TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Cosmic Gate
Cosmic Gate
Tjoho!
Vilket r�j det var i malm� ig�r, n�r nic fr�n cosmic gate f�r�rade malm� den �ran att spela!
Bra tryck hela kv�llen, fast som vi kom �verens s� k�ndes det lite skumt att en s� stor dj spelandes p� en s�n liten klubb hehe
K�ndes �ven som en enda stor �terf�reningsfest, jag m�ste ha k�nt h�lften av alla som var d�r hehe
Ja fan de var s� j�vla kul ig�r... fan va han rocka golvet.... Anneli var riktigt bra hon med !
M�ste ju ber�tta det att jag l�mnade �ver en kopia av min Cosmic Gate video p� CD till Nic innan han spelade och snackade �ven lite med han, mycke trevlig kille m�ste jag s�ga, f�tterna p� jorden.... *respect*
Har kort p� n�r han h�ller min skiva *stolt*, ganska coolt sen n�r jag filma han i b�set, d� mitt under settet och n�r jag filmar s� drar han fram min skiva � visar f�r kameran... ha ha kul 
En tjej fr�n tranceclubber.com har en massa bilder som hon sl�ngt upp...
Kolla in dom h�r
www.rejva.nu
Fick den stora �ran att tr�ffa b�de reveal och Irish p� festen.... sipowitz tr�ffar man titt som t�tt numer... partyfreak 
Jag
Sipo
�ven reveal finns p� bild... s�g till om du inte vill ha bilden uppe � du hemlige 
Nic Chagall
Irish i mitten... trevlig prick

ja det var inte d�ligt alls, han k�rde v�l n�stan exakt samma set som p� trance energy eller? synd man inte var d�r...
och synd att malm� inte har n�got fetare st�lle �nd�, d� hade det blitt �nnu b�ttre
han hade ju lika g�rna kunnat spela p� Club AmnesiA i lund, b�ttre lokal ju (f�r ta in 50 pers mindre totalt men vi har ju iaf st�rre dansgolv och b�ttre ljud/ljus och st�mning)
j�vligt n�jd med kv�llen!
najs att tr�ffa steve ocks� 
fan va jag alltid lyckas med att se helt cp ut p� kort 
| quote: |
Originally posted by SteveTranz4ever |

haha
d e sant det d�r me kort...
hoppas jag
haha va snygga ni �r grabbar... synd att man inte kunde �ka dit.. har ont med pengar f�r tillf�llet.. ska iaf till sthlm den 29:e o sen valborgskryssen.. =D
| Originally posted by mindshooter Sipo k�r p� "phone home" dansen |
Den �r grym den dansen...
ser ut som ni hade det kul. 
om det var fast samma set de spelade p� TE d� var ni j�vligt lycklig
skitkult var det 
| Originally posted by mindshooter finally ![]() vem ser inte cepe ut p� bild? Du g�r det iaf med klass... ser ut som en v�ldigt avancerad dans det d�r.... Sipo k�r p� "phone home" dansen |
Jag var i GBG ig�r n�r Nic spelade. Fan va bra!!! Hela kv�llen var helt underbar
bilder fr�n festen finns p� www.liquidsunset.org
| Originally posted by desphyxia Jag var i GBG ig�r n�r Nic spelade. Fan va bra!!! Hela kv�llen var helt underbar bilder fr�n festen finns p� www.liquidsunset.org |
Schyssta bilder d�r! 
jajemensan, det var bra med r�j p� Deep i fredags. Ov�ntat att tr�ffa dig h�r nere I Malm� Steve men desto trevligare 
Desto mindre ov�ntat att tr�ffa Reveal 
(Killen till v�nster om mig p� bilden, Daniel, �r han som kickade ig�ng Club Amnesia i Lund en g�ng i tiden...)

cg (b�da gubbarna)
kommer till Gorgeous 16 april.
| Originally posted by Glorie cg (b�da gubbarna) kommer till Gorgeous 16 april. |