TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nu Nrg !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waazaaaaaaaaa!!!!
Nu Nrg !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waazaaaaaaaaa!!!!
wie maakt er of draait er nog meer vette NU NRG behalve LAB 4.
Of zijn er voor de rest niet echt veel.
En wat vinden jullie van deze enorm gave terring herrie
want ik geef toe dat het een terring herrie van jewelste is maar het is ow zo lijp

ik heb zo het gevoel dat hier niet zo veel fans zitten van NU NRG.
maar toch wel fijn dat jullie zo positief reageren 
haha, ik heb maar een ouwe thread opgedigd (nee, ik had nix te dioen
) en sinds ik Lab4 heb gehoord ben ik ook wel geinteresseerd in NU NRG ( jew staat niet meer allen raoel
)
Enne...die Jap, Yoji Biomehanika maakt toch ook NU NRG en geen hard house???(zo heb ik gehoord)
volgens mij is het net zo verschillend als gabber en hardcore 
Wat is dat precies NU NRG?
Nou das opzich een heel verhaal. Je moet het gewoon een keer luisteren om nou precies te weten wat het is.
Het is eigenlijk HardHouse. Tenminste, het heeft ook zo'n lekker snel ritme. Maar NU-NRG is een stuk harder. HARDERE BEAT en heel veel hoge "piek" tonen.
En dat laatste maakt het zo ontiegelijk bruut vet en gaaf.
Zal straks nog wel ff een sample posten.
ja doe s. Ik wil wel eens wat horen
of kan je nie wat uppen naar een myplay lockertje

Ik wil het op mijn chello server zetten. Maar ik heb op het moment een beetje weinig ruimte.
Zal er zo weleens wat afmikken.
doe, doe, doe

Bedoel je Tom Harding style, zoals op Dance Valley, dit is toch gewoon hardhouse?? Kan je misschien wat sampletjes geven??
nee man, vergeleken met Lab 4 is Tom Harding een softie

geintje, maar die Lab 4... jezus toen ik ze hoorde op dancevalley d8 ik: WTF, keihard was t

( i like it loud
)
haha, moet je kijken wat ik vond op de site van Lab 4, www.lab4.com, bij de gigs:
"Saturday 4th
-> 'Summer Dance Valley' in Hertogenbosch, HOLLAND"
tsja, ze wisten blijkbaar nie eens waar ze waren

Captain Tinrib is ook NU NRG volgens mij... en al die andere gasten die op zijn label staan... weet ff niet hoe ze heten. Op zn site noemt die zijn muziek Hard NRG maar ik ben niet zo thuis in het hardhouse-genre dus kan er nie zo veel over vertellen. 
Tinrib? is dat niet Hardstyle? die Dana stijl?
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Tinrib? is dat niet Hardstyle? die Dana stijl? |
Maar Tinrib is echt puur de Engelse kant, heel druk en snel en Dana gaat meer richting het duitse 303 stampwerk. volgens mij hoor... ik ken die mensen nie zo goed!
| Originally posted by Optimus Trance haha, moet je kijken wat ik vond op de site van Lab 4, www.lab4.com, bij de gigs: "Saturday 4th -> 'Summer Dance Valley' in Hertogenbosch, HOLLAND" ![]() tsja, ze wisten blijkbaar nie eens waar ze waren ![]() ![]() |
OK
Hier is ie dan.
Ik heb de bit-rate wat moeten verlagen, staat nu op 80kb/s das wel minder.
Maar dit vindt ik een van de meest brute nummers van Lab 4. Zo niet het meest brute.
En trouwens niet ik alleen, al mijn vrienden ook, en toen we deze op IMPULZ hoorde flipten we echt helemaal.
Lab 4 - Candyman
Downen, speaker open en STAMPEN MAAR
P.S. Als je je speaker open zet, pas op dat je de bass niet te hard hebt staan, want dan ploft ie

gegarandeerd.
Want deze mannuh frotten er wel een megabeat onder.
Nou sorry hoor, maar ik vind het niet super. Niet slecht, maar als dit het beste nummer is 
| Originally posted by Dj Lex Nou sorry hoor, maar ik vind het niet super. Niet slecht, maar als dit het beste nummer is |
Dit is dus zeker geen HardHouse he.
(FF voor misverstanden te voorkomen)
Dit is NU NRG
Maar dit vindt ik dus echt wel een hard nummer. Nou zit onder deze versie niet zo'n ontzettende beat. Komt ook wel omdat de bitrate zo laag is.
Maar ik kick altijd op nummers met hoge "piek" tonen. Daarom vindt ik lab 4 zo vet.
Zal morgen ofzo, nog wel eens een andere van Lab 4 uppen. Want ze hebben best wel veel verschil in hun nummers.
| Originally posted by raoel Dit is dus zeker geen HardHouse he. (FF voor misverstanden te voorkomen) Dit is NU NRG |
heb hiero een vinyl liggen met een NU NRG remix er op,New Energy-Take Your Air(NU NRG Remix).Onwijs lekkere uit-je-dak trance met veel heftige breaks.Beetje vergelijkbaar met vengaboys-kiss(airscape mix).ABSOLUUT GEEN HARDHOUSE
| Originally posted by DjRV heb hiero een vinyl liggen met een NU NRG remix er op,New Energy-Take Your Air(NU NRG Remix).Onwijs lekkere uit-je-dak trance met veel heftige breaks.Beetje vergelijkbaar met vengaboys-kiss(airscape mix).ABSOLUUT GEEN HARDHOUSE |
nummer te vergelijken dan met de airscape remix van vengaboys - kiss!
| Originally posted by Jukx Dat geloof ik graag ja, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat de NU NRG die raoel bedoelt niet echt hetzelfde is als wat jij er onder verstaat.... dat nummer wat raoel hier postte is namelijk eerder met een willekeurig Hardcore nummer te vergelijken dan met de airscape remix van vengaboys - kiss! |

lol 
producers willen ook wellus wat anders maken dan ze normaal altijd maken,zie Dj Tiesto-My Memories