TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Idols finale
Pages (2): [1] 2 »
Idols finale
*schaam*
Nou het gaat beginnen...
Wordt het Jim of Jamai? Aan de posters in de straat te zien zal het Jamai wel worden, maar misschien kan Jim nog een goede poging doen andere kijkers dan de BrEeZaH-sLeTjEs aan zich te binden 
jim zal toch wel winnen.. al die kut-hoertjes stemmen toch wel op hem 

wel lullig voor die jim dat ie al 18 weken verkouden is 
| quote: |
| Originally posted by robin jim zal toch wel winnen.. al die kut-hoertjes stemmen toch wel op hem ![]() ![]() ![]() wel lullig voor die jim dat ie al 18 weken verkouden is |
Misschien dat iedereen die vorige keer op Hind heeft gestemd nu op Jama� ga stemmen omdat Jim haar heeft 'verslagen' op de bank.
Jama� heeft trouwens ook nog nooit op die bank gezeten, ik denk dat Jama� dus de beste kans heeft.
nou vertellen die pisflikkers-van-jury hem ook nog dat ie van "het beeld afspettert" "geweldig" "ik garandeer dat dit een hit wordt"
tuurlijk geef onze junk nog ff een egoboost..
grote bom op de studio, jim weg, idols weg, tooske weg, kut-hoertjes-die-zo-nodig-bij-de-finale-moeten-zijn weg..
laat CSI nou maar beginnen, dat vind ik tenminste nog een beetje boeiend 

+punt.. volgende week geen idols op tv
| Originally posted by Stivvekk Misschien dat iedereen die vorige keer op Hind heeft gestemd nu op Jama� ga stemmen omdat Jim haar heeft 'verslagen' op de bank. Jama� heeft trouwens ook nog nooit op die bank gezeten, ik denk dat Jama� dus de beste kans heeft. |
*zucht*)
Nou eigenlijk vond ik Jim beter vanavond, maar dat komt omdat ik 'Under the bridge' gewoon een prettig nummer vond en de rest die werd gezongen niet.
Jim de Junk mag van mij opzouten (hij zingt door zn neus, snuift door zn neus...wie weet poept ie dr ook door
zo klinkt t iig wel
)
HIND!!! WWHOEHOE!!!!!!!!
Als die Gayma� maar niet wint vanavond! 
Als het tussen Jim en Jamai gaat, ga ik voor Jamai, die bespeelt het publiek, leeft zich in, en zingt nog niet eens onaardig. Jim staat er als een (coke) euhm Zoutzak bij.... Beetje met armpje zwaaien en beetje heen en weer wiebelen op zijn poten zoals elke 2e klas brugklasser tijdens zijn eerste schuifelpartijtje doet met zijn nieuwe breezah-slet van een vriendinnetje 
Nee geef mij maar dan Jamai!
ZAPPPPUUUUHHHHH!!!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

Goed, dan kunnen we nu weer het normale leven oppakken! 
Jamai is de WINNAAAAAARRR!!!! En toch verdient!!
mwhehehe, paar maandjes gelden had ik nog gezged dat jamai zou winnen....
| Originally posted by Optimus mwhehehe, paar maandjes gelden had ik nog gezged dat jamai zou winnen.... |
| Originally posted by robin laat CSI nou maar beginnen, dat vind ik tenminste nog een beetje boeiend ![]() ![]() |
the breezah sletjes had failed
jamai heeft gewonnen, ben ik blij mee ook, waarom omdat ik jim niet kan uitstaan, altijd overal tussen door met z'n stinksmoel, "ja wat vinden jullie daarnou van" en bleairt overal weer overheen met zn stinkmuil sjim!!!
k gun het die jamai ook wel t meest, heb nog steeds hekel aan idols maar als iemand van hun 2 moest winnen dan hij maar
Re: the breezah sletjes had failed
| Originally posted by robin k gun het die jamai ook wel t meest, heb nog steeds hekel aan idols maar als iemand van hun 2 moest winnen dan hij maar |
Mn zusje heeft ook op Jamai gestemd 
mijn zusje heeft niet op jamai gestemd want ik heb helemaal geen zusje
(de laatste stuiptrekkingen van het idols-niveau)
mijn zus(20) dee ook stemme op sjamai
| Originally posted by Teknikol mijn zus(20) dee ook stemme op sjamai |

gelukkig heeft jami gewonnen die jim heeft echt een monotome stem en dat nummer van jami dat op single komt is nog best goed
Re: Re: the breezah sletjes had failed
| Originally posted by basd Nou ja blijkbaar heb je het wel allemaal gezien dus zo'n hekel kan je er niet aan hebben. Er zijn nog genoeg andere kanalen op tv. Tip: lees eens een boek. |
k kom niet meer bij, helemaal hyper door die kamer rennen 
wheeehehe
whehehe rob stoppen nou 

{