TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- sommar kom snabbare!!
Pages (4): [1] 2 3 4 »
sommar kom snabbare!!
Nu b�rjar sn�n sm�lta och jag b�rjar REDAN l�ngta arslet av mig till sommaren.. 
Sitter och lyssnar p� svensson & gielen - outward voyage (vilket �r en oerh�rt underskattad l�t, har knappt h�rt talas om den innan, hur sk�n som helst) 
Jag blundar och kan f�rest�lla mig sj�lv sittandes i sanden en varm sommarkv�ll och det �r solnedg�ng
K�nna havsbrisen i ansiktet och njuta 
N�n mer �n jag som har lite l�ngtan? 
s� sk�nt det vore om tiden gick snabbare...pallar inte med dag ut � dag in samma veva...vill ha lite omv�xling...lite sommar...lite sol...lite..tjae n�nting
K�nner precis likadant! Och sommaren inneb�r ju s� mkt roliga saker! 
ja nu �r det dags vf! om man inte kan f� sommar nu p� en g�ng s� kan man v�l �tminst�ne f� lite v�r 

d�r vill jag sitta med en bar bakom med ett antal 18" basar pumpande sommar trance i ryggen p� en medans man blickar ut �ver det fina vattnet d�r flickor svalkar sina heta kroppar 

Mm sommaren har jag l�ngtat efter sedan december... att kunna softa i typ t-shirt eller mindre i r�lis eller n�n annan fet park med bara en flaska vatten och n�gra bananer typ...ligga i gr�set och snacka skit och tr�na Poi resten av tiden...Mmummma..sen drar man till l�ngholmen och stampar resten av dan och hela kv�llen....
m�ktikt sk�nt 
jofan, visst l�ngtar man till sommaren och semestern...
4 l�nga veckor med (f�rhoppningsvis) solsken och fint v�der!!
T�nk s� "bortsk�md" man var n�r man pluggade grundskolan/gymnasiet, 10 veckor l����ng ledighet.
Fast f�rst � fr�mst vill jag se de f�rsta knopparna p� tr�den, f�r att ifr�n man ser dom s� g�r tiden s� ruskigt fort fram till sommaren
*l�ngta*
mind du kan ju fethaja att de d�r e s� mycke sommar de kan bli det du just beskrev 
mmm den h�r sommarn ska jag g�ra n�tt b�ttre av �n f�rra...f�r mycke degande d�
�h! nostalgi! hagaparken med polarna, introducerade trance f�r en kille som �r helt fast nu 
ligga p� gr�set i en j�vla h�g d�r och sola
lyssna p� musik, dricka bacardi breezers och snacka skit!
det �r livet det! d� m�r man s� j�vla fint! 
vi kunde ha en TA-meet up i n�n park i sommar sen g�ra som mind sa?
dra till l�ngholmen om de h�ller till d�r i sommar igen 
f�resten? alla m�ste v�ll ha trance l�tar eller vilken genre som helst, som de h�ller varmt om hj�rtat och t�nker p� sommarminnen? 
sj�lv har man d�
solid session - janeiro (avb remix)
man with no name - sugar rush (raw cane mix)
atb - the summer
safri duo - sunrise
tillman urmacher - ocean to shore (on the run) 
det var iaf ett par jag hade
dela nu med er med lite tips 
�h, vintern e ju st�rtsk�n ju... men visst e sommaren bra den ocks�, men nu har man njutit av vintern 
| quote: |
| Originally posted by Dioxys vi kunde ha en TA-meet up i n�n park i sommar sen g�ra som mind sa? dra till l�ngholmen om de h�ller till d�r i sommar igen ![]() |

oj j�vlar ja...sista sommarlovet..ha rja inte t�nkt p� ....de m�ste ju tas v�l till vara p�...
jag e iaf l�tt p� f�r lite chill inne i n�n av parkerna...drar med lite sk�n musik � bara softa...de e grejer de 
hade du t�nkt b�rja jobba DIREKT efter studenten du kenny? 
| Originally posted by Dioxys hade du t�nkt b�rja jobba DIREKT efter studenten du kenny? |
det �r typ o�ndligt lov tills man har jobb
hehe, precis 
tycker vi kan g�ra n�tt s�nt, l�ter lite mer aktuellare �n festen som vi f�rs�kte planera en g�ng i tiden
det �r s� j�vla underbart just det d�r med att ligga och chilla i en park, inte kommit p� charmen med det f�rens f�rra sommaren nu
synd bara att det inte blev av fler ggr �n vad det blev 
rekommenderas varmt! 
ja vem l�ngtar inte till sommaren?
hade man haft mer pengar �n vad man har.. hade man ju l�tt dragit p� fler chartersemestrar... under de m�rka m�naderna 
v�ren som annalkas e ju r�tt nice me...
g�r an liksom
sol!!! Sk���nt....(det e ju bara mars kvar nu som e tradigt)
ja tycker l�tt ni sthlm-ta's ska dra ig�ng en liten gathering i n�n park me boomblaster allts�! najz! Man borde umg�s mera 
ja fan nu e den ju p� v�g...sommaren!! f�rsta dan som jag anser att d e sommar ska jag s�tta p� three drives on a vinyl - greece 2000 o njuta :P
| Originally posted by mindshooter Det �r faktiskt s� att jag redan i slutet p� f�rra sommaren b�rjade t�nka p� att denna sommar dra ut p� djurg�rden med en boomblaster, sexpack och en frisbee...fotboll ox� kanske...oss� f�r den som vill komma...s� kanske vi blir ett par TAs i gr�ngr�set som chillar till lite sweet summer trance ![]() L�ngholmen �r en bra id� ox�... men fan vad jag ska utnytja sommaren i �r...18 och allt. Mitt sista sommarlov!!!! |

| Originally posted by Dioxys f�resten? alla m�ste v�ll ha trance l�tar eller vilken genre som helst, som de h�ller varmt om hj�rtat och t�nker p� sommarminnen? ![]() sj�lv har man d� solid session - janeiro (avb remix) man with no name - sugar rush (raw cane mix) atb - the summer safri duo - sunrise tillman urmacher - ocean to shore (on the run) ![]() det var iaf ett par jag hade dela nu med er med lite tips |
l�ngtar skitmkt till sommaren!
| Originally posted by Glorie ja tycker l�tt ni sthlm-ta's ska dra ig�ng en liten gathering i n�n park me boomblaster allts�! najz! Man borde umg�s mera |
skitsk�nt med boomblaster o allt!
..hade faktiskt dr�mt det n�ng�ng... Jag o n�gra kompisar (bl.a shytrance
) var vid n�n fin sj� med skog, och vi hade tagit med en eng�ngsgrill o grillat lite k�k, och sedan under hela dagen pumpat med trance! Sedan drar man ju och badar ox� 
djurg�rden har sthlms sk�naste parker
Och jag har boomblaster....C U there
Jag ska l�ra er alla att Poia
Weekend players - Into the sun (Riva edit)
| Originally posted by mindshooter djurg�rden har sthlms sk�naste parker Och jag har boomblaster....C U there Jag ska l�ra er alla att PoiaWeekend players - Into the sun (Riva edit) |
lonne hagaparken e s� j�vla nice...precis vid alla "t�lten" d�r s� ere ju en dal ner�t som e formad som en amfibieteater...s� j�vla fint st�lle 
� bra kenny...du har ju redan lovat mig s� de blir ju perfekt 
men d� g�r vi fan det ox�! inte bara snacka nu
Jag t�nker styra upp det och den fr�n sthlm som inte kommer f�r k�ka bl�b�r tills han\hon spyr.