TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tranceicion - festdags!
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Tranceicion - festdags!
�lder: 16
Intr�de: 100kr
Tid: 21-03
Line up:
Helixx (Hardtrance / Melodic)
Ferren (Hardstyle)
Vizay (Hardtrance)
DJ Dome (Progressive)
Datum f�r festen: l�rdagen 3 maj �r nu bokat � klart
More info to come!
http://www.tranceicion.cjb.net <-- Uppdaterad igen 
jaha det �r ni som ligger bakom....d� var det on�digt att posta p�TC d�
mer info som sagt vore coolt
om ni vill att folk ska anm�la sig
Mer info �r p� v�g...f�rsta riktiga planeringarna har skett idag s� de e ganska nytt...men ni kan ju vara beredda iaf 
[edit]
f�r er som d� inte m�rkt det s� har jag uppdaterat infon nu 
hook me up baby!! 
Re: Tranceicion - festdags!
| quote: |
| Originally posted by Vizay vi satsar p� 29 Mars |

l�gg m�rke till att det �r n�gra potentiella datum vi har sagt....det �r inte 100% spikat n�got utav dom....men r�kna med att de blir 11:e
har iaf �ndrat i infon nu 
| Originally posted by Vizay l�gg m�rke till att det �r n�gra potentiella datum vi har sagt....det �r inte 100% spikat n�got utav dom....men r�kna med att de blir 11:e |

jass� Vizay dj'ar
soft, d visste man inte 
SWE_TRANCE, Aoooo.... skr�mmande snygg signatur d�r.
| Originally posted by Glorie SWE_TRANCE, Aoooo.... skr�mmande snygg signatur d�r. |

happ, alvik, undrar vilka som blir nerslagna denna g�ngen?
edit:
�r inte 'Hardstyle' och 'Hardtrance' ungef�r samma sak?
| Originally posted by Endre �r inte 'Hardstyle' och 'Hardtrance' ungef�r samma sak? |
| Originally posted by Endre edit: �r inte 'Hardstyle' och 'Hardtrance' ungef�r samma sak? |
oj l�ter inte som min pryl
knappt jag diggar hardtrance....
Grabbar och tjejer. Gl�m inte bort att �rets fest g�r av
stapeln den 17`e april.
| Originally posted by SWE_TRANCE Jag diggar din lilla "SuperGlorie" som avatar.. |
| Originally posted by Endre happ, alvik, undrar vilka som blir nerslagna denna g�ngen? |

och ni fr�gar inte ens om jag vill g�sta, i, king of all DJs in my age
hehehe de d�r f�r du ta med ferren..jag har bara hand i det ekonomiska � tekniska 
Tror att endre b�rjar bli lite divig 
Om du lirade samma sorts trance som sist s� skulle jag hemsk g�rna se dig p� denna fest dock!
| Originally posted by mindshooter Tror att endre b�rjar bli lite divig ![]() Om du lirade samma sorts trance som sist s� skulle jag hemsk g�rna se dig p� denna fest dock! |
, och 'ferren' �r nog tillr�ckligt tr�tt p� mig sen f�rra festen, heh.
jass�, aj fan..d�r�?
ja menar du har ju kvalite�rna s� om han kan hitta n�n tid � kl�mma in dig p� s� f�r du s�kert lira 
| Originally posted by Endre haha, det var mest som ett sk�mt , och 'ferren' �r nog tillr�ckligt tr�tt p� mig sen f�rra festen, heh. |
Vizay: �h, festen jag k�rde med dem vart v�l inte j�tte lyckad, men s�g till han att jag k�r g�rna gratis som ett 'extra nummer' bara en halvtimme i slutet om s� m�ste 
dbl:
no comments
n�n� men de va ju inte ditt fel att akalla e ett s�nt j�vla tattaromr�de endre...no need to take that blame 
| Originally posted by Vizay n�n� men de va ju inte ditt fel att akalla e ett s�nt j�vla tattaromr�de endre...no need to take that blame |