. nyinkomna jobb.. f�r de har speciella jobb som de delar ut till speciella personer.. det vet ja.. det var s� ja fick ett jobb t.ex. f�r de s�kte speciella personer till det � ja passade. 
eller s� g�ru till de hemska rekryteringsf�retagen och TJATAR 
mackjobb kanske? finns ibland 
Tack f�r alla goda tips...ni e alltid s� hj�lpsamma 
| quote: |
| Originally posted by dj_hysterix Tack f�r alla goda tips...ni e alltid s� hj�lpsamma |
(hehhehe) det e kul � hj�lpa ju! har ja alltid tyckt och kommer alltid att tycka 
funderat p� postsorteringen? [/QUOTE]
Jo, skicka dit ett cv 
Passa dig f�r onda st�llen s�som Donken och jordgubbsplockning haha... n�men fan som sommarjobbare p� donken �r du n�st l�ngst ner (efter praktikanter) p� n�ringskedjan och behandlas som en papperskorg full med br�nt br�d.
f@n m�ste oxo b�rja leta efter sommarjobb... s� jag kan k�pa lite dj utrustning 
| Originally posted by mindshooter Passa dig f�r onda st�llen s�som Donken och jordgubbsplockning haha... n�men fan som sommarjobbare p� donken �r du n�st l�ngst ner (efter praktikanter) p� n�ringskedjan och behandlas som en papperskorg full med br�nt br�d. |
Schyst jobbtips till boende i Stockholm typ, med k�rkort och tillg�ng till egen bil 
H�R
e v�l �nd� ingen som bor i Dalarna, s-vall
eller lule�? eller var inte Mystoz d�rifr�n kanske?
e lite sm�sugen p� det d�r allts�, man L�R ju f� rabatt p� coca cola

| Originally posted by Glorie e lite sm�sugen p� det d�r allts�, man L�R ju f� rabatt p� coca cola |
annars blir jag
Kan skicka �ver lite om du vill ha...
Originally posted by x-dream Kan skicka �ver lite om du vill ha... |

aaaa g�r det x-dream
schlurp
skulle bara tipsa om denna l�nk om ni nu inte redan visste om den
L�NK
om inte annat kan ni juh g� in � l�sa om "phasio's f�rsta sommarjobb"
hehhehhehe

| Originally posted by Glorie skulle bara tipsa om denna l�nk om ni nu inte redan visste om den L�NK om inte annat kan ni juh g� in � l�sa om "phasio's f�rsta sommarjobb" hehhehhehe |

p� Pressbyr�n s�ker man personer som fyllt 18 �r.. kanske e kul? va vet ja 
Visste ni att man var tvungen att ha C-k�rkort f�r att f� jobba som sopgubbe. Faen va besviken jag �r!
Har blivit erbjuden att jobba som sp�rrvakt i tunnelbanan, Sveriges farligaste jobb 
| Originally posted by Aendy Visste ni att man var tvungen att ha C-k�rkort f�r att f� jobba som sopgubbe. Faen va besviken jag �r! Har blivit erbjuden att jobba som sp�rrvakt i tunnelbanan, Sveriges farligaste jobb |
ta det inte p.g.a. det ... tycker ja inte.. leta n�t s�krare... f�r ju inte h�nda n�t ju.
till alla som bor i sthlm
P� Gr�na Lund s�ker man folk... kolla in deras hemsida h�r!
mera gr�nan
sp�rrservice ser inte fel ut? man f�r pengar under utb. 
| fr�n sp�rrservice Du kommer att tj�na mellan 90-250 kr/timme. |
hahaa
ne vem skulle de? men d e aldrig n�n som kommer upp i de d�r fantasisummorna... f�r d andra ska man inte jobba p� provision... d e inte bra... om d skulle g� d�ligt � s� mena ja.. d� ska man f�rs�ka f� fast (hur l�tt d nu e p� en skala) och sen provision ut�ver det 
N���, vad har ni fixat f�r jobb nud�?
F�r min del blir det nog datorbutiken som jag praktiserar p� f�r tillf�llet. Ska ev. jobba d�r i h�st ocks�, t�nker ta sabatts�r och jobba p� DJ-karri�r 
G�tt, skrev p� sommarjobbskontrakt med AstraZeneca idag, s� nu beh�ver man inte leta l�ngre 
soft jag m�ste verkligen ox�ha ett :S
hehe jag har tre deltidsjobb som jag kan g� till n�r jag orkar 
efter mitt exjobb tar slut i juni allts�. har inga problem med pengarna alls 
| Originally posted by ScuL hehe jag har tre deltidsjobb som jag kan g� till n�r jag orkar ![]() efter mitt exjobb tar slut i juni allts�. har inga problem med pengarna alls |