TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Moderated by Blik & Henkie_henk!....
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Moderated by.....
En we hebben 2 nieuwe moderators hier...
Blik & Henkie_Henk...
Hou het een beetje in de hand hier kerels...
hehe zullen we zeker doen, we kunnen alles doen, sticky thread maken, posts deleten (alle negatieve dingen over ons dus
), titels veranderen, het zou helemaal te gek zijn als we mensen konden bannen
oh ja, ouwe naam van deze thread was "moderated by ....."
check de nieuwe naam
may the force be with blik and henkie
Hey !! Ik dacht dat ik het �opyright op m'n eigen thread-titel had...mooi niet dus...

Let the apocolypse begin!
lol neej..
k zal uitkijken naar vervelende figuurtjes..
ps blik.. laten we maar nix deleten he 
"!" <-- hehe
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Let the apocolypse begin! lol neej.. k zal uitkijken naar vervelende figuurtjes.. ps blik.. laten we maar nix deleten he |
)
Bijna.. ist zover.. dat ik me pubje kan posten.. met dikke nieuwe trance...
kan ik em zelf ook nog sticky maken 
Maybe gooit ik er nog nieuw filmpje bij.. of de nieuwe windows xp..
zeg t maar.. filmpje of xp? of nix.. ligt er ff aan 
Als jullie nu maar geen sterallures ofzo krijgen ....maar ach dat zal wel loslopen denk ik 
owja enne Henkie_henk gooi er maar een filpje op ......ik ben tevreden met WIN ME ...
btw doe je dat via FXP?
| Originally posted by M5 Als jullie nu maar geen sterallures ofzo krijgen ....maar ach dat zal wel loslopen denk ik |
| Originally posted by M5 owja enne Henkie_henk gooi er maar een filpje op ......ik ben tevreden met WIN ME ... btw doe je dat via FXP? |
Die sterallures beginnen al wel te komen hoor M5...
Hun eigen threads Sticky maken enzo...
We moeten oppassen voor die 2 
| Originally posted by -=WVG=- Die sterallures beginnen al wel te komen hoor M5... Hun eigen threads Sticky maken enzo... We moeten oppassen voor die 2 |
h� henkie, zullen we deze thread speciaal gewijdt aan ons sticky doen......??
lol
Doe maar niet he
maar wel die thread sticky maken die ik nu ga posten... maar dat doe ik wel
en ga jij ff met je hoofd in een emmer koud water hangen ofzow
ff afkoelen lol 
eej jongens ...zeg nou es eerlijk ....hoeveel pieken hebben jullie voor deze positie betaald aan Swamper...???

in deze thread zijn wij aan onze status gekomen:
http://www.tranceaddict.com/forums/...p?threadid=9488
en Henk:
**Blik gaat onder koude douche staan, maar het helpt niet, hij voelt zich nog steeds machtig**
lol 
Gaaf jongens! Eindelijk wordt de boel een beetje in de gaten gehouden hierzo... Swamper begrijpt er vast geen reet van, van wat we allemaal tikken hierzo..
Maar over het algemeen gaat het er toch rustig aan toe hier, wij zijn nette mensen 
| Originally posted by Mysteric Gaaf jongens! Eindelijk wordt de boel een beetje in de gaten gehouden hierzo... Swamper begrijpt er vast geen reet van, van wat we allemaal tikken hierzo.. Maar over het algemeen gaat het er toch rustig aan toe hier, wij zijn nette mensen |
| Originally posted by -=WVG=- Ja behalve als het over DragonBall Z gaat... |

) en natuurlijk Henkie_henk ook he 
| Originally posted by -=WVG=- Ja behalve als het over DragonBall Z gaat... |
| Originally posted by Blik dan barst het geweld inderdaad los |
dragonballz is best wel leuk.
paar maand geleden zegt goede maat van mij via icq hee ga es een keer dbz kijken ikk huh watte naja ik kijken. Ik snapte er echt helemaal niks van. Maar laatste 4 weken kijk ik regelmatig en heb wat info op inet gezocht en nu snap ik het en vind het eigenlijk wel erg leuk. Best wel gewelddadig.
| Originally posted by magrec dragonballz is best wel leuk. paar maand geleden zegt goede maat van mij via icq hee ga es een keer dbz kijken ikk huh watte naja ik kijken. Ik snapte er echt helemaal niks van. Maar laatste 4 weken kijk ik regelmatig en heb wat info op inet gezocht en nu snap ik het en vind het eigenlijk wel erg leuk. Best wel gewelddadig. |

| Originally posted by Glaniskanis AAAAH Here we go again ![]() Mod's delete deze post snel ff of verwijder de explicit lyrics ![]() Voordat er weer wordt geknokt ![]() Greetz, Glaniskanis |
ik heb een vraagje,
wat is een moderater en wat zijn sticky threads???
het zullen wel weer domme vragen zijn maar volgens mijn economie leraar bestaan er geen domme vragen